برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

زمان پخش لایو اکشن وان پیس مشخص شد!

2936 بازدید 40 لایک

زمان مطالعه: 10 دقیقه

آپدیت: فصل اول لایو اکشن وان پیس در حال حاضر در حال پخش هست!


انیمه‌ی سریالی «وان پیس» (One Peice) بر اساس مانگایی از مانگاکای ژاپنی «ائیچیرو اودا» (Eiichiro Oda) ساخته شده و از سال 1998 تا به الآن در حال پخش هست. این انیمه یکی از معروفترین و محبوبترین انیمه‌های جهانه و تا کنون به زبان‌های مختلفی دوبله شده. داستان «وان پیس» در مورد «مانکی دی لوفی» (Monkey D. Luffy) و گروه دزدان دریاییش هست که به دنبال بزرگترین گنج جهان یعنی «وان پیس» یا «یک تکه» میگردن. سال گذشته «سرویس استریم نتفلیکس» به صورت رسمی ساخت لایو اکشنی از این فرنچایز محبوب رو اعلام کرد؛ به تازگی هم آخرین تریلر این اثر به همراه زمان پخشش منتشر شده، با فانتزی مگ همراه باشین تا نگاهی به جزئیات این اثر مورد انتظار بیاندازیم!


تا به حال اقتباس‌های زیادی در قالب لایو اکشن و به زبان انگلیسی از انیمه‌ها ساخته شده که همگی با شکست همراه بودن، برای مثال ساخت سریالی از انیمه‌ی محبوب «دفترچه‌ی مرگ» (Death Note)! ولی به نظر میرسه نتفلیکس در تلاش هست تا این طلسم رو با سریال «وان پیس» بشکنه. طبق اطلاعات منتشر شده، فصل اول این اثر یه سریال ۱۰ قسمتی خواهد بود که تقریبا 60 قسمت اول انیمه یعنی بخش Romance Dawn رو پوشش خواهد داد و بیشتر به جستجوی اولیه‌ی لوفی برای یافتن همراهان مورد اعتمادش میپردازه. «استیون مائدا» (Steven Maeda) که به عنوان نویسنده روی سریال‌های مثل «لاست» (Lost) کار کرده، همراه با «مت اوونز» (Matthew James Ovens) به عنوان نویسندگان اصلی و تهیه‌کنندگان این مجموعه همکاری میکنند؛ علاوه بر این، همچنین گفته شده که نویسنده اصلی مانگای وان پیس هم از نزدیک بر روی فیلمنامه و روند پروژه نظارت داره.

نقد و بررسی انیمه دث نوت

  • زمان انتشار و تریلر  

«وان پیس» در حال حاضر یکی از مورد انتظارترین سریال‌های نتفلیکس هست که زمان پخش اون به صورت رسمی 9 شهریور (31 August) اعلام شده.


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال شده در: انیمه, وان پیس

ارسال کامنت

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم