برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

  • جدیدترین عکس‌های حلقه‌های قدرت
    جدیدترین عکس‌های حلقه‌های قدرت
    1194 بازدید لایک

    بعد از سه‌گانه‌های «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت» باز هم قراره که دنیای سرزمین میانه روی صفحه نمایش روبه روی ما به تصویر کشیده بشه. سریال آینده‌ی آمازون به اسم «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» که بر اساس رمان‌های پرفروش «تالکین» روایت میشه هم اکنون در مراحل پایانی تولید به سر میبره. تصاویر جدید منتشر شده، جزئیات دقیق‌تری نسبت به الف‌ها، هابیت‌ها و دورف‌ها به نمایش می‌گذاره. 

    بیشتر بخونین
  • تکنولوژي آیرون من در دنیای واقعی
    تکنولوژي آیرون من در دنیای واقعی
    3106 بازدید لایک

    از همون روزهایی که قسمت‌های اولیه‌ی آیرون من منتشر شد، خیلی دور از ذهن نبود که در آینده به نقطه‌ای می‌رسیم که تکنولوژی‌های تونی استارک بالأخره سر از دنیای واقعی در میارن. تو سال‌های اخیر نمونه‌هایی از این تجهیزات های تک رونمایی شده که توی این مقاله می‌خوایم نیم نگاهی بهشون داشته باشیم.

    بیشتر بخونین
  • خاندان‌های اصیل زاده‌ در دنیای هری پاتر
    خاندان‌های اصیل زاده‌ در دنیای هری پاتر
    8774 بازدید
    9 کامنت‌ها
    (4.5)
    لایک

    متاسفانه یکی از تفکرات رایج در دنیای جادویی «هری پاتر» اهمیت نژاد و خونِ اصیل‌زادگیه، بسیاری از خانواده‌های جادویی اصالتشون رو دلیلی بر برتری خودشون میدونن. دیدگاه جامعه‌ی جادوگری، به خصوص بعد از به تصویب رسیدن اساسنامه‌‌ي رازداری، جامعه‌ی جادوگری بعد از سال‌ها تحمل آزار و اذیت مشنگ‌ها، به طور داوطلبانه در خفا به زندگی ادامه میداد و در نتیجه ازدواج بین جادوگران و ماگل‌ها به حداقل میزان خودش می‌رسید.  بیاین لیست خاندان‌های اصیل‌زاده رو بررسی کنیم و در مورد چندتا از تاثرگذارترین‌هاشون بیشتر...

    بیشتر بخونین
  • کاراکترهایی با ویس‌ اکترهای یکسان که باور نمی‌کنین!
    کاراکترهایی با ویس‌ اکترهای یکسان که باور نمی‌کنین!
    13254 بازدید
    2 کامنت‌ها
    (5.0)
    لایک

    با شروع هر انیمه‌ یه دغدغه‌ی جدید به درگیری‌های فکری اوتاکوها اضافه میشه : "من این صدا رو قبلا کجا شنیدم؟!" یهو به خودت میای میبینی یه اپیزود تموم شده و تو هنوز درگیرشی! تو این مقاله میخوایم یه سری به پشت صحنه‌ی دنیای انیمه بزنیم و بریم سراغ کاراکترهایی که ویس اکترهای مشترک دارن.

    بیشتر بخونین
  • آيا بری کیوگن جوکرِ آینده است؟
    آيا بری کیوگن جوکرِ آینده است؟
    1506 بازدید لایک

    همزمان با اکران فیلم بتمن، کمپانی «برادران وارنر» سایتی رو به طرفداران این اثر معرفی کرد؛ در این سایت با الهام از شخصیت «ریدلر» معماهایی قرار داده شده بود که جایزه‌ی حل این معماها، تماشای سکانس حذف شده‌ی جوکر بود. در ادامه میتونین سکانس حذف شده ملاقات بتمن و جوکر در فیلم The Batman را تماشا کنین.

    بیشتر بخونین
  • شباهت‌های شلدون و شرلوک؛ نابغه‌های غرغرو
    شباهت‌های شلدون و شرلوک؛ نابغه‌های غرغرو
    1880 بازدید
    3 کامنت‌ها
    (5.0)
    لایک

    اگه از طرفدارانِ دنیاهای فانتزی باشین، امکان نداره که اسم شلدون و شرلوک به گوشتون نخورده باشه و متوجه شباهت‌های این دوتا کاراکتر نشده باشین!فانتزی‌مگ تو این مقاله سَری به دنیای این دو تا شخصیت زده و شباهت‌هاشون رو بررسی کرده.

    بیشتر بخونین
  • فراتر از یک قهرمان؛ مجموعه والپیپرهای دنیای مارول-سری دوم
    فراتر از یک قهرمان؛ مجموعه والپیپرهای دنیای مارول-سری دوم
    2841 بازدید لایک

    فانتزی‌مگ در ادامه براتون کلی والپیپر باحال برای گوشی، از دنیای مارول قرار داده که میتونید دانلودشون کنید.

    بیشتر بخونین
  • هاشیراهای دیمن اسلیر رو بهتر بشناسین!
    هاشیراهای دیمن اسلیر رو بهتر بشناسین!
    11578 بازدید
    7 کامنت‌ها
    (4.5)
    لایک

    «هاشیراها» اعضا بالا رتبه‌ی سپاه شیطان‌کش‌ها هستن که در روند داستان، هم مسیرِ این گروه چهار نفره میشن و به جنگ با شیاطین میرن. اون‌ها به دقت توسط «کاگایا اوبویاشیکی» رهبر سپاه شیطان کش ها انتخاب میشن. برای اینکه یه شیطان‌کش به رتبه هاشیرا برسه، باید یا 50 تا شیطان عادی و یا یکی از دوازده ماه را کشته باشه. تو این مطلب با فانتزی‌مگ همراه باشین تا هاشیراها و قدرت‌هاشون رو از ضعیف‌ترین تا قوی‌ترین بررسی کنیم!

    بیشتر بخونین
  • سیمپسون‌ها؛‌ از پیشگویی تا واقعیت
    سیمپسون‌ها؛‌ از پیشگویی تا واقعیت
    1415 بازدید لایک

    پیشگویی اتفاقات آینده یکی از دلایل شهرت این مجموعه است، در طول پخش سیمپسون‌ها خیلی از اتفاقاتی که به تصویر کشیده شده‌ان، در نهایت در زندگی واقعی هم رخ دادن و طرفداران این مجموعه رو حیرت زده کرده‌ان. در طی حدود سه دهه پخشِ سیمپسون‌ها، این کارتون اتفاقات مهمی مثل ریاست جمهوری دونالد ترامپ و بایدن، آسمان خراشی در لندن، تا کشف یک ماهی سه چشم جهش یافته رو پیشگویی کرده....

    بیشتر بخونین
  • روایتی نو از قهرمانی قدیمی؛ نقد و بررسی فیلم بتمن 2022
    روایتی نو از قهرمانی قدیمی؛ نقد و بررسی فیلم بتمن 2022
    879 بازدید لایک

    «مت ریوز»  با ساخت «بتمن – من انتقام هستم» به همه ثابت کرد که میشه فیلمی ساخت که نه تنها به کمیک بوک‌ها وفادار باشه، بلکه سرگرمی رو هم با هنر ادغام کنه؛ میشه گفت که این اثر یه روایت احیاکننده از دنیای این ابرقهرمانه. بتمنِ ریوز در حالیکه بسیار اصیله در همون حین بسیار منحصر به فرده و تونسته اثری متفاوت از این قهرمان شنل‌دار ارائه بده؛ هرچند که این اثر هم خالی از ایراد نیست، در ادامه با نقد فیلم بتمن با فانتزی‌مگ همراه باشین.

    بیشتر بخونین
  • رازهای آپارتمان مونیکا، جایی که دوستی‌ها تا ابد ادامه داره!
    رازهای آپارتمان مونیکا، جایی که دوستی‌ها تا ابد ادامه داره!
    4053 بازدید لایک

    امکان نداره که صحبت از این سریال محبوب بشه و  تصویر آپارتمان مونیکا و ریچل برامون تداعی نشه، میشه گفت که این لوکیشن نمادین‌ترین قسمت از کل سریاله که میزبان بسیاری از خنده‌دارترین و احساسی‌ترین لحظات در طول این 10 فصل بوده حتی آخرین صحنه‌ی این سریال هم در این آپارتمان فیلمبرداری شده که ثابت میکنه که این لوکیشن چقدر بر روی مخاطبین و عوامل فیلم تاثیرگذار بوده. با اینکه پلان کلی و جای خیلی از چیزها در طول نمایش زیاد تغییر نمی کنه، اما جزئیات پنهان زیادی وجود دارن که حتی طرفدارهای پروپاقرص این...

    بیشتر بخونین
  • نقد و بررسی انیمه دث نوت
    نقد و بررسی انیمه دث نوت
    5981 بازدید لایک

    دث نوت مخاطب رو با چنان لحظات نفسگیری رو به رو میکنه که تحمل یه هفته برای تماشای قسمت بعد واقعا طاقت فرساست. اما در آخر، انگار سازندگان عجله داشتن تا زودتر پروژه رو تموم کنن! برای همین، قسمت های پایانی اصلا به پای قسمت های اول نمیرسن؛ به مرور زمان توجه به شخصیت‌ها و جزئیات کمتر میشه تا جایی که داستان تبدیل به بازی شطرنجی میشه که هر مهره‌ایی باید بعد از به پایان رسوندن ماموریتش بازی رو ترک کنه! تو این مطلب میخوایم یه نگاهی به نقاط قوت و ضعف این انیمه‌ی محبوب بندازیم.

    بیشتر بخونین
Showing 121 to 132 of 146 (13 Pages)

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم