برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

آخرین ارسال‌ها

  • توضیح اصطلاحات مربوط به دنیای سریال‌ها
    توضیح اصطلاحات مربوط به دنیای سریال‌ها
    388 بازدید
    1 کامنت
    (5.0)
    لایک

    برای همه‌ی ما پیش اومده که اصطلاحاتی رو توی مکالمات روزمره‌مون بشنویم که معنیشون رو نمی‌دونیم؛ به خصوص با اضافه شدن کلمات انگلیسی به زبان فارسی. فانتزی‌مگ توی این مقاله تعدادی از کلمات پرکاربرد دنیای سریال رو به زبان ساده براتون شرح داده، امیدواریم که براتون مفید باشه.

    بیشتر بخونین
  • قوی‌ترین شخصیت‌های دختر در دنیای انیمه
    قوی‌ترین شخصیت‌های دختر در دنیای انیمه
    2641 بازدید لایک

    متاسفانه خیلی از مشهورترین و پربیننده‌ترین انیمه‌های تمام دوران توی ژانر «شونن» تولید شدن، این نکته باعث شده تا در نهایت کاراکترهای دختر توی دنیای انیمه هر چقدر هم که دارای پتانسیل باشن، همیشه زیر سایه‌ی شخصیت‌های اصلیِ مرد قرار بگیرن. صنعت انیمه در دهه‌ی گذشته رشد چشم‌گیری داشته و بر خلاف دوره‌های گذشته، امروزه انیمه‌های جدیدتر به شخصیت‌های زن توجه بیشتری می‌کنن و دخترهای ژانر «شونن» هم توانایی‌های لازم برای رقابت با کاراکترهای نقش اصلی مرد رو دارن. با فانتزی‌مگ همراه باشین تا لیستی از...

    بیشتر بخونین
  • حقایق جالب ورزش کوییدیچ!
    حقایق جالب ورزش کوییدیچ!
    2012 بازدید لایک

    «دنیای جادویی هری پاتر» نه تنها شامل موجودات جادویی و یه مدرسه ویژه برای جادوگران میشه، بلکه ورزشِ خاص خودش رو هم داره! «کوییدیچ» اسم یکی از محبوبترین و دیدنی‌ترین رویدادهای ورزشی توی دنیای سحر و جادو هست که توی هر محفلی در موردش صحبت میشه. این بازی خطرناک ولی جذاب تاریخچه و نکته‌های خاصی هم داره که امروز میخوایم با هم بررسیشون کنیم.

    بیشتر بخونین
  • تایپ MBTI کاراکترهای انیمه‌ی وان پیس
    تایپ MBTI کاراکترهای انیمه‌ی وان پیس
    11410 بازدید لایک

    این تست برای اولین بار توسط «ایزابل مایرز» و مادرش «کاترین بریگز» و بر اساس تئوری‌های «کارل یونگ» درمورد انواع شخصیت تهیه شده. اگه طرفدار پر و پا قرص انیمه‌ی «وان پیس» هستین و به این موضوع هم علاقه دارین، بیاین که فانتزی‌مگ یه مقاله جذاب داره براتون!

    بیشتر بخونین
  • توی تست کلاه گروه بندی فانتازیو شرکت کردی؟
    توی تست کلاه گروه بندی فانتازیو شرکت کردی؟
    1870 بازدید لایک

    هر پاترهدی دوست داره بدونه که به کدوم گروه هاگوارتز تعلق داره، اما چطوری؟ خب، سایت پاترمور یه تست کلاه گروه بندی داره که با پرسیدن تعدادی سوال و از روی انتخاب‌های شما میتونه بهتون بگه که گروه شما چیه و از نظر ویژگی‌های شخصیتی به دانش‌آموزان کدوم گروه نزدیکترین. تیم فانتازیو از آبان سال 1400 تست کلاه گروه بندی پاترمور رو دقیقا با همون الگوریتم و دیزاین اما، به زبان فارسی راه اندازی کرده و از اون موقع به طور میانگین هر روز میزبان 82 تست بوده. با فانتزی‌مگ همراه باشین که امروز میخوایم به تعدادی...

    بیشتر بخونین
  • لوکیشن‌هایی در دنیای واقعی که منبع الهام رولینگ برای خلق دنیای هری پاتر بودن-بخش دوم
    لوکیشن‌هایی در دنیای واقعی که منبع الهام رولینگ برای خلق دنیای هری پاتر بودن-بخش دوم
    535 بازدید لایک

    درسته که کتاب‌های فانتزی نتیجه‌ی تخیل  و خیال پردازی نویسنده‌ها هستن، اما همیشه تعدادی از اتفاقات و مکان‌های داستان ریشه توی واقعیت دارن. کتاب/فیلم‌های «هری پاتر» هم از این داستان مستثنی نیستن؛ توی این مقاله‌ی فانتزی‌مگ لیستی آماده کردیم از لوکیشن‌های واقعی‌ای که الهام بخش «جی.کی.رولینگ» بودن.

    بیشتر بخونین
  • لوکیشن‌هایی در دنیای واقعی که منبع الهام رولینگ برای خلق دنیای هری پاتر بودن-بخش اول
    لوکیشن‌هایی در دنیای واقعی که منبع الهام رولینگ برای خلق دنیای هری پاتر بودن-بخش اول
    737 بازدید لایک

    درسته که کتاب‌های فانتزی نتیجه‌ی تخیل  و خیال پردازی نویسنده‌ها هستن، اما همیشه تعدادی از اتفاقات و مکان‌های داستان ریشه توی واقعیت دارن. کتاب/فیلم‌های «هری پاتر» هم از این داستان مستثنی نیستن؛ توی این مقاله‌ی فانتزی‌مگ لیستی آماده کردیم از لوکیشن‌های واقعی‌ای که الهام بخش «جی.کی.رولینگ» بودن.

    بیشتر بخونین
  • والپیپرهای بامزه از بیبی یودای دوست داشتنی
    والپیپرهای بامزه از بیبی یودای دوست داشتنی
    1319 بازدید لایک

    فانتزی‌مگ در ادامه براتون کلی والپیپر باحال برای گوشی، از بیبی یودای دوست داشتنی و سریال مندلورین قرار داده که میتونید دانلودشون کنید.

    بیشتر بخونین
  • بازیگران لایواکشن وان پیس رو بیشتر بشناسید
    بازیگران لایواکشن وان پیس رو بیشتر بشناسید
    7888 بازدید لایک

    فصل اول سریال لایو اکشن «وان پیس» (One Piece) که به تازگی از طریق سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) منتشر شده، حسابی سر و صدا به پا کرده و البته که دل تمام هواداران این اثر قدیمی رو هم به دست آورده! یکی از نقاط قوت اصلی این سریال بازیگران توانمندش هستن، با فانتزی‌مگ همراه باشین که امروز میخوایم بیوگرافی بازیگران اصلی این سریال رو بررسی کنیم.

    بیشتر بخونین
  • تریلر و زمان پخش قسمت آخر اتک آن تایتان متشر شد!
    تریلر و زمان پخش قسمت آخر اتک آن تایتان متشر شد!
    6312 بازدید لایک

    طی اعلام رسمی «استودیوی ماپا» (MAPPA Co., Ltd) انیمه‌ی «اتک آن تایتان» (Attack on Titan) برای بار سوم تو فصل پایانی خودش برمیگرده؛ بعد از گذشت یک دهه از انتشار اولین قسمت این انیمه، بالاخره قسمت آخر این اثر جمعه 13 آبان در قالب یه فیلم سینمایی یک ساعته پخش خواهد شد.

    بیشتر بخونین
  • دلت برای سریال «ونزدی» تنگ شده؟!
    دلت برای سریال «ونزدی» تنگ شده؟!
    336 بازدید لایک

    «آدامزها» (The Addams Family) خانواده‌ایی اشرافی و ثروتمند هستن که بخاطر سبک زندگی خاصشون همیشه حسابی مورد توجه مخاطبین قرار میگیرن. این خانواده تا زمان پخش اولین سریالی تلویزیونیشون در سال ۱۹۶۴ تقریبا گمنام بودن. اگه دلتون برای حال و هوای سریال «ونزدی» تنگ شده با فانتزی‌مگ همراه باشین که قراره این خانواده و تمام فرانچایزهاشون رو بررسی کنیم.

    بیشتر بخونین
  • تریلر «پسر و قو» از هایائو میازاکی منتشر شد!
    تریلر «پسر و قو» از هایائو میازاکی منتشر شد!
    441 بازدید لایک

    به تازگی تیزر آخرین اثر کارگردان برجسته ژاپنی «هایوئو میازاکی» (Hayao Miyazaki)، «پسر و قو» (The Boy and the Heron) که پیش از این با اسم «چگونه زندگی میکنی؟» (How Do You Live) منتشر شده. این اثر حماسی در تاریخ ۱۴ تیرماه امسال در ژاپن بدون تریلر و فقط با یه پوستر ساده اکران شده و مورد استقبال بی‌نظیران طرفداران دنیای انیمه قرار گرفته. «پسر و قو» از تاریخ ۱۸ آذرماه سال جاری میلادی به صورت محدود و در سالن‌های منتخب سینمایی آمریکا و کانادا روی پرده خواهد رفت.

    بیشتر بخونین
Showing 37 to 48 of 144 (12 Pages)

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم