برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

تریلر و زمان پخش انیمه‌ی ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم منتشر شد

320 بازدید 53 لایک

زمان مطالعه: 5 دقیقه


«ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم» (The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim) یه فیلم به سبک انیمه‌ست که بر اساس دنیای «جی. آر. آر. تالکین» ساخته شده و در واقع پیش درآمدی برای «سه‌گانه فیلم ارباب حلقه‌ها» هست؛  این اثر محصول مشترک کشور آمریکا و ژاپن هست که توسط دو استودیوی «نیو لاین سینما» و «برادران وارنر» تولید شده. به تازگی اطلاعات جدیدی از این انیمه‌ی جذاب منتشر شده، برای تماشای تریلر و اطلاع از زمان پخش «جنگ روهیریم» با فانتزی‌مگ همراه باشین.


فیلمِ «ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم»، حدود ۲۵۰ سال قبل از اتفاقات «هابیت» و «ارباب حلقه‌ها» جریان داره و داستان فردی به اسم «هِلم پُتک‌مُشت» (Helm Hammerhand) رو روایت می‌کنه، این شخصیت نُهمین و آخرین پادشاهِ از اولین سلسله‌ی قلمروی «روهان» (Kingdom of Rohan) بود و یکی از برجسته‌ترین و تاثیرگذارترین شخصیت‌های «سرزمین میانه» نیز محسوب میشه؛ این فیلم در «گودی هِلم» یا «هلمز دیپ» (Helm's Deep) روایت میشه و توضیح میده که چرا مردم «روهان» این قعله رو به افتخارِ «هِلم پتک‌مشت» نام‌گذاری می‌کنن. 

 این اثر از جهانِ «ارباب حلقه‌ها»، یه فیلم انیمه‌ای ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه‌‌ایی هست که برای پخش در بیست و سومِ آذر ۱۴۰۳ (یا  سیزدهم دسامبر ۲۰۲۴) آماده میشه. کارگردانِ «جنگ روهیریم»، «کِنجی کامی‌یاما» (Kenji Kamiyama) است؛ که کارگردانی انیمه‌های زیادی مثل سریال «شبح درون پوسته: اِستند اِلون کامپلکس» و اپیزود «نُهمین جدای» از سریال آنتالوژیِ «جنگ ستارگان: چشم‌اندازها» رو هم در کارنامه داره. 


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال کامنت

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم