برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

آخرین ارسال‌ها

  • گشت و گذار تو کوچه‌ی دیاگون با فانتزی‌مگ - بخش دوم
    گشت و گذار تو کوچه‌ی دیاگون با فانتزی‌مگ - بخش دوم
    918 بازدید لایک

    «کوچه‌ی دیاگون» (Diagon Alley) یکی از طولانی‌ترین خیابان‌های شهر لندنه که فقط جادوگران بهش دسترسی دارن و پر از مغازه‌های عجیب غریب و محصولات جادوییه! ما همراه با «هری پاتر» (Harry Potter) و «هاگرید» (Hagrid) برای اولین بار توی کتاب/فیلم «هری پاتر و سنگ جادو» (Harry Potter and the Philosopher's Stone) به این مکان جادویی سر زدیم. بیاین امروز همراه فانتزی‌مگ گشت و گذاری توی این کوچه‌ و مغازه‌های خاصش داشته باشیم.

    بیشتر بخونین
  • گشت و گذار تو کوچه‌ی دیاگون با فانتزی‌مگ - بخش اول
    گشت و گذار تو کوچه‌ی دیاگون با فانتزی‌مگ - بخش اول
    1308 بازدید لایک

    «کوچه‌ی دیاگون» (Diagon Alley) یکی از طولانی‌ترین خیابان‌های شهر لندنه که فقط جادوگران بهش دسترسی دارن و پر از مغازه‌های عجیب غریب و محصولات جادوییه! ما همراه با «هری پاتر» (Harry Potter) و «هاگرید» (Hagrid) برای اولین بار توی کتاب/فیلم «هری پاتر و سنگ جادو» (Harry Potter and the Philosopher's Stone) به این مکان جادویی سر زدیم. بیاین امروز همراه فانتزی‌مگ گشت و گذاری توی این کوچه‌ و مغازه‌های خاصش داشته باشیم.

    بیشتر بخونین
  • والپیپرهای خیال‌انگیز از دنیای انیمه-سری دوم
    والپیپرهای خیال‌انگیز از دنیای انیمه-سری دوم
    839 بازدید لایک

    فانتزی‌مگ در ادامه براتون کلی والپیپر باحال برای گوشی، از دنیای خیال‌انگیز انیمه‌ها قرار داده که میتونید دانلودشون کنید.

    بیشتر بخونین
  • اوپنهایمر پر فروش‌ترین فیلم با موضوع جنگ جهانی دوم شد!
    اوپنهایمر پر فروش‌ترین فیلم با موضوع جنگ جهانی دوم شد!
    364 بازدید لایک

    فیلم «اوپنهایمر» اثری در ژانر حماسی، تاریخی، بیوگرافی در رابطه با جنگ جهانی دوم و پروژه‌ی منهتن هست که به داستان زندگی دانشمند بزرگ و پدر بمب اتم « جی. رابرت اوپنهایمر» میپردازه، در ادامه با بررسی بیشتر این فیلم همراهمون باشید.

    بیشتر بخونین
  • زمان انتشار تصنیف مرغان آوازخوان و مارها مشخص شد!
    زمان انتشار تصنیف مرغان آوازخوان و مارها مشخص شد!
    432 بازدید لایک

    مجموعه فیلم‌های «هانگر گیمز» یا «بازی‌های گرسنگی» (The Hunger Games Movie Series) سری فیلم‌های علمی تخیلی و ماجراجویی هستن که بر اساس رمان‌های سه گانه‌ایی به همین اسم نوشته‌ی سوزان کالینز (Suzanne Collins) نویسنده‌ی آمریکایی ساخته و منتشر شده‌ان. اردیبهشت سال ۹۹ بود که کمپانی لاینزگیت از در دست ساخت بودن فیلم پیش درآمد این مجموعه خبر داد، تاریخ دقیق انتشار این فیلم به اسم «تصنیف مرغان آوازخوان و مارها» (The Ballad of Songbirds and Snakes) در تاریخ ۲۶ آبان ۱۴۰۲ (۱۷ نوامبر ۲۰۲۳) اعلام شده؛...

    بیشتر بخونین
  • چگونه هری پاتر به ارباب مرگ تبدیل شد؟!
    چگونه هری پاتر به ارباب مرگ تبدیل شد؟!
    1444 بازدید لایک

    توی داستان کتاب هفتم، هری، رون و هرماینی در راه پیدا کردن هورکراکس‌ها یا جان پیچ‌ها، چندین بار توی جاهای مختلفی مثل کتاب قصه‌های بیدل نقال و یا سنگِ قبر جیمز و لیلی پاتر با علامتی مرموز روبه رو شدن که تا به اون زمان ندیده بودن! در روند داستان و بعد از ملاقات با «زنوفیلیوس لاوگود» ما با «یادگاران مرگ» آشنا میشیم. امروز میخوایم این سه جسم با قدرت جادویی رو بررسی کنیم، با فانتزی‌مگ همراه باشین.

    بیشتر بخونین
  • هر چیزی که برای درک بهتر فصل دوم جوجوتسو لازم داری، اینجاست!
    هر چیزی که برای درک بهتر فصل دوم جوجوتسو لازم داری، اینجاست!
    2489 بازدید لایک

    اگه شما هم مثل من بخاطر نحوه‌ی پخش فلیم سینمایی و سریال‌های انیمه‌ی جوجوتسو (Jujutsu Kaisen) حسابی کلافه شدین، این مقاله مخصوص شماست. حالا که فصل دوم این انیمه بعد از تاخیر چهار هفته‌ایی دوباره در حال پخشه، میخوایم تا جای ممکن یه سری نکته‌ی مهم در مورد جزئیات سریال و شخصیت‌هاش رو که برای درک بهتر فصل دوم لازم داریم، با هم بررسی کنیم؛ پس با فانتزی‌مگ همراه باشین!

    بیشتر بخونین
  • از لوبیاهای برتی باتز چی می‌دونید؟!
    از لوبیاهای برتی باتز چی می‌دونید؟!
    1003 بازدید لایک

    «برتی باتز» یکی از محبوبترین خوراکی‌های دنیای جادوگری هری پاتر هست و حسابی بین دانش آموزان مدرسه‌ی هاگوارتز طرفدار داره. امروز با ما همراه باشین که میخوایم بریم سراغ این خوراکی‌های خوشمزه یا شاید هم بدمزه!

    بیشتر بخونین
  • راهنمای استفاده از چوبدستی برای تازه واردها!
    راهنمای استفاده از چوبدستی برای تازه واردها!
    2449 بازدید
    2 کامنت‌ها
    (5.0)
    لایک

    جدا از اینکه باید روی وردهایی که به زبون میارین مسلط باشین، باید روی نحوه‌ی حرکت دادن هر چوبدستی در زمان اجرای اون ورد هم تسلط داشته باشین! توی کتاب/فیلم اول از دنیای هری پاتر یعنی «هری پاتر و سنگ جادو»، «هرماینی گرنجر» به خوبی روی هر دوی این مسائل تاکید کرد؛ حتما اون سکانس «وینگاردیوم له وی اوسا» رو به یاد دارین دیگه؟! اگر نمیخواین مثل «سیموس فینیگان» طفلکی هر دیقه منفجر بشین، چوبدستی‌هاتون رو آماده کنید و با فانتزی‌مگ همراه باشین که امروز یه مقاله‌ی در مورد نحوه‌ی به حرکت درآوردن چوبدستی‌ها...

    بیشتر بخونین
  • زمان پخش لایو اکشن وان پیس مشخص شد!
    زمان پخش لایو اکشن وان پیس مشخص شد!
    2903 بازدید لایک

    انیمه‌ی سریالی «وان پیس» (One Peice) بر اساس مانگایی از مانگاکای ژاپنی «ائیچیرو اودا» (Eiichiro Oda) ساخته شده و از سال 1998 تا به الآن در حال پخش هست. این انیمه یکی از معروفترین و محبوبترین انیمه‌های جهانه و تا کنون به زبان‌های مختلفی دوبله شده. داستان «وان پیس» در مورد «مانکی دی لوفی» (Monkey D. Luffy) و گروه دزدان دریاییش هست که به دنبال بزرگترین گنج جهان یعنی «وان پیس» یا «یک تکه» میگردن. سال گذشته «سرویس استریم نتفلیکس» به صورت رسمی ساخت لایو اکشنی از این فرنچایز محبوب رو اعلام کرد؛ به...

    بیشتر بخونین
  • پاترونوس کاراکترهای هری پاتر
    پاترونوس کاراکترهای هری پاتر
    3957 بازدید لایک

    طلسم پاترونوس (Patronus) نوعی جادوی محافظتی پیشرفته هست که اجرای اون حتی برای واجد شرایط‌ترین جادوگران هم میتونه سخت باشه. پاترونوس هر جادوگر به شکل حیوانی خاص ظاهر میشه که ارتباطی مستقیم با زندگی شخصی‌اش داره! با فانتزی‌مگ همراه باشین که امروز میخوایم پاترونوس کاراکترهای هری پاتر رو بررسی کنیم!

    بیشتر بخونین
  • پیشنهاد ویژه‌ی فانتازیو از دنیای انیمه برای کودکان و نوجوانان
    پیشنهاد ویژه‌ی فانتازیو از دنیای انیمه برای کودکان و نوجوانان
    4252 بازدید لایک

    یکی از اشتباهات رایج در مورد دنیای انیمه، این باور هست که این آثار بخاطر نوع گرافیکشون برای کودکان ساخته میشن. امروز میخوایم بریم سراغ تعریف انیمه و تفاوت‌هاش با سایر سبک‌های پویانمایی مثل انیمیشن و کارتون. فانتزی‌مگ در ادامه یه لیست از انیمه‌ها بر اساس رده‌بندی سنی هم پیشنهاد داده، پس با ما همراه باشین.

    بیشتر بخونین
Showing 49 to 60 of 144 (12 Pages)

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم