برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

آخرین ارسال‌ها

  • والپیپرهای خیال‌انگیز از دنیای انیمه-سری سوم
    والپیپرهای خیال‌انگیز از دنیای انیمه-سری سوم
    1049 بازدید لایک

    فانتزی‌مگ در ادامه براتون کلی والپیپر باحال برای گوشی، از دنیای خیال‌انگیز انیمه‌ها قرار داده که میتونید دانلودشون کنید.

    بیشتر بخونین
  • 10 تا از قوی‌ترین کاراکترهای دنیای مارول
    10 تا از قوی‌ترین کاراکترهای دنیای مارول
    6057 بازدید لایک

    «دنیای سینمایی مارول» از سال ۲۰۰۸ کار خودش رو آغاز کرد و تاکنون شخصیت‌هایی محبوب و مهمی مثل «آیرون من»، «کاپیتان آمریکا»، «مرد عنکبوتی»، «ثور»، «هالک»، «لوکی» و... به مخاطبین دنیاهای ابرقهرمانی معرفی کرده؛ اما این ابرقهرمان‌ها تنها بخش کوچکی از این جهان گسترده رو برای ما نقل کرده‌ان. در این مقاله با ما همراه باشین تا 10 تا از قوی‌ترین ابرقهرمان‌های دنیای مارول رو با هم بررسی کنیم.

    بیشتر بخونین
  • از سریال هری پاتر چه خبر؟
    از سریال هری پاتر چه خبر؟
    918 بازدید لایک

    «دنیای جادوگری هری پاتر» یکی از محبوب‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین فرنچایزهاییه که تا به حال ساخته شده؛ این مجموعه از زمان انتشار اولین جلدش در سال 1997 به شهرت جهانی رسید. طولی نکشید که داستان‌ ماجراجویی‌های «پسری که زنده موند» و دوستانش به پرده‌ی نقره‌ای سینما هم راه پیدا کرد. پس از سال‌ها بالاخره خبری از ساخت دوباره‌ی این مجموعه در قالب یک سریال منتشر شده؛ با فانتزی‌مگ همراه باشین تا نگاهی به جزئیات و اخبار منتشر شده از این سریال بیاندازیم.

    بیشتر بخونین
  • سکانس لو رفته از سینمایی جدید دیمن اسلیر را اینجا ببینید
    سکانس لو رفته از سینمایی جدید دیمن اسلیر را اینجا ببینید
    652 بازدید لایک

    به جرات می‌تونیم بگیم که انیمه‌ی «دیمن اسلیر» یا «شیطان‌کش» استانداردهای بالایی رو در این صنعت به وجود آورده و توقع اوتاکوها رو حسابی بالا برده. مدت کوتاهی پس از اتمام فصل سوم «یوفو تیبل» زمان پخش فصل چهارم رو اعلام کرد که به تازگی اکران قسمت ویژه‌ی این انیمه‌ی جذاب و پرطرفدار آغاز شده، با فانتزی‌مگ همراه باشین تا جزییات این فیلم سینمایی رو بررسی کنیم.

    بیشتر بخونین
  • قوی‌ترین جادوگران ماگل‌زاده در دنیای هری پاتر
    قوی‌ترین جادوگران ماگل‌زاده در دنیای هری پاتر
    1196 بازدید لایک

    «مَشَنگ‌زاده» نژاد گروهی از جادوگرها در دنیای داستان‌های «هری پاتر» هست. این دسته از جادوگران از پدر و مادری معمولی و مشنگ (بدون جادو) به دنیا اومدن ولی این نکته به معنی ضعیف بودن این جادوگرها نیست. با فانتزی‌مگ همراه باشین که امروز یه لیست از قوی‌ترین جادوگران مشنگ‌زاده آماده کردیم.

    بیشتر بخونین
  • معرفی نژادهای دنیای تالکین-بخش دوم
    معرفی نژادهای دنیای تالکین-بخش دوم
    683 بازدید لایک

    خلق نژادهایی که تا پیش از این وجود نداشتن، طراحی شخصیت‌های باورپذیر و توصیف موجودات فانتزی متعدد « جی . آر. آر تالکین» رو به یکی از محبوبترین نویسنده‌های فانتزی معاصر تبدیل کرده. با فانتزی‌مگ همراه باشین توی این پست به دنیای این نویسنده پا گذاشتیم و نژادهای مختلف در این دنیای فانتزی رو بررسی کردیم.

    بیشتر بخونین
  • معرفی نژادهای دنیای تالکین - بخش اول
    معرفی نژادهای دنیای تالکین - بخش اول
    1220 بازدید لایک

    خلق نژادهایی که تا پیش از این وجود نداشتن، طراحی شخصیت‌های باورپذیر و توصیف موجودات فانتزی متعدد « جی . آر. آر تالکین» رو به یکی از محبوبترین نویسنده‌های فانتزی معاصر تبدیل کرده. با فانتزی‌مگ همراه باشین توی این پست به دنیای این نویسنده پا گذاشتیم و نژادهای مختلف در این دنیای فانتزی رو بررسی کردیم.

    بیشتر بخونین
  • معرفی گیاهان جادویی دنیای هری پاتر
    معرفی گیاهان جادویی دنیای هری پاتر
    4649 بازدید لایک

    برای من به شخصه گیاه شناسی یکی از شیرین‌ترین درس‌های مدرسه‌ی جادوگری هاگوارتز بود و گذروندن یه عصر بارونی توی گلخونه‌ی «پروفسور اسپراوت» همیشه برام رویا بوده! توی این پست فانتزی‌مگ می‌خوایم پا به دنیای هافلپاف‌ها بگذاریم و یه سری به دنیای گیاهان جادویی بیندازیم، با ما همراه باشین!

    بیشتر بخونین
  • انیمه مانستر اثر جدید خالق وان پیس
    انیمه مانستر اثر جدید خالق وان پیس
    1863 بازدید لایک

     مانگای «وان پیس» برای اولین بار توسط انتشارات «شوئیشا» در ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۷ در هفته‌نامه‌ی «شونن جامپ» به چاپ رسید. این اثر تا به امروز با فروش بیش از ۵۰۰ میلیون نسخه، پرفروش‌ترین مانگا‌ی تاریخ و بعد از «سوپرمن» دومین کتاب مصور پرفروش دنیا به حساب میاد. به تازگی خبری منتشر شده که اثر جدیدی از این هنرمند منتشر خواهد شد؛ با ما همراه باشین تا نگاهی به جزئیات این انیمه‌ی جدید داشته باشیم. 

    بیشتر بخونین
  • اولین ویدئو از فصل دوم آرکین منتشر شد!
    اولین ویدئو از فصل دوم آرکین منتشر شد!
    626 بازدید لایک

    انیمیشن «آرکِین: لیگ افسانه‌ها» یه مجموعه تلویزیونی انیمیشنیه که حاصل همکاری مشترک استودیوی بازی سازی «رایت گیمز» و استودیوی فرانسوی «فورتیچه» هست. داستان این سریال بر پایه بازی پرطرفدار «لیگ افسانه‌ها» ساخته شده و فصل اولش در سال 2021 بر روی «سرویس استریم نتفلیکس» قرار گرفت. فصل دوم این مجموعه به تازگی برای پاییز آینده تایید شده، با فانتزی‌مگ همراه باشین تا اولین ویدئو از فصل دوم رو با هم ببینیم!

    بیشتر بخونین
  • مدارس جادویی دنیای هری پاتر-ایلورمورنی
    مدارس جادویی دنیای هری پاتر-ایلورمورنی
    833 بازدید
    1 کامنت
    (5.0)
    لایک

    تعداد کشورهایی که مدرسه‌ی جادویی خاص خودشون رو دارن در مقایسه با کشورهایی که ندارن بسیار ناچیز هست؛ یازده مدرسه جادوگری با سابقه و معتبر در سراسر جهان وجود داره که همه‌ی اونها در کنفدراسیون بین‌المللی جادوگران ثبت شده‌ان. با فانتزی‌مگ همراه باشین که امروز میخوایم مدرسه‌ی جادویی «ایلورمورنی» در آمریکا رو معرفی کنیم.

    بیشتر بخونین
  • آخرین اخبار دنیای انیمه؛ از ریمیک وان پیس تا فصل سوم جوجوتسو کایزن
    آخرین اخبار دنیای انیمه؛ از ریمیک وان پیس تا فصل سوم جوجوتسو کایزن
    847 بازدید لایک

    پاییز امسال یکی از پربارترین فصل‌ها برای اوتاکوها بود؛ دنباله‌ی تعدادی از انیمه‌های محبوب مثل «جوجوتسو کایزن» پخش و همچنین انیمه‌های جدیدی با موضوعاتی منحصربه فرد و جالب منتشر شد. مشخصا ژانر ایسکای و فانتزی یکی از پرتکرارترین ژانرها در انیمه‌های امسال بود و ژانرهای ورزشی و عاشقانه کمتر دیده شد. تو این مقاله فانتزی‌مگ جدیدترین اخبار دنیای انیمه، به خصوص انیمه‌های محبوب فصل گذشته رو براتون گردآوری کرده، امیدواریم براتون مفید باشه.

    بیشتر بخونین
Showing 73 to 84 of 212 (18 Pages)

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم