برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

زمان پخش فصل دوم حلقه‌های قدرت مشخص شد!

2280 بازدید 50 لایک
1 کامنت
(5)

زمان مطالعه: 5 دقیقه


پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام سرویس آنلاینِ آمازون تریلرِ رسمی و جدیدی برای فصل دوم «ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت» (The Lord of the Rings: The Rings of Power) منتشر کرده که ما رو بیشتر با جزئیات داستان و کاراکترها آشنا میکنه و تصاویر بیشتری از این دنیای فانتزی و شهرهای خیال‌انگیزش در اختیارمون قرار میده. برای تماشای تریلر و اطلاع از زمان انتشارش با فانتزی‌مگ همراه باشین.


فصل اول این مجموعه یکی از مورد انتظارترین و پرهزینه‌ترین سریال‌های تاریخ بود و با بیش از 32 میلیارد دقیقه پخش، به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های تاریخ تبدیل شد. همینطور که طرفدارهای پروپاقرص دنیای «تالکین» در جریان هستن، سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» پیش‌درآمدی برای فیلم‌های اصلی «ارباب حلقه‌ها» به شمار میره؛ داستان این مجموعه برشی از اتفاقات دوران دوم رو روایت میکنه و جزئیات ساخته‌شدن حلقه‌های قدرت توسط سائورون، نابودی شهر «نومه نور»، اسکان یافتن انسان‌ها در «سرزمین میانه»، شکل گیری «موردور» و... به طور کامل توضیح میده. طبق اطلاعاتی که در این تریلر منتشر شده، زمان پخش این اثر 8 شهریور 1403(29 آگوست) هست.

اگر دوست دارین در مورد حلقه‌ها و سرزمین‌های نام برده شده در این سریال بیشتر مطالعه کنید، فانتزی‌مگ مقاله‌های زیر رو بهتون پیشنهاد میده:

با آنتاگونیست مرموز «حلقه‌های قدرت»، «سائورن» بیشتر آشنا بشین!


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال کامنت

کامنت

  • the ring of power
    توسط:محمد بر 2024-05-14
    رتبه‌دهی:
    5.0

    آخ آخ بی صبرانه نشسته ام و به تی وی نگاه میکنم و آه ه ه میکشم????

    پاسخ داده شده توسط: پرستو بر 2024-05-14 منم همینطور یه چهار ماهی باید آه ه ه بکشیم.

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم