برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

سکانس لو رفته از سینمایی جدید دیمن اسلیر را اینجا ببینید

324 بازدید 52 لایک

زمان مطالعه: 7 دقیقه


به جرات می‌تونیم بگیم که انیمه‌ی «دیمن اسلیر» یا «شیطان‌کش» (Demon Slayer) استانداردهای بالایی رو در این صنعت به وجود آورده و توقع اوتاکوها رو حسابی بالا برده. انیمیشن، گرافیک، موسیقی و خط داستانی پر فراز و نشیبش، همه و همه به معروفیت بیشتر این اثر کمک کرده. تنها مدت کوتاهی پس از اتمام فصل سوم «یوفو تیبل» (Ufotable)، استودیوی سازنده‌ی این انیمه، زمان پخش فصل چهارم رو اعلام کرد که به تازگی اکران قسمت ویژه‌ی این انیمه‌ی جذاب و پرطرفدار آغاز شده، با فانتزی‌مگ همراه باشین تا جزییات این فیلم سینمایی رو بررسی کنیم.


در تیزری که از فصل چهارم پخش شده بود، تمامی هاشیراها حضور داشتن و این یعنی یکی از جذابترین آرک‌های این انیمه یعنی «آموزش با هاشیراها» رو شاهد خواهیم بود. این فیلم سینمایی، یک ساعت و چهل و هشت دقیقه هست که بخشی از داستان فصل سوم رو هم در خودش داره!

اگه به دنیای انیمه‌ی دیمن اسلیر علاقه داری، فانتزی‌مگ این پست رو بهت پیشنهاد میکنه: هاشیراهای دیمن اسلیر رو بهتر بشناسین!

  • توی فصل چهارم چه خبر خواهد بود؟

بعد از اینکه نشانه‌های خاص شیطان‌کش‌ها بر روی دو هاشیرای «مویچیرو» (Muichiro) و «میتسوری» (Mitsuri) در حین مبارزه با شیطان‌های رده بالا ظاهر شد و در نهایت این دو پیروز میدان بودن.؛ خانواده‌ی اوبویاشیکی (Ubuyashiki) و ارتش شیطان‌کش‌ها جان تازه‌ای گرفتن و در راه شکست دادن «فیبوتسوجی موزان» از قبل هم مصمم‌تر شدن. حالا، با توجه به اینکه شرایط نسبت به گذشته به صورت غیر منتظره‌ای تغییر کرده، تصمیم بر این میشه که برای تمام سربازانی که رتبه‌ای کمتر از هاشیراها دارن، دوره‌ی آمورشی ویژه‌ای برگزار بشه. 

به طور کلی، آموزش هاشیراها به سه بخش تقسیم میشه؛ بخش اول: تمرینات بدنی بسیار سنگین و فشرده‌ایه که تحت نظر هاشیرای سابق «تنگن اوزوی» (Tengen Uzui) صورت می‌گیره. بخش دوم: آموزش انعطاف پذیری و حرکات سرعتی هستن که توسط «میتسوری» و «توکیتو» آموزش داده میشه. سپس، نوبت به آخرین و سخت‌ترین بخش میرسه؛ آموزش شمشیرزنی توسط «اوبانای» (Obanai)، آموزش ضربات بی نهایت توسط «سانمی» (Sanemi) و آموزش تمرینات قدرتی توسط «گیومی» (Gyomei) صورت می‌گیره.

خطر اسپویل از فصل چهارم انیمه‌ی دیمن اسلیر

در ادامه می‌تونین سکانس لو رفته از قسمت ویژه‌ی این انیمه رو مشاهده کنین:


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال شده در: انیمه, دیمن اسلیر

ارسال کامنت

کد امنتیتی

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم