برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

۱2 کمیک پرفروش تن‌تن: ماجراجویی‌های جذاب و فراموش‌نشدنی

111 بازدید 47 لایک

زمان مطالعه: 6 دقیقه


«تن‌تن» (Tintin)، اون خبرنگار باهوش و همیشه آماده و سگ بامزه‌اش «میلو» (Milo)، توی ماجراجویی‌های هیجان‌انگیزشون کلی داستان خلق کرده‌ان که تا حالا میلیون‌ها نفر از خوندنشون لذت بردن؛ اگه دنبال بهترین و پرفروش‌ترین کمیک‌های «تن‌تن» هستی، یا دلت برای این دنیای جذاب تنگ شده، ولی وقت نداری که همه رو از اول شروع کنی، این لیست بهت کمک می‌کنه تا با جذاب‌ترین ماجراهاش آشنا بشی. بریم سراغ ۱۲ تا از پرفروش‌ترین کمیک‌های «آقای هرژه» (Hergé) که هر کدوم یه داستان فوق‌العاده دارن.


۱. تن‌تن در تبت (Tintin in Tibet)

این یکی از احساسی‌ترین داستان‌های «تن‌تن» به حساب میاد؛ تن‌تن برای نجات دوست گمشده‌اش «چانگ» تا تبت می‌ره. این کمیک پر از احساسات و رفاقت‌های قشنگه و خیلی‌ها می‌گن یکی از بهترین آثار «هرژه‌» هست.

۲. خرچنگ پنجه‌طلایی (The Crab with the Golden Claws)

توی این داستان، «تن‌تن» و «کاپیتان هادوک» برای اولین بار با هم آشنا می‌شن؛ یه ماجرای پر از تعقیب و گریز که دور یه باند قاچاق مواد مخدر می‌گرده. آشنایی با «کاپیتان هادوک» تو این کمیک اتفاق می‌افته که خودش کلی جذابه.

۳. اسرار اسب شاخدار (The Secret of the Unicorn)

اگه عاشق داستان‌های گنج و دزدان دریایی هستی، این کمیک رو نباید از دست بدی. این خبرنگار ماجراجو تو این داستان دنبال کشف یه راز قدیمی می‌ره و درگیر یه ماجرای پر از گنج‌های پنهان و سرنخ‌های مرموز می‌شه؛ فیلم معروفش رو هم حتما دیدی!

۴. گنج‌های راکام قرمز (Red Rackham's Treasure)

این کمیک در واقع ادامه‌ی «اسرار اسب شاخدار» هستش و «تن‌تن» و «هادوک» توش دنبال «گنج‌های راکام» قرمز می‌گردن؛ ماجراجویی‌هایی که این دو نفر دارن، پر از لحظات هیجان‌انگیز و پرماجرای دریاییه.

۵. ستاره مرموز (The Shooting Star)

توی این داستان، «تن‌تن» دنبال یه شهاب سنگ مرموز می‌گرده که توی قطب شمال سقوط کرده؛ یه داستان علمی-تخیلی که توش کلی تعلیق و اتفاقات جالب اتفاق می‌افته. اگه دنبال داستانای متفاوت‌تری از این مجموعه هستی، این یکی عالیه.

۶. هفت گوی بلورین (The Seven Crystal Balls)

این کمیک خیلی پر از راز و رمز و اتفاقای عجیب‌وغریبه. یه عده باستان‌شناس بعد از پیدا کردن «گنج‌های اینکا» دچار یه نفرین عجیب می‌شن و تن‌تن باید دنبال حل این معما باشه؛ داستان خیلی مرموزیه و از اون کمیک‌هایی که آدم نمی‌تونه ولش کنه.

۷. معبد خورشید (Prisoners of the Sun)

ادامه داستان «هفت گوی بلورین» که «تن‌تن» و «کاپیتان هادوک» برای نجات «پروفسور تورنسل» به پرو سفر می‌کنن و درگیر یه ماجرای قدیمی و خطرناک با اینکاها می‌شن. پر از محیط‌های عجیب و اتفاقات نفس‌گیر.

۸. تن‌تن در آمریکا (Tintin in America)

این ماجراجویی «تن‌تن» تو آمریکا اتفاق می‌افته؛ توی این کمیک، «تن‌تن» با باندهای خلافکاری آمریکایی و مافیا سروکار داره و کلی ماجرای هیجان‌انگیز توی شهر شیکاگو داره. این یکی از اولین داستان‌های «تن‌تن» هم هست که او رو به یه ماجرای بزرگتر از خودش می‌بره.

۹. جزیره سیاه (The Black Island)

توی این کمیک، این خبرنگار باهوش برای کشف یه باند جعل‌کننده پول به اسکاتلند سفر می‌کنه و درگیر یه سری تعقیب و گریز نفس‌گیر می‌شه؛ این داستان به خاطر فضای رازآلود و ماجراجویی‌های پرخطرش خیلی طرفدار داره.

۱۰. پرواز ۷۱۴ (Flight 714)

یکی از داستان‌های عجیب‌تر «تن‌تن»، جایی که توش او و دوستاش درگیر ماجرای ربوده شدن یه هواپیما می‌شن و آخر سر پای بیگانگان فضایی هم وسط میاد؛ یه کمیک متفاوت که هرکسی رو با خودش می‌کشه به یه دنیای عجیب.

۱۱. مجسمه گوش شکسته (The Broken Ear)

این داستان از دزدی یه مجسمه‌ی باستانی شروع می‌شه و «تن‌تن» رو به دنیای سیاست‌های پیچیده و خطرناک در آمریکای جنوبی می‌کشونه؛ «تن‌تن» دنبال یه مجسمه‌ی مرموز با یه گوش شکسته می‌گرده که حسابی پای خلافکارا و دولت‌ها توش گیره.

۱۲. ماجراهای تن‌تن: کوسه‌های دریای سرخ (The Red Sea Sharks)

در این کمیک، «تن‌تن» به همراه «کاپیتان هادوک» وارد ماجرایی برای نجات دوستاش می‌شه که درگیر دنیای قاچاق برده‌داری و جنگ‌های داخلی شده‌ان؛ این داستان پر از صحنه‌های اکشن و ماجراجویی‌های بزرگه که نشون می‌ده، این شخصیت چقدر در کمک به دیگران مصرّ و ماجراجوئه.


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال کامنت

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم