برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

آخرین ارسال‌ها

  • آیا «راهی به خانه نیست» بهترین فیلم دنیای اسپایدرمنه؟
    آیا «راهی به خانه نیست» بهترین فیلم دنیای اسپایدرمنه؟
    1417 بازدید لایک

    «مرد عنکبوتی» یا «پیتر پارکر» یکی از شناخته‌شده‌ترین ومحبوبترین ابرقهرمان‌های دنیای «مارول کمیکس» هست که تا حالا به شکل‌های مختلف مثل انیمیشن و فیلم‌های پرفروش و جنجالی منتشر شده. تو این پست میخوایم ببینیم آیا آخرین فیلم این مجموعه بهترین فیلم هم هست؟

    بیشتر بخونین
  • ویژه برنامه ۲۰ سالگی فیلم‌های هری پاتر در زومجی
    ویژه برنامه ۲۰ سالگی فیلم‌های هری پاتر در زومجی
    2075 بازدید لایک

    در بخش اول این ویديو شاهد گفت و گوی «میثم خلیل‌زاده» (معاون سردبیر مجله) و «محمد امیرجلالی » (دبیر بخش سینما) درمورد جایگاه هری پاتر و محبوبیتش در دنیاهای فانتزی هستیم در ادامه هم که یه رقابت جذاب و صدالبته فان داریم! قضیه از این قراره که بچه‌های خوش ذوق «زومجی» ردا به تن کرده، شال و کلاه سرکرده و چوبدستی به‌دست دارن با «فانتزی بازی» خودشون رو محک میزنن تا مشخص بشه کی پاترهدتره!

    بیشتر بخونین
  • پیکی بلایندرز چقدر به واقعیت نزدیکه؟!
    پیکی بلایندرز چقدر به واقعیت نزدیکه؟!
    3385 بازدید لایک

    این سریال حول محور یه خانواده‌ی گنگستر انگلیسی به رهبری «تامسون شلبی» میچرخه که در سال 1920 کنترل شهر بیرمنگام رو در دست داشتن. پیکی بلایندرز در واقعیت اسم یه گروه گنگستری در بیرمنگام بوده که برخلاف اتفاقات سریال در سال 1890 تشکیل میشه و در واقع یه گروه خیابونی به تمام معنابودن و خبری از بلندپروازی، برنامه‌ریزی و رهبری هوشمندانه نبوده.

    بیشتر بخونین
  • از گروه هاگوارتز بازیگرهای هری‌پاتر خبر دارین؟
    از گروه هاگوارتز بازیگرهای هری‌پاتر خبر دارین؟
    15219 بازدید لایک

    تا حالا به این فکر کردین که بازیگرهای دنیای هری پاتر تو دنیای واقعی به کدوم گروه تعلق دارن؟چندتا از ستاره‌های این فیلم به گروهی غیر از گروه کاراکترشون تو دنیای هری‌پاتر تعلق دارن.

    بیشتر بخونین
  • سرگذشت تالکین، خالق دنیای افسانه‌ایی ارباب حلقه‌ها
    سرگذشت تالکین، خالق دنیای افسانه‌ایی ارباب حلقه‌ها
    1464 بازدید لایک

    «جان رونالد روئل تالکین» در سال 1892 کمی پس از مهاجرت پدر و مادرش به دنیا اومد.پدرش رییس‌بانکی در انگلستان بود که به دلایل کاری به  همراه «مایل» همسرش به آفریقای‌جنوبی نقل مکان کرده‌بود. تالکین تنها یک برادر کوچکتر به نام هیلاری داشت.

    بیشتر بخونین
  • از پرهزینه‌ترین سریال تاریخ چه خبر؟!
    از پرهزینه‌ترین سریال تاریخ چه خبر؟!
    1285 بازدید لایک

    سریال lord of the rings: rings of power  در اوکلند نیوزلند در حال فیلم برداریه. این سریال به شورانری  «جان دی پین» و «پاتریک مک کی» برای سرویس استریم «آمازون پرایم»  بر پایه‌ی رمان ارباب حلقه‌ها پیش خواهد رفت. در سال 2017 آمازون با  ورود مستقیم شخص «جف بزوس» به مذاکرات، بلاخره تونست در برابر استریم‌هایی مثل نتفلیکس و اچ بی او پیروز بشه و حق ساخت این سریال رو از «تالکین استیت (بنیاد تالکین)» بگیره.

    بیشتر بخونین
  • میکاسا و اسرار خاندان افسانه‌ایی آکرمن
    میکاسا و اسرار خاندان افسانه‌ایی آکرمن
    9356 بازدید
    8 کامنت‌ها
    (5.0)
    لایک

    وفاداری و قدرت از ویژگی‌های اصلی میکاساست و این ویژگی‌ها اون رو به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای انیمه تبدیل کرده به حدی که در نظرسنجی امسال «مای انیمه لیست»‌‌‌‍‍ با بیش از 36 هزار رای به عنوان دومین شخصیت محبوب «اتک آن تایتان» انتخاب شد و همینطور که خودتون هم حدس میزنین،محبوب ترین شخصیت اتک با حدود 87 هزار رای «لیوای» بود.

    بیشتر بخونین
Showing 145 to 151 of 151 (13 Pages)

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم