برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

آخرین ارسال‌ها

  • آدار حلقه‌های قدرت کیست؟
    آدار حلقه‌های قدرت کیست؟
    363 بازدید لایک

    سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» داستان‌هایی از دوران دوم «سرزمین میانه» رو بازگو می‌کنه و به جنبه‌های جدیدی از این دنیای فانتزی می‌پردازه؛ یکی از شخصیت‌های مهم و مرموز این سریال، که توی فصل دوم بیشتر بهش پرداخته میشه، «آدار» هست که به عنوان رهبر «اورک‌ها» معرفی شده و توجه بسیاری از مخاطبان رو به خود جلب کرده، توی این مقاله‌ی فانتزی‌مگ به بررسی هویت شخصیت «آدار»، نقشش در داستان، و تأثیر او در روایت کلی سریال می‌پردازیم، پس با ما همراه باشین.

    بیشتر بخونین
  • بررسی پرفروش‌ترین فیلم‌های دنیای فانتزی به مناسبت روز سینما
    بررسی پرفروش‌ترین فیلم‌های دنیای فانتزی به مناسبت روز سینما
    129 بازدید لایک

    به مناسبت روز سینما، در این مقاله، نگاهی خواهیم داشت به برخی از پرفروش‌ترین فیلم‌های فانتزی تاریخ که توانسته‌اند علاوه بر جلب نظر منتقدان، دل میلیون‌ها تماشاگر را در سراسر جهان به دست آورند. این آثار نه‌تنها از نظر تجاری موفق بوده‌اند، بلکه تاثیرات عمیقی بر فرهنگ عامه گذاشته‌اند و تبدیل به بخشی از خاطرات جمعی مخاطبان در همه جای دنیا شده‌اند.

    بیشتر بخونین
  • واژه‌هایی که با کتاب‌های هری پاتر به جهان معرفی شدن!
    واژه‌هایی که با کتاب‌های هری پاتر به جهان معرفی شدن!
    173 بازدید لایک

    «جی کی رولینگ» با خلق «دنیای جادویی هری پاتر»، نه تنها داستانی جذاب رو به جهان ادبیات تقدیم کرد، بلکه واژگان و مفاهیم منحصر به فرد و جدیدی رو هم به زبان انگلیسی اضافه کرد؛ این کلمه‌ها به شکلی هنرمندانه و هوشمندانه طراحی شدن که نه تنها جادوی جهان داستانی رو به مخاطب منتقل می‌کنن، بلکه معنای عمیق‌تری هم دارن؛ با فانتزی‌مگ همراه باشین تا لیستی از این واژه‌های منحصر به فرد رو با هم بررسی کنیم.

    بیشتر بخونین
  • تفاوت هارفوت‌ها و استورها در سریال حلقه‌های قدرت
    تفاوت هارفوت‌ها و استورها در سریال حلقه‌های قدرت
    135 بازدید لایک

    «هابیت‌ها»، این موجودات دوست‌داشتنی و کوچک دنیای «سرزمین میانه» که از طریق آثار «تالکین» به شهرت رسیدن، به سه گونه اصلی تقسیم میشن: «هارفوت‌ها»، «استورها» و «فالوهیدها». این سه گونه هر کدوم ویژگی‌های فیزیکی و رفتاری منحصر به فرد خودشون رو دارن و در مقاطع مختلف تاریخی، زندگی و ماجراجویی‌های متفاوتی رو تجربه کرده‌ان. توی این مقاله‌ی فانتزی‌مگ، به بررسی منشأ، تفاوت‌ها، و چگونگی مهاجرت و استقرار اون‌ها در شایر، که در نهایت خانه‌ی مشترک اون‌ها شد، پرداختیم.

    بیشتر بخونین
  • تریلر جدیدی از فصل دوم سریال انیمیشنی آرکین منتشر شد!
    تریلر جدیدی از فصل دوم سریال انیمیشنی آرکین منتشر شد!
    183 بازدید لایک

    سریال آرکین با داستان جذاب، شخصیت‌پردازی قوی، انیمیشن باکیفیت و موفقیت‌های بی‌سابقه در جوایز مختلف، خود را به عنوان یکی از بهترین انیمیشن‌های تولید شده در دهه اخیر به اثبات رسانده است. با نزدیک شدن به زمان پخش فصل دوم، طرفداران بی‌صبرانه منتظر هستند تا دوباره وارد دنیای شگفت‌انگیز آرکین و لیگ آو لجندز شوند. هنوز زمان دقیقی برای انتشار این فصل دوم «آرکین» مشخص نشده و فقط طبق تریلرها اعلام شده که این مجموعه دز نوامبر 2024 تنها از طریق نتفلیکس منتشر خواهد شد؛ در ادامه برای تماشای تازه‌ترین تریلر...

    بیشتر بخونین
  • تریلر رسمی جوکر 2024 را اینجا ببینید!
    تریلر رسمی جوکر 2024 را اینجا ببینید!
    189 بازدید لایک

    با توجه به موفقیت عظیم فیلم اول، انتظارات از «جوکر 2024: جنون مشترک» بسیار بالاست؛ طرفداران مشتاقانه منتظر هستند تا ببینند که تاد فیلیپس و تیمش چگونه داستان «جوکر» را ادامه خواهند داد و آیا این فیلم نیز می‌تواند به موفقیت‌های مشابهی دست یابد یا خیر. انتشار تریلر جدید این فیلم، هیجان و انتظارها را افزایش داده و بی‌صبرانه منتظر روز اکران این اثر هستند. 

    بیشتر بخونین
  • گندالف به سرزمین میانه باز می‌گردد؟
    گندالف به سرزمین میانه باز می‌گردد؟
    173 بازدید لایک

    از همون روزهای ابتدایی که ساخت فیلم «ارباب حلقه‌ها: شکار گالوم» به صورت رسمی تایید شد، شایعات و گزارش‌هایی مبنی بر احتمال حضور «ایان مک‌کلن»، بازیگر افسانه‌ای که بیشتر برای ایفای نقش ماندگار «گندالف» در مجموعه فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» شناخته میشه، به گوش می‌رسید، با فانتزی‌مگ همراه باشین تا نگاهی به این اخبار داشته باشیم.

    بیشتر بخونین
  • بنیان‌گذاران هاگوارتز رو بیشتر بشناسید
    بنیان‌گذاران هاگوارتز رو بیشتر بشناسید
    299 بازدید لایک

    به گفته‌ی «پروفسور بینز»، استاد تاریخ جادوگری مدرسه‌ی «هاگوارتز»، بیش از هزار سال پیش چهار جادوگر و ساحره‌ی بزرگ زمان «سالازار اسلیترین»، «هلگا هافلپاف»، «گودریک گریفیندور» و «روونا ریونکلا»، رویای مشترکی برای ساخت یه مدرسه‌ی جادویی داشتن که در اون جادوگران جوان آموزش ببینن و مهارتهای جادویی که نیاز دارن رو پرورش بدن. این چهار جادوگر، قلعه‌ای متروکه رو با جادو بازسازی و از دید ماگل‌ها پنهان کردن و  هرکدوم گروهی رو در مدرسه تشکیل دادن که در کنار هم «مدرسه‌ی علوم و فنون جادوگری هاگوارتز» رو...

    بیشتر بخونین
  • نمرات سه قسمت ابتدایی فصل دوم سریال حلقه‌های قدرت
    نمرات سه قسمت ابتدایی فصل دوم سریال حلقه‌های قدرت
    209 بازدید لایک

    فصل اول سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» یکی از مورد انتظارترین و پرهزینه‌ترین سریال‌های تاریخ بود و با بیش از 32 میلیارد دقیقه پخش، به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های تاریخ تبدیل شد. این مجموعه از همون روزهای اول با نقدهای ضد و نقیضی مواجه بود، با فانتزی‌مگ همراه باشین تا نگاهی به امتیازات سریال «حلقه‌های قدرت» داشته باشیم و تعدادی از نقدهای این مجموعه رو بررسی کنیم.

    بیشتر بخونین
  • تریلر و زمان پخش انیمه‌ی ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم منتشر شد
    تریلر و زمان پخش انیمه‌ی ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم منتشر شد
    426 بازدید لایک

    «ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم» یه فیلم به سبک انیمه‌ست که بر اساس دنیای «جی. آر. آر. تالکین» ساخته شده و در واقع پیش درآمدی برای «سه‌گانه فیلم ارباب حلقه‌ها» هست؛  این اثر محصول مشترک کشور آمریکا و ژاپن هست که توسط دو استودیوی «نیو لاین سینما» و «برادران وارنر» تولید شده. به تازگی اطلاعات جدیدی از این انیمه‌ی جذاب منتشر شده، برای تماشای تریلر و اطلاع از زمان پخش «جنگ روهیریم» با فانتزی‌مگ همراه باشین.

    بیشتر بخونین
  • مجموعه والپیپرهای دنیای جادویی هری پاتر-سری پنجم
    مجموعه والپیپرهای دنیای جادویی هری پاتر-سری پنجم
    319 بازدید لایک

    فانتزی‌مگ در ادامه براتون کلی والپیپر باحال برای گوشی، از دنیای جادویی هری پاتر قرار داده که میتونید دانلودشون کنید.

    بیشتر بخونین
  • تازه‌ترین تریلر فصل دوم حلقه‌های قدرت رو اینجا ببینید!
    تازه‌ترین تریلر فصل دوم حلقه‌های قدرت رو اینجا ببینید!
    255 بازدید لایک

    فصل دوم سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت»، از تاریخ ۸ شهریور ۱۴۰۳ (۲۹ آگوست) شروع به پخش خواهد کرد؛ امروز سرویس آنلاینِ آمازون تریلرِ رسمی و جدیدی برای فصل دوم این مجموعه منتشر کرد، با فانتزی‌مگ همراه باشین تا جدیدترین تریلر این مجموعه رو با هم ببینیم!

    بیشتر بخونین
Showing 13 to 24 of 212 (18 Pages)

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم