برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

آخرین ارسال‌ها

  • بهترین اپیزودهای «فرندز» برای تماشای دوباره
    بهترین اپیزودهای «فرندز» برای تماشای دوباره
    2790 بازدید
    1 کامنت
    (5.0)
    لایک

    سریال «فرندز» به‌قدری دلنشینه که دلمون میخواد بارها و بارها تماشاش کنیم. شاید بعضی از شوخی­‌ها قدیمی شده­‌ باشن؛ اما وقت گذروندن با اعضای این گروه همیشه جذابه و این حس رو میده که به ملاقات دوستای قدیمیمون رفتیم. شبکه‌ی HBO  اعلام کرده که مردمِ آمریکای شمالی به صورت میانگین حداقل دو بار هر قسمت این سریال رو تماشا کرده­‌ان؛ اگه دلمون خواست ما هم دوباره این سریال رو ببینیم ولی وقت نداشتیم چی؟ فانتزی‌مگ با توجه به نظرسنجی‌ها و نمرات یه لیست از بهترین اپیزودهای «فرندز» آماده کرده که البته انتخاب...

    بیشتر بخونین
  • تمام قلمروهایی که در «حلقه‌های قدرت» خواهیم دید!
    تمام قلمروهایی که در «حلقه‌های قدرت» خواهیم دید!
    3735 بازدید
    1 کامنت
    (5.0)
    لایک

    سریال «حلقه‌های قدرت» (The Rings of Power) که جمعه‌ی گذشته دو قسمت اولش منتشر شد، کل دوران دوم «سرزمین میانه»، از به قدرت رسیدن «سائورون» تا آخرین اتحاد الف‌ها و انسان‌ها ر روایت میکنه. این اثر با طرح داستانی گسترده قرار هست که تعدادی از خیره‌کننده‌ترین پادشاهی‌های «سرزمین میانه» از کتاب‌های «سیلماریلیون» و «ارباب حلقه‌ها» به قلمِ «تالکین» رو به تصویر بکشه. با فانتزی‌مگ همراه باشین تا نگاهی به این سرزمین‌های رویایی و ورایِ تصور داشته باشیم.

    بیشتر بخونین
  • معنی نماد قبیله‌های ناروتو رو میدونین؟! -بخش اول
    معنی نماد قبیله‌های ناروتو رو میدونین؟! -بخش اول
    6558 بازدید لایک

    قبول دارین ناروتو یکی از مجموعه‌هایه که نمادهای خاص و زیبایی داره؟ از قبیله‌های شینوبی که همه رو مجذوب خودشون کردن، چیزهای زیادی میشه یاد گرفت؛ اما چیزی که خیلی از طرفدارهای ناروتو ممکنه متوجه نشده باشن، اینه که اسرار این قبیله‌های نینجا تو نمادهاشون پنهان شده. در ظاهر، این خانواده‌ها از جنبه‌های مختلفی قدرتمند هستن و بسیاریشون به شکل‌گیری دنیای نینجایِ ناروتو کمک بزرگی کرده‌ان، اما بعضی وقت‌ها جزئیاتی وجود داره که نیاز به کمی کند و کاو، توجه ویژه و همچنین تجزیه و تحلیل داره. با فانتزی‌مگ...

    بیشتر بخونین
  • دیالوگ‌های به یادماندنی از دنیای «هری پاتر»
    دیالوگ‌های به یادماندنی از دنیای «هری پاتر»
    10845 بازدید
    1 کامنت
    (5.0)
    لایک

    چه طرفدار دنیاهای فانتزی باشین چه نباشین، حداقل برای یه بار هم که شده اسم «هری پاتر» به گوشتون خورده! این مجموعه‎‌ی داستانی در قالبِ هفت رمان به قلم «جی.کی.رولینگ» و هشت فیلم به ساخت کمپانی «برادران وارنر» منتشر شده. یکی از دلایل محبوبیت این داستان شخصیت‌پردازیِ باورپذیر و دل‌نشینش هست؛ با فانتزی‌مگ همراه باشین، امروز مجموعه‌ایی از به‌ یادموندنی‌ترین نقل قول‌های این دنیا رو با هم مرور می‌کنیم.

    بیشتر بخونین
  • همه چیز در مورد «دنیای ویچر»
    همه چیز در مورد «دنیای ویچر»
    1655 بازدید لایک

    سریالِ درام-فانتزیِ «ویچر» ( The Witcher) که بیشتر محبوبیتش رو مدیون بازی‌های ویدئویش هست، اقتباس نتفلیکس از رمانی به همین نام هست. این مجموعه، داستانِ کاراکتری با اسم مستعار «گرالت از ریویا» (Geralt of (Rivia رو روایت میکنه؛ با فانتزی‌مگ همراه باشین تا سری به این دنیای فانتزی بزنیم.

    بیشتر بخونین
  • طراحی اولیه‌ی «وکنا» ویلِنِ «چیزهای عجیب»
    طراحی اولیه‌ی «وکنا» ویلِنِ «چیزهای عجیب»
    2042 بازدید لایک

    «چیزهای عجیب» (Stranger Things) یکی از محبوب‌ترین سریال‌های حالِ حاضره که بر خلافِ انتظارها حد و مرزها رو جا به جا کرد و به یکی از موفقیت‌های تاریخیِ «نتفلیکس» تبدیل شد؛ این سریال لقب اولین سریالِ انگلیسی زبانِ این سرویس استریم با بیش از یک میلیارد ساعت تماشا رو به‌دست آورد. داستانی دل‌نشین از بچه‌هایی که دور هم جمع می‌شن تا «سیاه چاله‌ها و اژدهایان» (Dungeons & Dragons) بازی کنن، جلوه‌های ویژه‌ی خوب، خلقِ دنیایی مرموز،‌ تقابل خیر و شر در قالبی جدید، تداعی حس نوستالژی و از همه مهم‌تر...

    بیشتر بخونین
  • سرگذشتِ «لوکی» خداوند آتش و شرارت در اساطیر اسکاندیناوی
    سرگذشتِ «لوکی» خداوند آتش و شرارت در اساطیر اسکاندیناوی
    2907 بازدید لایک

    اسم و رسم این شخصیت که به «خدای شرارت» هم معروفه، از مرزهای کشورهای حوزه‌ی اسکاندیناوی هم عبور و به عنوان یه ضد قهرمان به دنیای کمیک و بعدها سینما راه پیدا کرد. اگه از طرفداران این شخصیت هستین، با فانتزی‌مگ همراه باشین که قراره سری به دنیای افسانه‌های اسکاندیناوی بزنیم و بیشتر با این شخصیت آشنا بشیم.

    بیشتر بخونین
  • طراحی واقع‌گرایانه کاراکترهای اتک آن تایتان - سری دوم
    طراحی واقع‌گرایانه کاراکترهای اتک آن تایتان - سری دوم
    2689 بازدید لایک

    حالا که چیزی به پایان این انیمه‌ی شاهکار باقی نمونده،‌ شده با خودتون فکر کنین که کاراکترهای اتک آن تایتان اگر می‌تونستن از دنیای انیمه و مانگا فراتر برن و به دنیای واقعی پا بذارن چه شکلی میشدن؟ یه هنرمند آمریکایی با استفاده از نرم افزارهای art breeder و pro creat تمام کاراکترهای اتک رو به صورت واقع‌گرایانه دوباره طراحی کرده. همراه فانتزی‌مگ باشین تا ببینیم کاراکتر مورد علاقه‌تون تو دنیای انیمه جذاب‌تره یا واقعیت؟!

    بیشتر بخونین
  • تایپ‌های MBTI بر اساس شخصیت‌های دنیای «هری پاتر»
    تایپ‌های MBTI بر اساس شخصیت‌های دنیای «هری پاتر»
    29694 بازدید
    10 کامنت‌ها
    (4.5)
    لایک

    این تست برای اولین بار توسط «ایزابل مایرز» و مادرش «کاترین بریگز» و بر اساس تئوری‌های «کارل یونگ» درمورد انواع شخصیت تهیه شده. اگه طرفدار پر و پا قرص «دنیای هری پاتر» هستین و به این موضوع هم علاقه دارین، بیاین که فانتزی‌مگ یه مقاله جذاب داره براتون!

    بیشتر بخونین
  • تفاوت کتاب‌ها و فیلم‌های «هری پاتر» - بخش دوم
    تفاوت کتاب‌ها و فیلم‌های «هری پاتر» - بخش دوم
    2415 بازدید
    1 کامنت
    (5.0)
    لایک

    تو پست قبلی فانتزی‌مگ نگاهی انداختیم به تفاوت‌های دنیای کتاب‌ها و فیلم‌های «هری پاتر»، با بخشِ دومِ این مجموعه همراهمون باشین.

    بیشتر بخونین
  • تفاوت کتاب‌ها و فیلم‌های «هری پاتر» - بخش اول
    تفاوت کتاب‌ها و فیلم‌های «هری پاتر» - بخش اول
    3179 بازدید
    3 کامنت‌ها
    (5.0)
    لایک

    در مسیر انتقال محتوای کتاب‌ها به دنیای سینما، جزئیات زیادی مثل، شخصیت‌ها، اتفاقات و دیالوگ‌هایی که در کتاب‌ها خوندیم که اتفاقا بسیار هم، مهم و سرنوشت ساز بودن، به‌طور کامل در فیلم‌های این مجموعه حذف شده‌ان که انتقاد شدید طرفدارهای این دنیای جادویی رو در پی داشت. با فانتزی‌مگ همراه باشین که تصمیم گرفتیم تو این پست از وبلاگ به بررسی مهم‌ترین تفاوت‌های کتاب و فیلم‌های دنیای هری پاتر بپردازیم.

    بیشتر بخونین
  • تورِ «فرندز» استودیوی برادران وارنر
    تورِ «فرندز» استودیوی برادران وارنر
    1793 بازدید
    2 کامنت‌ها
    (4.5)
    لایک

    هفته‌ی طرفدارهای این سریال که هنوز هم بر سر زبان‌هاست از 25 جولای (2 مرداد) تا 30 جولای (8 مرداد) که روز جهانی دوستی هست، ادامه داره. با فانتزی‌مگ همراه باشین تا یه سر به لوکیشن‌های فرندز بزنیم و یه تور مجازی داشته باشیم.

    بیشتر بخونین
Showing 97 to 108 of 146 (13 Pages)

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم