برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

  • «آلستر مودی» به «جوکر» می‌پیوندد!
    «آلستر مودی» به «جوکر» می‌پیوندد!
    1308 بازدید لایک

    هرچند که فیلم جوکر قرار بود اثری مستقل باشه ولی باید قبول کرد که موفقیت‌های بسیارش هر کمپانی‌ایی رو  برای ساخت یه دنباله وسوسه میکنه. پیش‌بینی میشه که قسمت دوم این فیلم پر سروصدا و تاثیرگذار به اسم Joker: Folie À Deux اواخر سال 2024 میلادی منتشر بشه. با فانتزی‌مگ همراه باشین تا نیم‌نگاهی به جزئیات این اثر داشته باشیم.

    بیشتر بخونین
  • والپیپرهای خیال‌انگیز از دنیای انیمه-سری اول
    والپیپرهای خیال‌انگیز از دنیای انیمه-سری اول
    2390 بازدید لایک

    فانتزی‌مگ در ادامه براتون کلی والپیپر باحال برای گوشی، از دنیای خیال‌انگیز انیمه‌ها قرار داده که میتونید دانلودشون کنید.

    بیشتر بخونین
  • تیزرِ فصل سومِ سریالِ «مندلورین»
    تیزرِ فصل سومِ سریالِ «مندلورین»
    1669 بازدید لایک

    حالا برای کمک به حفظِ آرامش طرفدارهای ناامیدی که همگی آماده بودن ماجراجویی‌های «مندو» و «گروگو» (Grogu) رو تماشا کنن، دیزنی پیش‌نمایشی از این مجموعه منتشر کرده؛ در انتهای این تریلر هم زمانِ انتشار این مجموعه اعلام شده.

    بیشتر بخونین
  • سریال «گیم آو ترونز» سال‌ها پیش پایان مرگ «رینیرا» رو اسپویل کرده بود!
    سریال «گیم آو ترونز» سال‌ها پیش پایان مرگ «رینیرا» رو اسپویل کرده بود!
    9382 بازدید لایک

    «خاندان اژدها» (House of the Dragon) سفری کاملاً جدید به وستروس رو برای طرفدارهای بازی تاج و تخت فراهم کرده. برای کسایی که قبلاً کتابِ آتش و خون جورج آر آر مارتین رو خونده باشن؛ همه‌ی مرگ‌ها و خیانت‌ها، حتی قبل از اینکه این اسپین آف به تلوزیون‌های ما برسه، به طور کامل لو رفته اما صبر کنین حتی اگه منبع اصلی رو هم نخوانده باشین، همچنان پایانِ خاندان اژدها برای طرفدارهای پروپا قرصِ گیم آو ترونز اسپویل شده!

    بیشتر بخونین
  • حفره‌های داستانی «هری پاتر»
    حفره‌های داستانی «هری پاتر»
    3662 بازدید
    2 کامنت‌ها
    (5.0)
    لایک

    «هری پاتر» یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین فرنچایزهای دنیایِ فانتزیه و گستردگی داستانش به حدی هست که چند حفره‌ی داستانی در متنش رخنه کرده باشن؛ با ما همراه باشین تا بزرگترین حفره‌هایی که هوادارها بهش پی بردن رو بررسی کنیم.

    بیشتر بخونین
  • بهترین اپیزودهای «فرندز» برای تماشای دوباره
    بهترین اپیزودهای «فرندز» برای تماشای دوباره
    4195 بازدید
    1 کامنت
    (5.0)
    لایک

    سریال «فرندز» به‌قدری دلنشینه که دلمون میخواد بارها و بارها تماشاش کنیم. شاید بعضی از شوخی­‌ها قدیمی شده­‌ باشن؛ اما وقت گذروندن با اعضای این گروه همیشه جذابه و این حس رو میده که به ملاقات دوستای قدیمیمون رفتیم. شبکه‌ی HBO  اعلام کرده که مردمِ آمریکای شمالی به صورت میانگین حداقل دو بار هر قسمت این سریال رو تماشا کرده­‌ان؛ اگه دلمون خواست ما هم دوباره این سریال رو ببینیم ولی وقت نداشتیم چی؟ فانتزی‌مگ با توجه به نظرسنجی‌ها و نمرات یه لیست از بهترین اپیزودهای «فرندز» آماده کرده که البته انتخاب...

    بیشتر بخونین
  • تمام قلمروهایی که در «حلقه‌های قدرت» خواهیم دید!
    تمام قلمروهایی که در «حلقه‌های قدرت» خواهیم دید!
    4779 بازدید
    1 کامنت
    (5.0)
    لایک

    سریال «حلقه‌های قدرت» (The Rings of Power) که جمعه‌ی گذشته دو قسمت اولش منتشر شد، کل دوران دوم «سرزمین میانه»، از به قدرت رسیدن «سائورون» تا آخرین اتحاد الف‌ها و انسان‌ها ر روایت میکنه. این اثر با طرح داستانی گسترده قرار هست که تعدادی از خیره‌کننده‌ترین پادشاهی‌های «سرزمین میانه» از کتاب‌های «سیلماریلیون» و «ارباب حلقه‌ها» به قلمِ «تالکین» رو به تصویر بکشه. با فانتزی‌مگ همراه باشین تا نگاهی به این سرزمین‌های رویایی و ورایِ تصور داشته باشیم.

    بیشتر بخونین
  • معرفی اژدهایان سریال «خاندان اژدها»
    معرفی اژدهایان سریال «خاندان اژدها»
    12889 بازدید لایک

    سریال «خاندان اژدها» اسپین آف و پیش درآمدِ «بازی تاج و تخت»، داستان جنگ‌های داخلی «خاندان تارگرین» که به «رقص اژدهایان» معروف هست رو به تصویر میکشه؛ این خاندان از ابتدا و در زمانی که در«والیریا» سکونت داشتن به موهای نقره‌ای و اژدهایانشون معروف بودن! با فانتزی‌مگ همراه باشین تا اژدهایانی که در این سریال حضور خواهند داشت رو بیشتر بشناسیم.

    بیشتر بخونین
  • معنی نماد قبیله‌های ناروتو رو میدونین؟! -بخش اول
    معنی نماد قبیله‌های ناروتو رو میدونین؟! -بخش اول
    8429 بازدید لایک

    قبول دارین ناروتو یکی از مجموعه‌هایه که نمادهای خاص و زیبایی داره؟ از قبیله‌های شینوبی که همه رو مجذوب خودشون کردن، چیزهای زیادی میشه یاد گرفت؛ اما چیزی که خیلی از طرفدارهای ناروتو ممکنه متوجه نشده باشن، اینه که اسرار این قبیله‌های نینجا تو نمادهاشون پنهان شده. در ظاهر، این خانواده‌ها از جنبه‌های مختلفی قدرتمند هستن و بسیاریشون به شکل‌گیری دنیای نینجایِ ناروتو کمک بزرگی کرده‌ان، اما بعضی وقت‌ها جزئیاتی وجود داره که نیاز به کمی کند و کاو، توجه ویژه و همچنین تجزیه و تحلیل داره. با فانتزی‌مگ...

    بیشتر بخونین
  • دیالوگ‌های به یادماندنی از دنیای «هری پاتر»
    دیالوگ‌های به یادماندنی از دنیای «هری پاتر»
    17918 بازدید
    1 کامنت
    (5.0)
    لایک

    چه طرفدار دنیاهای فانتزی باشین چه نباشین، حداقل برای یه بار هم که شده اسم «هری پاتر» به گوشتون خورده! این مجموعه‎‌ی داستانی در قالبِ هفت رمان به قلم «جی.کی.رولینگ» و هشت فیلم به ساخت کمپانی «برادران وارنر» منتشر شده. یکی از دلایل محبوبیت این داستان شخصیت‌پردازیِ باورپذیر و دل‌نشینش هست؛ با فانتزی‌مگ همراه باشین، امروز مجموعه‌ایی از به‌ یادموندنی‌ترین نقل قول‌های این دنیا رو با هم مرور می‌کنیم.

    بیشتر بخونین
  • همه چیز در مورد «دنیای ویچر»
    همه چیز در مورد «دنیای ویچر»
    2018 بازدید لایک

    سریالِ درام-فانتزیِ «ویچر» ( The Witcher) که بیشتر محبوبیتش رو مدیون بازی‌های ویدئویش هست، اقتباس نتفلیکس از رمانی به همین نام هست. این مجموعه، داستانِ کاراکتری با اسم مستعار «گرالت از ریویا» (Geralt of (Rivia رو روایت میکنه؛ با فانتزی‌مگ همراه باشین تا سری به این دنیای فانتزی بزنیم.

    بیشتر بخونین
  • طراحی اولیه‌ی «وکنا» ویلِنِ «چیزهای عجیب»
    طراحی اولیه‌ی «وکنا» ویلِنِ «چیزهای عجیب»
    2598 بازدید لایک

    «چیزهای عجیب» (Stranger Things) یکی از محبوب‌ترین سریال‌های حالِ حاضره که بر خلافِ انتظارها حد و مرزها رو جا به جا کرد و به یکی از موفقیت‌های تاریخیِ «نتفلیکس» تبدیل شد؛ این سریال لقب اولین سریالِ انگلیسی زبانِ این سرویس استریم با بیش از یک میلیارد ساعت تماشا رو به‌دست آورد. داستانی دل‌نشین از بچه‌هایی که دور هم جمع می‌شن تا «سیاه چاله‌ها و اژدهایان» (Dungeons & Dragons) بازی کنن، جلوه‌های ویژه‌ی خوب، خلقِ دنیایی مرموز،‌ تقابل خیر و شر در قالبی جدید، تداعی حس نوستالژی و از همه مهم‌تر...

    بیشتر بخونین
Showing 157 to 168 of 212 (18 Pages)

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم