برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

تولید «جوکر2» به صورت رسمی آغاز شد.

832 بازدید 43 لایک

زمان مطالعه: 7 دقیقه


«تاد فیلیپس» (Todd Phillips) که پس از نویسندگی و کارگردانی فیلم «جوکر» (Joker) سه بار نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار شده بود، امروز در صفحه‌ی شخصی اینستاگرام خود تصویری از «واکین فینیکس» (Joaquin Phoenix) در نقش «آرتور فلک» (Arthur Fleck) به اشتراک گذاشت و به صورت رسمی اعلام کرد که ساخت دنباله‌ی این اثر آغاز شده است. فیلم«جوکر 2» با عنوان Joker: Folie à Deux در حال حاضر برای اکران عمومی در تاریخ 4 اکتبر 2024 برنامه ریزی شده است.


«جوکر» پس از برنده شدن شیرِ طلایی جشنواره‌ی فیلم ونیز، ششمین فیلم پرفروش سال 2019 بود. این فیلم عنوانِ اولین اثر با رتبه‌ی R رو در کارنامه داره که بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان فروخته. «فینیکس» برای نقش‌آفرینی به جای «آرتور فلک» اسکارِ بهترین بازیگر مرد رو دریافت کرد و «هیلدور گونداتیر» اسکار بهترین موسیقی متن رو برنده شد؛ «جوکر» مجموعا در 11 زمینه نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار شد. 

آيا بری کیوگن جوکرِ آینده است؟

(تاد فیلیپس و خوآکین فینیکس در پشت صحنه‌ی فیلم جوکر)

دنباله‌ی موزیکال «تاد فیلیپس» در حالی به مراحل پروداکشن رسیده که دنیای «دی سی» به دلیل تغییرات مدیریتی در «برادران وارنر» دچار آشفتگی در برنامه‌هاست؛ اما طرفدارهای این دنیای فانتزی هیچ نگرانی در موردش نداشته باشن. گزارش‌های قبلی حاکی از این هست که فیلم‌های «جوکر» فیلیپس در خارج از دنیای مشترک به حیات خودشون ادامه خواهند داد. «جیمز گان» و «پیتر سافران»، مدیران اجرایی استودیوی «دی‌سی» که به تازگی ساخته شده‌، وظیفه تهیه‌کنندگی این اثر رو بر عهده گرفته‌ان. فیلیپس که در ژوئن 2022 با انتشار پستی در اینستاگرام ساخت دنباله‌ی «جوکر» رو تایید کرد کرده بود؛ امروز هم در صفحه‌ی شخصی اینستاگرام خودش تصویری از «واکین فینیکس» (Joaquin Phoenix) در نقش «آرتور فلک» (Arthur Fleck) رو به اشتراک گذاشت و به صورت رسمی اعلام کرد که ساخت دنباله‌ی این اثر آغاز شده.

«آلستر مودی» به «جوکر» می‌پیوندد!

«لیدی گاگا»، (Lady Gaga) ستاره‌ی فیلم‌های «خاندان گوچی» (House of Gucci) و «ستاره‌ایی متولد شده» (A Star is Born) در ماه آگوست به طور رسمی به جمع بازیگران این فیلم پیوست؛ با این حال ظاهر این «هارلی کویین» (Harley Quinn) جدید هنوز مخفی مونده.

«مارگو رابی» (Margot Robbie) یکی دیگه از بازیگرانِ محبوب این روزهای دنیای هالیوود که در سه فیلم «جوخه انتحاری» (The Suicide Squad) «دیوید آیر» (David Ayer) در نقش این ویلن معروف ظاهر شده بود؛ بر خلاف تمام نقدهایی که به «لیدی گاگا» وارد شده حمایت خودش رو از بازسازی این فیلم ابراز کرده. «رابی» اخیرا در مصاحبه‌ایی گفت: "این من رو خیلی خوشحال میکنه، چون از همون ابتدا گفته بودم که تنها چیزی که میخوام اینه که هارلی کوئین یکی از اون شخصیت‌ها باشه؛ مثل وقتی که مکبث یا بتمن، همیشه از یه بازیگر بزرگ به بازیگر بزرگ دیگه‌ایی منتقل میشه. این باعث افتخار منه و من فکر می‌کنم که او با آن کار باورنکردنی‌ایی انجام خواهد داد."

پس از اینکه «واکین فینیکس» برای نقش آفرینی در «جوکر» برنده‌ی جایزه اسکار شد، دستمزد این بازیگر 5 برابر شده؛ ورایتی همچنین گزارش داد که «لیدی گاگا» برای بازی در نقش «هارلی» 10 میلیون دلار (نصف قرارداد وآکین فینیکس) دستمزد خواهد گرفت. تخمین زده میشه که ساخت این دنباله حدود 150 میلیون دلار هزینه داشته باشه.


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

 

ارسال شده در: دنیای دی سی

ارسال کامنت

کد امنتیتی

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم