برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

انواع میوه‌های شیطانی در انیمه وان پیس

2583 بازدید 47 لایک

زمان مطالعه: ۶ دقیقه


«میوه‌های شیطانی» (Devil Fruit) میوه‌های مرموز و متمایزی هستن که در سراسر جهان انیمه‌ی «وان پیس» (One Piece) پراکنده شده‌ان و به دلیل داشتن قدرت‌های مافوق بشری بسیار معروف هستن. هر «میوه‌ی شیطانی» قدرت خاصی رو به هر کسی که اون رو می‌خوره، اعطا میکنه؛ از ساده‌ترین قدرت های ممکن، مثل کشش لاستیکی یا تکه تکه شدن بدن تا قدرت تخریب در مقیاس بزرگ. با فانتزی‌مگ همراه باشین تا امروز انواع این میوه‌های شیطانی رو بررسی کنیم.


«وان پیس» یا «یک تکه» ( ワンピース)، عنوان یه مجموعه مانگای ژاپنی پرطرفدار اثر مانگاکای معروف «ائیچیرو اودا» (Eiichiro Oda) هست؛ از داستان این مانگا یه مجموعه‌ی تلویزیونی و چندین فیلم سینمایی به سبک انیمه ساخته شده‌. مانگای «وان پیس» تا به امروز با فروش بیش از ۵۰۰ میلیون نسخه دومین کتاب مصور پرفروش دنیا به حساب میاد. انیمه‌ی این اثر طولانی‌ترین انیمه‌ی در حال پخش هست و از سال ۱۹۹۸ تا به امروز در حال پخش شدن می‌باشه. همچنین «نتفلکیس» با اقتباس از این مجموعه یک لایو اکشن در قالب ده قسمت منتشر کرد. داستان این مجموعه درباره‌ی ماجراهای یه گروه دزد دریایی به فرماندهی «مانکی دی. لوفی» (Monky.D.luffy) هست که به‌دنبال بزرگ‌ترین گنج دنیا، گنج پادشاه دزدان دریایی سابق «گول دی راجر» (Gol D. Roger)، می‌گردن؛ این گنج افسانه‌ایی به «وان پیس» معروفه. «لوفی» با آرزوی اینکه به پادشاه دزدان دریایی تبدیل بشه دل به دریا میزنه و در این مسیر دوستان و دشمنان بسیاری پیدا می‌کنه و… هر کدوم از کاراکترهای این مجموعه قدرت منحصر به فرد خودشون رو دارن؛ گاهی اوقات منشاء این قدرت‌ها میوه‌های خاصی هستن که با اسم «میوه‌های شیطانی» یا «دِویل فروت» شناخته میشن. قبل از هر چیز باید بدونیم که هر «میوه‌ی شیطانی» منحصر به فرد هست، یعنی هیچ میوه‌ای به صورت طبیعی وجود نداره که قدرتی مشابه دیگری داشته باشه. این میوه ها به طور کلی به سه دسته تقسیم میشن: «زوئن» (Zoan)، «لوگیا» (Logia) و «پارامسیا» (Paramecia)

بیوگرافی بازیگران لایواکشن «وان پیس»

  • زوئن (Zoan)

میوه‌های شیطانی‌ای که در دسته‌ی زوئن قرار می‌گیرن، بسیار خاص هستن و به کاربران خودشون امکان تبدیل شدن به حیوانات و یا هیبرید حیوانات رو میدن. نادرترین میوه در این دسته‌بندی «زوئن اسطوره‌ای» (The Mythical Zoans) هست. کاربران این دسته از میوه‌های شیطانی، میتونن به چند حالت مثلِ حیوانِ کامل، نیمه انسان-حیوان و ... در حین مبارزه تبدیل بشن، معروفترین کاربر این دسته‌بندی از میوه‌ها «چوپر» (Chopper) هست که میوه‌ی »«هیتو هیتو نو می» (The Hito Hito no Mi) یا Human-Human رو خورده.

  • لوگیا (Logia)

مشخصه‌ی میوه‌های شیطانی دسته‌بندیِ «لوگیا» اینه که به کاربرش قدرت تبدیل، ایجاد، و کنترل یه عنصر یا نیروی طبیعی رو میده. یکی از ویژگی‌های مشترک کاربران این نوع میوه‌ها، تواناییشون در ساخت یه بدن غیر قابل لمس در زمان استفاده از قدرتشون هست. اگرچه میوه‌ی «یامی یامی» و برخی از میوه‌های دیگه از چنین قابلیتی بهره نمی‌برن. میوه‌های شیطانی «لوگیا» به عنوان قوی‌ترین و همینطور ‌نادرترین نوع از میوه‌ها در نظر گرفته میشن؛ مشهورترین کاربر این نوع میوه، «ایس» (Ace) هست که قدرت کنترل و تبدیل شدن به آتش رو داره.

  • پارامسیا (Paramecia)

این دسته‌بندی متداول‌ترین میوه‌ی شیطانی در دنیای «وان پیس» هست و شامل طیف گسترده‌ای از توانایی‌های عجیب و غریب میشه. به طور کلی هر نوع قدرتی که در دو دسته‌ی قبلی قرار نگیره، مربوط به میوه‌های «پارامسیا» هست. دو تا از محبوب‌ترین شخصیت‌هایی که از میوه‌های «پارامسیا» خوردن، «مانکی دی. لوفی» (Monkey D. Luffy) و «باگی» (Buggy) هستن. توانایی این دو کاربر در کنترل بدنشون هست، لوفی با استفاده از خاصیت لاستیکیش میتوانه کش بیاد و «باگی» میتوانه بدنش رو تکه تکه کنه و هر قسمت رو جدا کنترل کنه.


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال شده در: انیمه, وان پیس

ارسال کامنت

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم