برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

«آلستر مودی» به «جوکر» می‌پیوندد!

1037 بازدید 35 لایک

زمان مطالعه: 7دقیقه


هرچند که فیلم «جوکر» قرار بود اثری مستقل باشه ولی باید قبول کرد که موفقیت‌های بسیارش هر کمپانی‌ایی رو  برای ساخت یه دنباله وسوسه میکنه. پیش‌بینی میشه که قسمت دوم این فیلم پر سروصدا و تاثیرگذار به اسم Joker: Folie À Deux اواخر سال 2024 میلادی منتشر بشه. با فانتزی‌مگ همراه باشین تا نیم‌نگاهی به جزئیات این اثر داشته باشیم.


«جوکر» (Joker) به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی «تاد فیلیپس» (Todd Phillips)، اولین فیلم از دنیای سینمایی «بلک دی سی» (Black DC) بود که در سال 2019 اکران شد. ( بلک دی سی، زیر موجوعه‌ی دنیای سینمایی دی سی هست که تمرکزش بر ساخت آثار کم بودجه با تمِ دارک و روایت‌های تجربیه.)  فیلم، داستان کمدین شکست خورده‌ایی به اسم «آرتور فلک» (Arthur Fleck) رو دنبال میکنه که بعد از تجربه‌هایی تلخ و تحقیر شدن به دست مجری مورد علاقه‌اش وارد دنیای جرم و جنایت میشه. این شخصیت در نهایت به نماد مبارزه و ایستادگی در برابر سیستم ناعادلانه تبدیل میشه و ...

«واکین فینیکس» (Joaquin Phoenix) در این فیلم در نقش «جوکر»، برادر ناتنی «بتمن» ظاهر شده و به این ترتیب بعد از «سزار رومرو»(Cesar Romero)، «جک نیکلسون»(Jack Nicholson)، «هیث لجر»(Heath Ledger) و «جرد لتو»(Jared Leto)، پنجمین بازیگری هست که به جای این شخصیت ایفای نقش میکنه.

آيا بری کیوگن جوکرِ آینده است؟

اکران گسترده‌ی این فیلم از 4 اکتبر 2019 آغاز شد و از همون ابتدا همه رو مجذوب خودش کرد؛ هر چند که انتقاداتی نسبت به صحنه‌های خشن و احتمال تقلیدش در دنیای واقعی مطرح شد. فیلم یک میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشت که اون رو تبدیل به پرسودترین فیلم تاریخ سینما که بر مبنای یه شخصیت کمیک ساخته شده، کرد. حالا وب سایت دد لاین از پیوستن «برندون گیلسون» (Brendan Gleeson) یا همون «آلستر مودی» (Alastor Moody) خودمون به قسمت دوم این فیلم خبر داده؛ هنوز جزئیاتی از نقشِ این بازیگر در دسترس نیست ولی احتمال میره به عنوان یکی از نگهبانان یا اعضای تیم امنیتی بیمارستان «آرکهام» در این فیلم حضور داشته باشه.

روایتی نو از قهرمانی قدیمی؛ نقد و بررسی فیلم بتمن 2022

حضور «واکین فینیکس» در نقش «جوکر/آرتور فلک»، «زازی بیتر» (Zazie Beetz) در نقش «سوفی داموند» و «لیدی گاگا» (Lady Gaga) در نقش «هارلی کوئین» در این فیلم به صورت رسمی تائید شده.

واکین پیش از این هم درباره‌ی بازگشتش به این نقش گفته بود: "این نقش رؤیایی است و من نمی‌توانم دربارهٔ آن فکر نکنم. رفتن دوباره به سوی جوکر می‌تواند جالب باشد!"


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال کامنت

کد امنتیتی

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم