برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

پایان در راه است!

2124 بازدید 49 لایک

زمان مطالعه: 4 دقیقه


طی اعلام رسمی «استودیوی ماپا» (MAPPA Co., Ltd) انیمه‌ی «اتک آن تایتان» (Attack on Titan) در اوایل سال ۲۰۲۳ و برای بار سوم تو فصل پایانی خودش برمیگرده؛ بعد از تقریبا یک دهه از انتشار اولین قسمت این انیمه، بالاخره پایان در راهه و این بار واقعیه. متأسفانه برای طرفدارهای دنیای انیمه، به طور شگفت انگیزی اطلاعات کمی در مورد فصل جدید منتشر شده. با فانتزی‌مگ همراه باشین تا جزئیات پارت سوم فصل چهارم این انیمه‌ی محبوب رو بررسی کنیم.


طی روزهای گذشته، یه تیزر کوتاه 15 ثانیه‌ایی و یه پوستر جذاب برای این انیمه منتشر شد:

اسرار خاندان افسانه‌ایی آکرمن

توی این تریلر خیلی خیلی کوتاه! «راینر»، «آرمین»، «ژان»، «هانجی»، «گابی»، «فالکو»، «آنی»، «پیک»، «کانی»، «لیوای» و «میکاسا» در ردپایی که از یک تایتان عجیم‌الجثه به جای مونده، دیده میشن. از نگاه بسیاری از اوتاکوها این تصویر، استعاره‌ایی از دنبال کردن «ارن» چه به معنای پیروی از افکارش و چه برای به قتل رسوندنش هست. برای طرفدارانی که مانگا رو نخوندن، نکته‌ی امیدبخش حضور «لیوای» با تجهیزات «مانور تری دی» (ODM) هست؛ این کاراکتر محبوب علیرغم اینکه در اوایل فصل پایانی صدمات شدیدی رو متحمل شده بود، به نظر میرسه که تقریبا بهبودی پیدا کرده و آماده‌ی مبارزه در پارت پایانیه.

طراحی واقع‌گرایانه کاراکترهای اتک آن تایتان - سری اول

  • زمان پخش پارت سوم به صورت دقیق اعلام شده؟

 در کنار انتشار این پوسترها و تیزر، اخیرا در جشنواره‌ی انیمه‌ی آسیا اعلام شد که استودیوی ماپا در مرحله‌ی دوبله و صداگذاریه که نشون میده تا اتمام مراحل تولید زمان بسیاری مونده؛ به تمام این‌ها باید برنامه‌ی فشرده‌ی این استودیوی انیمه رو هم اضافه کنیم. طبق تصورات و شایعات انتظار میره تاریخ انتشار اپیزود 88ام «اتک آن تایتان» در اواخر زمستان 2022/23، و حدود ماه‌های ژانویه تا فوریه باشه.

  • آیا پارت سوم به صورت فیلم سینمایی خواهد بود؟

از همون روزهای ابتدایی پایانِ پارت دوم، شایعاتی مبنی بر انتشار قسمت سوم به صورت فیلم سینمایی منتشر شده بود. این احتمال به دلیل موفقیت‌های مداوم انیمه‌های سینمایی مثل «جوجوتسو کایزن زیرو» (Jujutsu Kaisen 0) و «شیطان‌کش: قطار موگن» Demon Slayer) )Mugen Train قوت پیدا میکرد؛ حالا به صورت رسمی اعلام شده که این مجموعه هم به صورت چندین قسمت تلوزیونی منتشر خواهد شد.

پارت دوم فصل چهارم با 12 قسمت، چپترهای 117 تا 130 رو پوشش داد، درحال حاضر تنها 9 چپتر از مانگا باقی مونده که به این معنیه که آخرین پارت هم با در نظرگرفتن صحنه‌های اکشن احتمالا 12-13 قسمت داشته باشه. 


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال شده در: انیمه, اتک آن تایتان

ارسال کامنت

کد امنتیتی

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم