برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

فیلم جدیدی از فرنچایز هانگرگیمز ساخته خواهد شد!

262 بازدید 53 لایک

زمان مطالعه: 5 دقیقه


به تازگی خبر انتشار کتاب و فیلم جدیدی از فرنچایز محبوب «هانگرگیمز» منتشر شده و طرفدارن قدیمی این مجموعه رو حسابی به وجد آورده! مجموعه فیلم‌های «هانگر گیمز» یا «بازی‌های گرسنگی» (The Hunger Games Movie Series) سری فیلم‌های علمی تخیلی و ماجراجویی هستن که بر اساس رمان‌های سه‌گانه‌ایی به همین اسم نوشته‌ی سوزان کالینز (Suzanne Collins) نویسنده‌ی آمریکایی ساخته و منتشر شده‌ان. با فانتزی‌مگ همراه باشین تا نگاهی به داستان و زمان انتشار فیلم و کتاب جدید یعنی The Hunger Games: Sunrise on the Reaping داشته باشیم.


بعد از انتشار رمان «بازی گرسنگی» نوشته «سوزان کالینز» در تاریخ 24 شهریور 1387 (14 سپتامبر 2008)، استودیوهای فیلم‌سازی هالیوود به دنبال راهی برای اقتباس از این کتاب بودن؛ در مارس 2009 کمپانی «کالر فورس» (Color Force)، یه استودیوی مستقل که توسط «نینا جاکوبسن» (Nina Jacobson) تاسیس شده، همه‌ی حقوق مربوط به این کتاب رو خرید و برای ساخت این فیلم از کمپانی «لاینز گیت» (Lionsgate) درخواست کمک کرد. جستجو برای کارگردان این فیلم در سال 2010 آغاز شد و سه نفر برای کارگردانی این اثر انتخاب شدن: «دیوید اسلید» (David Slade)، «سم مندس» (Sam Mendes) و «گری راس» (Gary Ross). در نهایت «گری راس» انتخاب شد. اولین نقشی که برای آن به دنبال بازیگر بودن، نقش اصلی فیلم های بازی های عطش، یعنی «کتنیس اوردین» (Katniss Everdeen) بود که در نهایت این نقش به جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) رسید. 

هر 4 فیلم این مجموعه در زمان خودشون واقعا رکورد شکن بودن. اولین فیلم «هانگر گیمز» رکورد فروش اولین روز اکران و اولین هفته اکران برای اثری که در ادامه فیلمی دیگر ساخته نشده هست رو شکست. فیلم دوم یعنی «بازی‌های گرسنگی-اشتعال» (The Hunger Games: Catching Fire) رکورد فروش اولین هفته‌ی اکران در ماه نوامبر رو شکست و اول قسمت از فیلم «بازی‌های گرسنگی-زاغ مقلد» (The Hunger Games: Mockingjay) بیشترین فروش رو در روز اول و هفته‌ی اول اکران در سال 2014 داشت. در مجموع مجموعه فیلم‌های هانگر گیمز در فهرست پرفروش‌ترین سری فیلم‌های تاریخ سینما، رتبه بیست و یکم رو دارن و بیشتر از 2.97 میلیارد دلار در سرتاسر جهان فروش داشته‌ان. 

اردیبهشت سال ۹۹ بود که کمپانی «لاینزگیت» از در دست ساخت بودن اثر جدیدی به عنوان پیش درآمد این مجموعه خبر داد، فیلم «تصنیف مرغان آوازخوان و مارها» (The Ballad of Songbirds and Snakes)  به‌عنوان پنجمین فیلم این مجموعه در سال ۲۰۲۳ اکران شد و پس از دریافت نقدهای بسیار و امتیازی متوسط، بیش از ۳۳۷.۹ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد. تمرکز این قسمت روی دوران جوانی شخصیت «کوریولانوس اسنو» بود.

حالا در جدیدترین اخبار دنیای سینما و تلویزیون، «لاینزگیت» رسما اعلام کرده که حقوق ساخت فیلمی براساس رمان The Hunger Games: Sunrise on the Reaping را به‌دست آورده و این فیلم در مراحل پیش تولید به سر میبره؛ این رمان به‌تازگی توسط «سوزان کالینز»، خالق این مجموعه معرفی شده و در ۱۸ مارس ۲۰۲۵ (۲۸ اسفند ۱۴۰۳) منتشر میشه؛ طبق اعلام لاینزگیت، فیلم The Hunger Games: Sunrise on the Reaping برای اکران در تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۲۶ (۲۹ آبان ۱۴۰۵) برنامه‌ریزی شده. گفته میشه که «فرانسیس لارنس»، کارگردان هر 4 قسمت فیلم‌های «هانگر گیمز» در حال مذاکره برای گارگردانی اثر هست.

داستان فیلم/کتاب جدید باز هم یه پیش درآمد برای این مجموعه محسوب میشه ولی دنباله‌ایی برای  فیلم «تصنیف مرغان آوازخوان و مارها» نیست و اتفاقات ۴۰ سال پس از اون و ۲۴ سال قبل از حوادث قسمت اول فیلم «هانگر گیمز» رو روایت میکنه. هنوز به صورت رسمی تایید نشده ولی احتمالا تمرکز اصلی این مجموعه بر روی جوانی‌های «هیمچ ابرنثی» (Haymitch Abernathy)، مربی «کتنیس» و برنده‌ی پنجاهمین مسابقه «هانگر گیمز» هست. 

نقل قول‌های به یادماندنی از مجموعه «هانگر گیمز» رو اینجا بخونید!


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال کامنت

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم