برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

تریلر فیلم جوکر: جنون مشترک 2024 رو اینجا ببینید!

340 بازدید 54 لایک

زمان تقریبی مطالعه : 5 دقیقه


دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید؛ جمله‌ای که با دیدن تریلر فیلم «جوکر: جنون مشترک» (Joker: Folie à Deux) به ذهن آدم می‌رسه!
بعد از پنج سال بالاخره انتظارها داره به پایان می‌رسه و به اکران فیلم «جوکر» (Joker) نزدیک می‌شیم. برای دیدن تریلر این فیلم با فانتزی‌مگ همراه باشید!


فیلم «جوکر 2019» (Joker 2019) در زمان انتشارش با استقبال خیلی زیادی رو به رو شد؛ این اثر، به چگونگی تبدیل شدن «آرتور فلک» (Arthur Fleck)، یک کمدین ناموفق، به یک انسان شرور یعنی «جوکر» (Joker) پرداخته بود؛ حالا فیلم جدید کمپانی «برادران وارنر» (Warner Bros) و «استودیو دی‌سی» (DC Studios) قراره به ادامه‌ی این داستان و آشنایی این کاراکتر با «هارلین کویینزل» (Harleen Quinzel) یا «هارلی کویین» (Harley Quinn) بپردازه!
«واکین فینیکس» (Joaquin Phoenix) که با بازی درخشانش تو فیلم قبل نظر خیلی از مخاطبین و منتقدین رو جلب کرده بود، در این فیلم هم به ایفای نقش می‌پردازه؛ ستاره‌ی دیگه‌ای که به این فیلم اضافه شده، «لیدی گاگا» (Lady Gaga) هست که در نقش معشوقه‌ی «جوکر» یعنی «هارلی کویین» در این اثر حضور داره.
به گفته‌ی نویسنده و کارگردان این فیلم، «تاد فلیپس» (Todd Phillips)، داستان این فیلم همچنان به ابعاد روان‌شناختی و شخصیتی جوکر می‌پردازه و از حالت ابرقهرمانی همیشگی «دی سی» (DC comics) مستقله و برداشتی مجزا از شخصیت «جوکر» رو به مخاطبان نمایش خواهد داد. ژانر این فیلم دلهره‌آور، جنایی، روان‌شناختی و موزیکاله و تاریخ اکران این فیلم ۴ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۳ مهر ۱۴۰۳) اعلام شده، دقیقا روزی که ۵ سال پیش، فیلم قبلی «جوکر» به نمایش در اومده!


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال شده در: دنیای دی سی

ارسال کامنت

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم