برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

  • آیا انیمه‌ی «اتک آن تایتان» پایانی مستقل از مانگا خواهد داشت؟!
    آیا انیمه‌ی «اتک آن تایتان» پایانی مستقل از مانگا خواهد داشت؟!
    5074 بازدید
    1 کامنت
    (5.0)
    لایک

    بالاخره استودیو ماپا تریلرِ رسمی نیمه‌ی اول بخشِ سومِ فصل چهارمِ (!) «اتک آن تایتان» (Attack On Titan) رو منتشر کرد.پخش نیمه‌ی اول بخش نهایی یا Final Arc از ۱۱ اسفند (۳ مارچ) آغاز میشه و استودیو ماپا در راستایِ خون به جگر کردنِ بیشترِ هوادارها هنوز از زمان پخش نیمه‌ی دوم هیچ خبری منتشر نکرده؛ با فانتزی‌مگ همراه باشین تا نگاهی به تریلر و جزئیات بخش پایانی این انیمه‌ی محبوب بندازیم.

    بیشتر بخونین
  • مجموعه والپیپرهای سریال «ونزدی»
    مجموعه والپیپرهای سریال «ونزدی»
    9581 بازدید لایک

    فانتزی‌مگ در ادامه براتون کلی والپیپر باحال برای گوشی، از سریال «ونزدی» قرار داده که میتونید دانلودشون کنید.

    بیشتر بخونین
  • معجون‌های دنیای «هری پاتر» که دوست داشتیم واقعی باشن!
    معجون‌های دنیای «هری پاتر» که دوست داشتیم واقعی باشن!
    7993 بازدید لایک

    خیلی از طرفدارهای دنیای «هری پاتر» دلشون میخواد که  ساخت معجون‌ها رو تجربه کنن، حتی اگه دلشون نخواد که توی کلاس‌های پروفسور اسنیپ (Severus Snape) شرکت کنن. شاید کلاس معجون‌سازی به اندازه‌ی کلاس‌هایی مثلِ دفاع در برابر جادوی سیاه پر زرق و برق نباشه، اما توجه تو کلاس معجون‌ها میتونه شما رو به یه جادوگر واقعی تبدیل کنه. دنیای جادوگری در مورد معجون‌های جادویی چیزهای زیادی برای ارائه داره؛ از معجون‌ی برای عاشق کردن کسایی که بهمون بی‌توجهی میکنن تا اکسیرهایی که اضطراب رو از بین می‌برن.فانتزی‌مگ توی...

    بیشتر بخونین
  • MBTI تایپ کاراکترهای سریال «چیزهای عجیب»
    MBTI تایپ کاراکترهای سریال «چیزهای عجیب»
    8969 بازدید لایک

    شمام با دلتنگی برای رسیدن فصل پنجم سریال «چیزهای عجیب» (Stranger Things) روز شماری می‌کنین؟ در حالی که منتظریم، بیایین نگاهی به تیپ‌های شخصیتی Myers-Briggs یا MBTI کاراکترهای این سریال بیندازیم.

    بیشتر بخونین
  • مجموعه والپیپیرهای سریال محبوب «فرندز»
    مجموعه والپیپیرهای سریال محبوب «فرندز»
    2953 بازدید
    1 کامنت
    (5.0)
    لایک

    فانتزی‌مگ در ادامه براتون کلی والپیپر باحال برای گوشی، از سریال محبوب «فرندز» قرار داده که میتونید دانلودشون کنید.

    بیشتر بخونین
  • آیا سریال «ونزدی» با فصل دوم برمیگرده؟!
    آیا سریال «ونزدی» با فصل دوم برمیگرده؟!
    3832 بازدید
    5 کامنت‌ها
    (5.0)
    لایک

    سریال فانتزی-کمدی-دارکِ «ونزدی» (Wednesday)، با 341.23 میلیون ساعت بازدید اون هم فقط در هفته‌ی اول، از سریال «چیزهای عجیب» (Stranger Things) پیشی گرفت و به پربیننده‌ترین سریال انگلیسی زبان در ماه‌های گذشته تبدیل شد و «خانواده آدامز» (Adams Family) رو به سطوح بالایی از محبوبیت رسوند. با توجه به پایان فصل اول و معماهای نصفه نیمه، به نظر میرسه که نتفلیکس قصد داره این فرنچایز رو با داستان‌هایی از آینده ادامه بده؛ اما این لزوماً تضمین کننده‌ی ساخت فصل دوم نیست. با این حال، سرنخ‌هایی وجود داره که...

    بیشتر بخونین
  • «لیام همسورث» گرگ سفیدِ جدیدِ سریال «ویچر» شد!
    «لیام همسورث» گرگ سفیدِ جدیدِ سریال «ویچر» شد!
    1939 بازدید
    2 کامنت‌ها
    (5.0)
    لایک

    سریال «ویچر» (The Witcher) در طول دو فصل اول خودش موفق شد که بیننده‌های بسیاری رو به خودش جذب کنه؛ هرچند که خیلی از طرفدارهای پروپاقرصِ بازی‌های این مجموعه رو ناامید کرده بود. «ویچر» از زمان انتشارش در اواخر سال 2019 در نتفلیکس به موفقیتی بزرگ تبدیل شد و رکوردهای مختلفی رو جا به جا کرد؛ اینطور که پیداست این سرویس استریم از روند این مجموعه راضی بوده و به فکر گسترده کردن این فرنچایز و ساخت چندین اسپین‌آف جدید هست. در هفته‌های گذشته شایعات زیادی پیرامون جدایی بازیگر اصلی این مجموعه یعنی «هنری...

    بیشتر بخونین
  • تصویرسازی کاراکترهای ارباب حلقه‌ها و هری پاتر به شکل نوزاد
    تصویرسازی کاراکترهای ارباب حلقه‌ها و هری پاتر به شکل نوزاد
    2434 بازدید لایک

    یکی از موضوعات جذاب شبکه‌های اجتماعی تو هفته‌های اخیر، تصویرسازی هوش مصنوعی از کاراکترهای «ارباب حلقه‌ها» و «هری پاتر» و تبدیلشون به بچه‌های دو سه ساله بوده؛ آب قندهاتون رو آماده کنین و با فانتزی‌مگ همراه باشین تا نکاهی به این عکس‌ها بندازیم.

    بیشتر بخونین
  • مجموعه والپیپرهای دنیای جادویی هری پاتر-سری سوم
    مجموعه والپیپرهای دنیای جادویی هری پاتر-سری سوم
    1535 بازدید لایک

    فانتزی‌مگ در ادامه براتون کلی والپیپر باحال برای گوشی، از دنیای جادویی هری پاتر قرار داده که میتونید دانلودشون کنید.

    بیشتر بخونین
  • تولید «جوکر2» به صورت رسمی آغاز شد.
    تولید «جوکر2» به صورت رسمی آغاز شد.
    843 بازدید لایک

    «تاد فیلیپس» (Todd Phillips) که پس از نویسندگی و کارگردانی فیلم «جوکر» (Joker) سه بار نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار شده بود، امروز در صفحه‌ی شخصی اینستاگرام خود تصویری از «خواکین فینیکس» (Joaquin Phoenix) در نقش «آرتور فلک» (Arthur Fleck) به اشتراک گذاشت و به صورت رسمی اعلام کرد که ساخت دنباله‌ی این اثر آغاز شده است. فیلم«جوکر 2» با عنوان Joker: Folie à Deux در حال حاضر برای اکران عمومی در تاریخ 4 اکتبر 2024 برنامه ریزی شده است.

    بیشتر بخونین
  • پایان در راه است!
    پایان در راه است!
    2120 بازدید لایک

    طی اعلام رسمی «استودیوی ماپا» (MAPPA Co., Ltd) انیمه‌ی «اتک آن تایتان» (Attack on Titan) در اوایل سال ۲۰۲۳ و برای بار سوم تو فصل پایانی خودش برمیگرده؛ بعد از تقریبا یک دهه از انتشار اولین قسمت این انیمه، بالاخره پایان در راهه و این بار واقعیه. متأسفانه برای طرفدارهای دنیای انیمه، به طور شگفت انگیزی اطلاعات کمی در مورد فصل جدید منتشر شده. با فانتزی‌مگ همراه باشین تا جزئیات پارت سوم فصل چهارم این انیمه‌ی محبوب رو بررسی کنیم.

    بیشتر بخونین
  • کتاب «سقوط نومه نور» منتشر شد
    کتاب «سقوط نومه نور» منتشر شد
    1699 بازدید لایک

    کتاب «سقوط نومه‌نور» که به تازگی توسط «بنیاد تالکین» منتشر شده، تمام وقایع دوران دوم رو که به صورت پراکنده در مابقی کتاب‌ها روایت شده بود، شامل میشه. این کتاب مجموعه‌ایی از دست‌نوشته‌های «تالکین»، یادداشت‌هایی از «کریستوفر تالکین» (پسر بزرگ تالکین) و آرت وورک‌هایی زیبا از «آلن لی» (طراح مناظر در فیلم‌های هابیت و ارباب حلقه‌ها) هست؛ ویراستاری این کتاب بر عهده‌ی «برایان سیبلی» از (تالکین شناس معروف) بوده. با فانتزی‌مگ همراه باشین تا نگاهی به این اثر جدید داشته باشیم.

    بیشتر بخونین
Showing 61 to 72 of 144 (12 Pages)

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم