برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

آمار و ارقام جالب سایت کلاه گروه‌بندی فانتازیو

136 بازدید 51 لایک

زمان مطالعه: 3 دقیقه


هر پاترهدی دوست داره که حس گروه‌بندی شدن با کلاه جادویی هاگوارتز رو تجربه کنه؛ همینطور که همه‌تون می‌دونین، کلاه گروه‌بندی ویژگی‌های شخصیتی و تمایلات فردی هر دانش‌آموز رو شناسایی می‌کنه و در نهایت اعلام میکنه که او به کدوم یک از چهار گروه هاگوارتز: «گریفیندور» (Gryffindor)، «اسلیترین» (Slytherin)، «هافلپاف» (Hufflepuff) و «ریونکلا» (Ravenclaw) تعلق داره. از آبان ماه سال 1400، تیم فانتازیو با راه‌اندازی تست کلاه گروه‌بندی پاترمور به زبان فارسی، فرصت فوق‌العاده‌ای رو در اختیار ما طرفداران دنیای هری پاتر داده و حالا دیگه ما هم می‌تونیم تجربه‌ای مشابه جادوگران هاگوارتز داشته باشیم.


تست کلاه گروه‌بندی: چطوری کار می‌کنه؟

اولین نکته‌ای که باید بدونین، این هست که تستِ ما چه از لحاظ الگوریتم و چه از نظر سوالات و حتی از نظر طراحی گرافیکی کاملا مشابه تست سایت پاترمور هست. تست کلاه گروه‌بندی فانتازیو سوالات متفاوتی می‌پرسه و شما باید گزینه‌ها رو با توجه به تمایلات شخصی‌تون انتخاب بکنین. نتیجه‌ی تست توی سایت کلاه گروه‌بندی فانتازیو دقیقاً مثل تست پاترمور خواهد بود، به شرطی که توی هر دو تست، گزینه‌های یکسانی رو انتخاب کنین. حالا اگه بعد از یه مدت نتیجه‌ی تست و گروه شما تغییر کرد، نگران نباشین! این فقط به خاطر تغییر در شخصیت، علایق و اولویت‌های شماست و الگوریتم تست و سوالات ما هیچ تغییری نکرده. این مسئله بین طرفدارهای دنیای هری پاتر، خیلی رایجه و مثلاً «تام فلتون»، بازیگر نقش دراکو مالفوی، هم نتیجه‌ی تستش به مرور زمان تغییر کرده.

آمار و ارقام جالب کلاه گروه‌بندی در سه سال گذشته

تا حالا 41 هزار نفر توی تست کلاه گروه‌بندی فانتازیو شرکت کردن و جمعاً 85هزار تست انجام شده! یعنی به طور میانگین، هر نفر تقریباً دو بار تست داده. جالب‌تر اینکه، یکی از کاربران با 114 بار شرکت در تست، رکورد رو شکونده!

حالا بیایید به نتایج گروه‌ها نگاهی بندازیم:
ریونکلایی‌ها با 14 هزار نفر و 29 هزار بار تست، صدر لیست رو به خودشون اختصاص دادن؛ بعدش اسلیترینی‌ها با 9800 نفر و 20 هزار بار تست توی جایگاه دوم قرار دارن؛ گریفیندوری‌ها با 9600 نفر و 19 هزار بار تست در جایگاه سوم و در نهایت هافلپافی‌ها با 7 هزار نفر و 17 هزار بار تست توی جایگاه چهارم قرار گرفتن.

جوایز و تخفیف‌های سایت کلاه گروه‌بندی

بعد از اینکه تستتون رو تموم کردین، می‌تونین از کدهای تخفیف فوق‌العاده‌ای که برای خرید از فروشگاه فانتازیو در نظر گرفته شده، استفاده کنین؛ در طول این سه سال بیش از 35000 بار از این کدهای تخفیف استفاده شده! تازه در انتها این امکان رو هم دارین که نتیجه‌ی تستتون رو به صورت پست یا استوری در اینستاگرام به اشتراک بذارین.

چطور می‌تونم توی تست کلاه گروه‌بندی فانتازیو شرکت کنم؟

برای شرکت تو تست کلاه گروه‌بندی و پیدا کردن گروه هاگوارتزتون، فقط کافیه به سایت فانتازیو سر بزنین و نتیجه‌تون رو با ما و دوستاتون به اشتراک بذارین!

تو هم دوست داری بدونی به کدوم گروه هاگوارتز تعلق داری؟! 
به سایت کلاه گروه‌بندی فانتازیو سر بزن!


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال کامنت

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم