برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

تریلر جدید سریال پنگوئن منتشر شد!

249 بازدید 50 لایک

زمان مطالعه: ۴ دقیقه


خبر خوب برای طرفداران «دی‌سی» (DC COMICS) و «بتمن» (Batman)، زمان اکران سریال «پنگوئن» (The Penguin) مشخص شد!

تریلر مینی سریال «پنگوئن»، ساخته‌ی «لورن لفرانک» (Lauren LeFranc) که قراره از شبکه‌ی «مکس» (Max) اکران بشه به تازگی پخش شده؛ این سریال درام جنایی آمریکایی که اسپین آف فیلم «بتمن» ۲۰۲۲ محسوب می‌شه، قراره که سپتامبر ۲۰۲۴ استریم بشه.

برای دیدن تریلر جذاب این سریال، با فانتزی‌مگ همراه شین. 


در این سریال ۸ اپیزودی ستارگانی مثل «کالین فارل» (Colin Farrell) در نقش «آزوالد»، «اوز کابلپات»،، یا همون «پنگوئن» و «کریستین میلیوتی» در نقش «سوفیا فالکون» و همچنین بازیگران معروفی مثل «شهره آغداشلو»، «کلنسی براون» و «مایکل کلی» به ایفای نقش می‌پردازن.

قراره توی این مجموعه به اتفاقات بعد از فیلم «بتمن» ۲۰۲۲ و به قدرت رسیدن «پنگوئن» در دنیای جنایی «گاتهام سیتی» پرداخته بشه. داستان، دو هفته بعد از ماجراهایی که در فیلم «بتمن» اتفاق افتاد شروع می‌شه و به رویارویی «سوفیا فالکون» و «پنگوئن» برای رسیدن به بالاترین جایگاه در دنیای زیرزمینی و جرم و جنایت شهر «گاتهام» می‌پردازه. توی این سریال قراره با اخلاق و ویژگی‌هایی از «ازوالد» آشنا شیم که قبلا راجع بهشون صحبت نشده.

جالبه که بدونید کارگردان فیلم «بتمن» ۲۰۲۲، «مت ریوز» (Matt Reeves)، به عنوان تهیه‌ کننده‌ی اجرایی توی این پروژه حضور داره که می‌تونه شایعه‌ی حضور شخصیت «بتمن» با بازی «رابرت پتینسون» (Robert Pattinson) رو تقویت کنه!

بتمن مورد علاقه‌ی شما کدومه؟ توی قسمت کامنت‌ها بهمون بگید!


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال شده در: دنیای دی سی

ارسال کامنت

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم