برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

تو فیلم ددپول و ولورین چه خبره؟!

460 بازدید 47 لایک

زمان مطالعه: 4 دقیقه


«دنیای سینمایی مارول» (MCU) در سال 2024 بسیار کم کاره و  متاسفانه تنها با فیلم «ددپول 3» یا «ددپول و ولورین» (Deadpool and Wolverine) همراه طرفداران خواهد بود؛ برای همین این فیلم از چند جنبه اهمیت بالایی داره. اول از همه «ددپول و ولورین» اولین فیلم دنیای سینمایی مارول با درجه سنی بزرگساله؛ دوم هم که «وید ویلسون» یا همون «ددپول» پس از مدت‌ها انتظار به صورت رسمی به MCU می‌پیونده و به احتمال زیاد از این به بعد بیشتر در فیلم‌های مارول حضور خواهد داشت. این فیلم در تاریخ ۵ مرداد ۱۴۰۳ راهی پرده‌های نقره‌ای سینما میشه؛ حالا که زمان زیادی تا اکرانش نمونده بیاین جزئیات و حواشی این فیلم رو با هم بررسی کنیم.


  • معرفی تیم سازندگان و بازیگران

مثل همیشه «رایان رینولدز» (Ryan Rodney Reynolds) بجای «ددپول» و «هیو جکمن» بجای «لوگان» یا «ولورین» (Hugh Michael Jackman) نقش آفرینی میکنن؛ در این فیلم بازیگران جدیدی مثل «مورنا باکارین» در نقش «ونسا کارلیسل»، «استفان کاپیچیچم در نقش «کلوسوس»، «برایانا هیلدبرند» در نقش «نگاسونیک تین‌ایج ورهد»، «کوتسونا شیئوری» در نقش «یوکیو»، «راب دلینی» در نقش «پیتر»، «کاران سونی» در نقش «دوپیندر»، «لزلی اوگامس» در نقش «Blind Al»، «جنیفر گارنر» در نقش «الکترا»، «اما کورین» در «نقش کاساندرا نوا» و «متیو مک‌فادین» در نقش «ایجنت پارادوکس» از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارن.

 «شان لوی» که کارگردانی فیلم‌هایی مثل Free Guy و The Adam Projec رو در کارنامه داره، کارگردانی این اثر رو انجام داده و با همکاری «رت ریس» و «پال ورنیک» که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول مجموعه «ددپول» رو نوشته بودن، وظیفه‌ی نوشتن فیلمنامه رو هم به عهده داشته!

  • حضور ثور در تریلر جدید

خبر حضور «کریس همسورث» (Christopher Hemsworth) در نقش «ثور» با تریلری که در رویداد «سینماکان» و پشت درهای بسته به نمایش دراومد؛ همه رو حسابی شوکه کرد! البته باید بگیم که «ثور» حضور طولانی مدتی در این فیلم نداره و به یک حضور کوتاه کامئو مانند اکتفا میکنه. 

خظر اسپویل از داستان فیلم

باید بگیم که به احتمال زیاد مرگ «وید ویلسون» هم در این فیلم رخ نمیده و در واقع این سکانس مورد بحث به زمانی در آینده اشاره می‌کنه که احتمالا در فیلم‌های بعدی دنیای سینمایی مارول با اون روبرو می‌شیم. طبق فرضیه طرفداران دو آتیشه‌ی مارولی سکانس مرگ «ددپول» به احتمال زیاد به یکی از دو فیلم Avengers: The Kang Dynasty و Avengers: Secret Wars تعلق داره.

  • پوسترهای فیلم

طنز این قهرمان همیشه یکی از برگ‌های برنده‌ی فیلم‌هاش بوده؛ در ادامه براتون چند تا از پوسترهای فیلم رو گذاشتم که دیدنشون خالی از لطف نیست.


 دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال شده در: ابر قهرمان‌های مارول

ارسال کامنت

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم