برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

زمان انتشار فصل دوم آرکین بالاخره مشخص شد!

225 بازدید 51 لایک

زمان مطالعه: 4 دقیقه


اگه تو هم مثل من یکی از طرفدارای دوآتیشه‌ی «آرکِین: لیگ افسانه‌ها» (Arcane: League of Legends) هستی، حتماً منتظری بدونی فصل دوم این شاهکار انیمیشنی کی قراره پخش بشه؛ خب بالاخره انتظارها داره به پایان می‌رسه و فصل دوم این سریال مورد انتظار قراره از 19 آبان امسال (ماه نوامبر سال جاری میلادی) از «نتفلیکس» پخش بشه. با فانتزی‌مگ همراه باش تا جزییات این فصل و زمان دقیق انتشار اپیزودهاش رو با هم بررسی کنیم!


  • مرور از فصل اول

فصل اول «آرکین» که تو سال ۲۰۲۱ منتشر شد، همه رو حسابی شگفت‌زده کرد؛ سریال تو دنیای پرماجرای بازی «لیگ آو لجندز» (League of Legends) می‌گذره و داستان دو خواهر معروف، «وای» (vi) و «جینکس» (Jinx) رو روایت می‌کنه. داستان اصلی سریال درگیری بین دو شهر «پیلتوور» (Piltover) و «زون» (Zaun) و جدال‌های تکنولوژی و جادو رو نشون می‌ده که در نهایت سرنوشت این دو خواهر تغییر میده؛ «وای» که همیشه خواهر بزرگ‌تر و محافظ «جینکس» بوده، حالا باید با نسخه‌ی دیوونه و بی‌ثبات «جینکس» کنار بیاد، و «جینکس» هم که حالا به شخصیت اصلی و سونوشت‌ساز این سریال تبدیل شده با حمله به «پیلتوور» همه چیز رو توی آسته‌ی فروپاشی قرار داده. 

  • چرا آرکین اینقدر محبوب شد؟

«آرکین» فقط یه انیمیشن معمولی نیست؛ این انیمیشن که حاصل همکاری مشترک استودیوی بازی سازی «رایت گیمز» (Riot Games) و استودیوی فرانسوی «فورتیچه» هست، با خلق یه ترکیب بی‌نظیر و متفاوت از انیمیشن سه‌بعدی و دوبعدی سبک بصری جدید رو ارائه داد و مخاطبانش رو میخکوب کرد. داستان هم که دیگه نگو! ترکیبی از اکشن، درام، و کلی لحظه‌های احساسی که حتی اگه از طرفدارای بازی «لیگ آو لجندز» نباشی، حسابی جذبش می‌شی. یکی دیگه از برگ‌های برنده‌ی این سریال موسیقی متن فوق‌العاده‌اش بود، Imagine Dragons با آهنگ Enemy یکی از خاطره‌انگیزترین لحظات رو تو ذهنمون ثبت کرد. خلاصه، آرکین یه پکیج کامل از همه چیزای خوب بود و میشه گفت تا اینجا بهترین اقتباس سریالی از دنیای بازی‌هاست!

  • زمان انتشار فصل دوم آرکین

بالاخره بعد از کلی صبر و شایعات، داریم به شروع فصل دوم نزدیک می‌شیم و خب، انتظارها ارزششو داره! فصل دوم «آرکین» قراره توی ماه نوامبر سال جاری میلادی (آبان ۱۹) از طریق سرویس استریم «نتفلیکس» پخش بشه؛ این فصل در سه تا اکت پخش می‌شه:

  • اکت ۱: پخش از ۹ نوامبر (19 آبان)
  • اکت ۲: پخش از ۱۶ نوامبر (26 آبان)
  • اکت ۳: پخش از ۲۳ نوامبر (3 آذر)

با اینکه هنوز اطلاعات زیادی در مورد جزییات داستانی این فصل نداریم، اما می‌دونیم که «وای» و «جینکس» همچنان در مرکز داستان قرار دارن؛ رابطه‌ی پیچیده و پرفراز و نشیب این دو خواهر، همچنان محور اصلی سریاله و قراره ببینیم آیا وای می‌تونه خواهر دیوانه‌اش رو نجات بده یا نه. همچنین ممکنه شاهد ورود شخصیت‌های جدید از دنیای لیگ آو لجندز باشیم که داستان رو حتی جذاب‌تر کنه.

خطر اسپویل از فصل دوم!

اولین تریلر فصل دوم دانشمندی دیوانه رو نشان میده که در حال کار بر روی آزمایشی وحشتناک هست. «سینگد» (Singed) که به عنوان دکتر هم شناخته میشه، یه دانشمند در شهر «زوئن» هست که به دلیل اختراع مواد مخدر «شیمر» شناخته میشه. این شخصیت یکی از کاراکترهای اصلی فصل دوم هست و شاید برخلاف شخصیتش در بازی‌ها بسیار پرقدرت ظاهر بشه؛ او همچنین یه بخش اساسی از داستان «وارویک» یه گرگینه‌ی تشنه‌ی خون هست، این نکته احتمالا مهر تاییدی باشه بر یکی از تئوری‌های فن‌های آرکین. طبق این تئوری «وندر»، پدرخوانده‌ی «وی» و «پاودر» زنده مونده و در ادامه به دست «سینگد» به «وارویک» تبدیل میشه.


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال شده در: آرکین

ارسال کامنت

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم