برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

آخرین ارسال‌ها

  • فراتر از یک قهرمان؛ مجموعه والپیپرهای دنیای مارول-سری دوم
    فراتر از یک قهرمان؛ مجموعه والپیپرهای دنیای مارول-سری دوم
    3333 بازدید لایک

    فانتزی‌مگ در ادامه براتون کلی والپیپر باحال برای گوشی، از دنیای مارول قرار داده که میتونید دانلودشون کنید.

    بیشتر بخونین
  • هاشیراهای دیمن اسلیر رو بهتر بشناسین!
    هاشیراهای دیمن اسلیر رو بهتر بشناسین!
    16826 بازدید
    7 کامنت‌ها
    (4.5)
    لایک

    «هاشیراها» اعضا بالا رتبه‌ی سپاه شیطان‌کش‌ها هستن که در روند داستان، هم مسیرِ این گروه چهار نفره میشن و به جنگ با شیاطین میرن. اون‌ها به دقت توسط «کاگایا اوبویاشیکی» رهبر سپاه شیطان کش ها انتخاب میشن. برای اینکه یه شیطان‌کش به رتبه هاشیرا برسه، باید یا 50 تا شیطان عادی و یا یکی از دوازده ماه را کشته باشه. تو این مطلب با فانتزی‌مگ همراه باشین تا هاشیراها و قدرت‌هاشون رو از ضعیف‌ترین تا قوی‌ترین بررسی کنیم!

    بیشتر بخونین
  • سیمپسون‌ها؛‌ از پیشگویی تا واقعیت
    سیمپسون‌ها؛‌ از پیشگویی تا واقعیت
    1996 بازدید لایک

    پیشگویی اتفاقات آینده یکی از دلایل شهرت این مجموعه است، در طول پخش سیمپسون‌ها خیلی از اتفاقاتی که به تصویر کشیده شده‌ان، در نهایت در زندگی واقعی هم رخ دادن و طرفداران این مجموعه رو حیرت زده کرده‌ان. در طی حدود سه دهه پخشِ سیمپسون‌ها، این کارتون اتفاقات مهمی مثل ریاست جمهوری دونالد ترامپ و بایدن، آسمان خراشی در لندن، تا کشف یک ماهی سه چشم جهش یافته رو پیشگویی کرده....

    بیشتر بخونین
  • روایتی نو از قهرمانی قدیمی؛ نقد و بررسی فیلم بتمن 2022
    روایتی نو از قهرمانی قدیمی؛ نقد و بررسی فیلم بتمن 2022
    1081 بازدید لایک

    «مت ریوز»  با ساخت «بتمن – من انتقام هستم» به همه ثابت کرد که میشه فیلمی ساخت که نه تنها به کمیک بوک‌ها وفادار باشه، بلکه سرگرمی رو هم با هنر ادغام کنه؛ میشه گفت که این اثر یه روایت احیاکننده از دنیای این ابرقهرمانه. بتمنِ ریوز در حالیکه بسیار اصیله در همون حین بسیار منحصر به فرده و تونسته اثری متفاوت از این قهرمان شنل‌دار ارائه بده؛ هرچند که این اثر هم خالی از ایراد نیست، در ادامه با نقد فیلم بتمن با فانتزی‌مگ همراه باشین.

    بیشتر بخونین
  • رازهای آپارتمان مونیکا، جایی که دوستی‌ها تا ابد ادامه داره!
    رازهای آپارتمان مونیکا، جایی که دوستی‌ها تا ابد ادامه داره!
    5025 بازدید لایک

    امکان نداره که صحبت از این سریال محبوب بشه و  تصویر آپارتمان مونیکا و ریچل برامون تداعی نشه، میشه گفت که این لوکیشن نمادین‌ترین قسمت از کل سریاله که میزبان بسیاری از خنده‌دارترین و احساسی‌ترین لحظات در طول این 10 فصل بوده حتی آخرین صحنه‌ی این سریال هم در این آپارتمان فیلمبرداری شده که ثابت میکنه که این لوکیشن چقدر بر روی مخاطبین و عوامل فیلم تاثیرگذار بوده. با اینکه پلان کلی و جای خیلی از چیزها در طول نمایش زیاد تغییر نمی کنه، اما جزئیات پنهان زیادی وجود دارن که حتی طرفدارهای پروپاقرص این...

    بیشتر بخونین
  • نقد و بررسی انیمه دث نوت
    نقد و بررسی انیمه دث نوت
    12604 بازدید لایک

    دث نوت مخاطب رو با چنان لحظات نفسگیری رو به رو میکنه که تحمل یه هفته برای تماشای قسمت بعد واقعا طاقت فرساست. اما در آخر، انگار سازندگان عجله داشتن تا زودتر پروژه رو تموم کنن! برای همین، قسمت های پایانی اصلا به پای قسمت های اول نمیرسن؛ به مرور زمان توجه به شخصیت‌ها و جزئیات کمتر میشه تا جایی که داستان تبدیل به بازی شطرنجی میشه که هر مهره‌ایی باید بعد از به پایان رسوندن ماموریتش بازی رو ترک کنه! تو این مطلب میخوایم یه نگاهی به نقاط قوت و ضعف این انیمه‌ی محبوب بندازیم.

    بیشتر بخونین
  • ناگفته‌هایی از بیبی یودا؛ این کوچولوی سبز دوست داشتنی
    ناگفته‌هایی از بیبی یودا؛ این کوچولوی سبز دوست داشتنی
    21775 بازدید لایک

    لازم نیست که حتما فن پروپاقرص دنیای استاروارز باشین، کافیه فقط کارتون به اینترنت افتاده باشه تا این کوچولوی سبز رو دیده باشین. «بیبی یودا» (‌Baby Yoda) سورپرایز ویژه‌ایی برای هواداران جنگ ستارگان بود که اولین بار در سریال مندلوریان (The Mandalorian) ساخته‌ی دیزنی پلاس (+Disney) رونمایی شد و به سرعت قلب میلیون ها نفر رو به تسخیر در آورد.

    بیشتر بخونین
  • آیا ایسایاما از قبل در مورد اتفاقات آینده هشدار داده بود؟
    آیا ایسایاما از قبل در مورد اتفاقات آینده هشدار داده بود؟
    5679 بازدید لایک

    انیمه «حمله به تایتان‌ها» در سال‌های اخیر حسابی طرفدار پیداکرده و فصل چهارمش یکی از پرحاشیه‌ترین پایان‌هارو در دنیای انیمه‌ها داشته؛ حالا که داستان تقریبا رو به اتمامه، زمان خوبیه برای بررسی چندتا از پیشگویی‌های ایسایاما که از قبل به ما راجع به اتفاقات آینده هشدار داده بود!

    بیشتر بخونین
  • موجودات شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها
    موجودات شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها
    7856 بازدید لایک

    به مناسبت انتشار قسمت سوم از مجموعه فیلم‌های «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن‌ها»  میخوایم یه گشت و گذاری در چمدان جادویی نیوت اسکمندر داشته باشیم وبا ویژگی‌های حیوانات واقعا شگفت انگیزش بیشتر آشنا بشیم.

    بیشتر بخونین
  • بهترین انیمه‌های سینمایی؛ سفری در دنیای خیال و افسانه
    بهترین انیمه‌های سینمایی؛ سفری در دنیای خیال و افسانه
    4336 بازدید لایک

    ما ایرانی‌ها از کودکی حتی بدون اینکه خودمون آگاه باشیم، سال‌های زیادی رو به تماشای انیمه گذروندیم؛ فوتبالیست‌ها، هاچ زنبورعسل، بچه‌های کوه آلپ، جودی ابوت، حنا دختری در مزرعه و ...همه انیمه‌هایی هستن که بخشی از خاطرات کودکی مارو شکل دادن. فانتزی مگ توی این پست لیستی از بهترین انیمه‌های سینمایی با موضوعات متنوع آماده کرده، امیدواریم از تماشاشون لذت ببرین!

    بیشتر بخونین
  • فراتر از یک قهرمان؛ مجموعه والپیپرهای دنیای مارول-سری اول
    فراتر از یک قهرمان؛ مجموعه والپیپرهای دنیای مارول-سری اول
    3295 بازدید
    1 کامنت
    (5.0)
    لایک

    فانتزی‌مگ در ادامه براتون کلی والپیپر باحال برای گوشی، از دنیای مارول قرار داده که میتونید دانلودشون کنید.

    بیشتر بخونین
  • فانتزی‌مگ مشتاقانه در انتظار مقالات شماست!
    فانتزی‌مگ مشتاقانه در انتظار مقالات شماست!
    1053 بازدید لایک

    اگر همیشه به دنیاهای فانتزی علاقه‌مند بودین و دست به قلم خوبی دارین، فانتازیو امکانی رو فراهم کرده که به واسطه‌ی اون شما میتونین مقالاتتون رو با اسم خودتون در بخش مجله‌ی این سایت به اشتراک بگذارین.

    بیشتر بخونین
Showing 193 to 204 of 212 (18 Pages)

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم