برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

تریلر «پسر و قو» از هایائو میازاکی منتشر شد!

462 بازدید 42 لایک

زمان مطالعه: 8

آپدیت: هایائو میازاکی با ایده‌ی جدیدی برای ساخت انیمه به استودیوی گیبلی برگشته و احتمالا اثر دیگه‌ایی از ایشون در آینده منتشر خواهد شد.


به تازگی تیزر آخرین اثر کارگردان برجسته ژاپنی «هایوئو میازاکی» (Hayao Miyazaki)، «پسر و قو» (The Boy and the Heron) که پیش از این با اسم «چگونه زندگی میکنی؟» (How Do You Live) منتشر شده. این اثر حماسی در تاریخ ۱۴ تیرماه امسال در ژاپن بدون تریلر و فقط با یه پوستر ساده اکران شده و مورد استقبال بی‌نظیران طرفداران دنیای انیمه قرار گرفته. «پسر و قو» از تاریخ ۱۸ آذرماه سال جاری میلادی به صورت محدود و در سالن‌های منتخب سینمایی آمریکا و کانادا روی پرده خواهد رفت.


  • آخرین اثر پدربزرگ 

«میازاکی» پس از ساخت فیلم «باد برمی‌خیزد» (The Wind Rises) در سال ۲۰۱۳ از سینما بازنشسته شد. اما اکنون پس از ۹ سال تصمیم گرفته تا بار دیگر کارگردانی یه اثر سینمایی رو برعهده بگیره؛ او در مصاحبه‌ای اعلام کرده که «پسر و قو» اثری کاملا شخصی برای او هست و دوست داشته تا قبل از مرگش این اثر رو به نوه‌اش تقدیم می‌کنه. با توجه به سابقه‌ی درخشان این کارگردان بزرگ و همچنین علاقه‌ی عاطفی و شخصیش، طرفداران دنیای انیمه مشتاقانه منتظر اکران جهانی این اثر هستن. طبق معمول همیشه این فیلم حاصل همکاری «استودیو جیبوری» یا «استودیوی گیبلی» و کارگردانی و نویسندگی میازاکی بوده؛ اثری که طبق توصیفات مدیر اجرایی این استودیو “بسیار جاه‌طلبانه و بزرگ” جلوه کرده و توسط ۶۰ انیماتور به مرحله‌ی اجرا رسیده.

تا پیش از انتشار این تریلر تنها پوستر زیر برای این اثر منتشر شده بود.

  • کارنامه‌ی میازاکی

به جرات میشه «هایائو میازاکی» رو بزرگترین کارگردان حال حاضر دنیای انیمه خطاب کرد که خالق آثار بزرگی برای طیف گسترده‌ای از مخاطبین بوده. کارگردان و نویسنده‌ای که نه تنها آثار پرفروشی رو روانه‌ی سینما کرده است، بلکه موفق شده تا برنده‌ی جایزه اسکار هم بشه. انیمه‌ی «شهر اشباح» (Spirited Away) سال ۲۰۰۳ اسکار بهترین انیمیشن رو برد؛ افتخاری که هنوز هیچ انیمه‌ی دیگه‌ایی کسب نکرده و البته بهتره بدونین این جایزه رو از چنگ رقبایی مثل «سیاره‌ی گنج»، «اسپیریت» و «عصر یخبندان» در آورده. آخرین اثر این کارگردان محبوب، «باد برمی‌خیزد» (The Wind Rises)، در سال ۲۰۱۳ اکران شد و فروشی بالغ بر ۱۳۶.۵ میلیون دلار رو رقم زد. «میازاکی» با همکاری «استودیوی گیبلی» کارگردانی و نویسندگی آثارِ فاخر و محبوبی مثل: «پرنسس مونونوکه»  (Princess Mononoke)، «قلعه‌ی متحرک هاول» (Howl’s Moving Castle)، «قلعه‌ایی در آسمان» (Castle In The Sky) و «مدفن کرم های شب‌تاب» (Grave Of The Fireflies) رو هم در کارنامه داره.

اگه دوست داری بیشتر با انیمه‌های استودیوی گیبلی آشنا بشی، فانتزی‌مگ یه پست ویژه برات داره: معرفی بهترین آثار«استودیو جیبلی»

  • داستان «پسر و قو»

حالا که تریلر رسمی «پسر و قو» منتشر شده اطلاعات بیشتری در دسترس طرفداران قرار گرفته؛ شخصیت اصلی فیلم پسری به نام «ماهیتو» هست که مادرش در جنگ جهانی دوم کشته شده، او هنوز از درگذشت مادرش غمگینه متوجه حضور یک قوی بزرگ و غیر عادی میشه. پرنده به «ماهیتو» میگه  که مادرش هنوز زنده است و بعد او رو به برجی خالی می‌بره  که در اون مکان «مرگ به پایان می‌رسد و زندگی آغازی تازه می‌یابد». در صحنه‌هایی از تریلر زن جوانی با موهای تیره نیز دیده میشه که شاید روح مادر ماهیتو باشه.

این اثر هم مثل سایر فیلم‌های میازاکی نگاهی به جنگ جهانی و اثرات مخرب اون بخصوص بر روی کودکان داره!


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال شده در: انیمه

ارسال کامنت

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم