برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

  • لیستی از عجیب‌ترین خوراکی‌های هانی دوکز
    لیستی از عجیب‌ترین خوراکی‌های هانی دوکز
    734 بازدید لایک

    خوراکی‌های دنیای جادویی «هری پاتر» هم مثل سایر اجزای این دنیا، مرموز و متمایز هستن؛ بهترین جا برای پیدا کردن این خوراکی‌های عجیب غریب مغازه‌ی «هانی دوکز»، در شهر «هاگزمید» هست. فانتزی‌مگ در ادامه براتون لیستی از عجیب‌ترین خوارکی‌های این فروشگاه آماده کرده.

    بیشتر بخونین
  • تریلر انیمیشن The Witcher: Sirens of the Deep منتشر شد!
    تریلر انیمیشن The Witcher: Sirens of the Deep منتشر شد!
    363 بازدید لایک

    «گرالت از ریویا» زودتر از چیزی که پیش‌بینی می‌کردیم برمی‌گرده منتهی این بار در غالب انیمیشن! «فرنچایز ویچر» قبل از پخش فصل 4 لایو اکشن با انیمیشن ماجراجویی کوتاهی به اسم Sirens of the Deep باز می گرده! نتفلیکس زمان انتشار این انیمیشن رو اواخر سال 2024 (پاییز سال آینده) اعلام کرده. با فانتزی‌مگ همراه باشین تا نگاهی به جزئیات این انیمیشن و تریلرش داشته باشیم.

    بیشتر بخونین
  • تریلر فصل دوم آرکین منتشر شد!
    تریلر فصل دوم آرکین منتشر شد!
    327 بازدید لایک

    «آرکِین: لیگ افسانه‌ها» یه سریالِ انیمیشنی، تولید مشترک فرانسه و آمریکا هست که فصل اولش در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. این سریال بر پایه بازی پرطرفدار «لیگ افسانه‌ها» محصول شرکت «رایت گیمز» ساخته شده و استودیوی فرانسوی «فورتیچه» کار ساخت سریال اون رو به عهده داشته. اولین معرفی رسمی این سریال به جشن دهمین سالگرد «لیگ افسانه‌ها» تو سال ۲۰۱۹ برمی گرده.فصل دوم این مجموعه پیش از این تایید شده بود و الآن اولین تریلر این مجموعه منتشر شده. با همراه باشین تا نگاهی به تریلر فصل دوم «آرکین» بی‌اندازیم.

    بیشتر بخونین
  • همه چیز در مورد یمیر «تایتان بنیان گذار»
    همه چیز در مورد یمیر «تایتان بنیان گذار»
    8737 بازدید
    1 کامنت
    (5.0)
    لایک

    انیمه «حمله به تایتان‌ها» (Attack On Tintan) یکی از محبوبترین والبته پرحاشیه‌ترین انیمه‌های سال‌های اخیر هست؛ این انیمه اقتباسی از یه مانگای ژاپنی به همین نام، با نویسندگی و تصویرگری «هاجیمه ایسایاما» (Hajime Isayama) هست. اتک آن تایتان، یکی از اولین تجربه‌های این مانگاکا بود که از همون روزهای اولیه انتشار با استقبال بی‌نظیری مواجه شد. انتشار این مانگا از سال ۲۰۰۹ توسط انتشارات کودانشا شروع شد و به مدت ۱۱سال  تا سال ۲۰۲۱ ادامه داشت، تا بالاخره بعد از انتشار چپتر ۱۳۹ به پایان رسید. پخش انیمه‌ی...

    بیشتر بخونین
  • غارتگران که بوند و چه کردند!
    غارتگران که بوند و چه کردند!
    870 بازدید لایک

    متاسفانه موضوعات مربوط به «غارتگرها» توی فیلم‌های هری پاتر بسیار کمرنگ هستن و به اندازه‌ی کافی بهشون پرداخته نشده. این گروه شامل جیمز پاتر، سیریوس بلک، ریموس لوپین و پیتر پتی گرو میشه که در زمان تحصیلشون توی مدرسه‌ی هاگوارتز هم اتاقی بودن. بیاین امروز با هم چند تا از نکته‌هایی که کمتر بهشون پرداخته شده رو بررسی کنیم.

    بیشتر بخونین
  • همه چیز در مورد «تینگ» همراه همیشگی خانواده‌ی آدامز
    همه چیز در مورد «تینگ» همراه همیشگی خانواده‌ی آدامز
    816 بازدید لایک

    «تینگ» یکی از شخصیت های اصلی فرنچایز «خانواده آدامز» و همچنین یکی از شخصیت‌های اصلی سریال «ونزدی» نتفلیکس هست. «تینگ» موجودی مرموز، مفید و کاریزماتیکه که اغلب به صورت دستی بریده که شخصیتی کاملا مستقل از خودش داره، به تصویر کشیده میشه. این کاراکتر هم مثل سایر اعضای «خانواده‌ی آدامز» توسط کارتونیست مجله‌ی نیویورکر «چارلز آدامز» خلق شده، با فانتزی‌مگ همراه باشین که امروز میخوایم همه چیز رو در مورد این موجود دوست‌داشتنی بررسی کنیم.

    بیشتر بخونین
  • آخرین تریلر اتک آن تایتان منتشر شد
    آخرین تریلر اتک آن تایتان منتشر شد
    367 بازدید لایک

    فصل چهارم این انیمه هرچند که با انتقادهای زیادی مواجه شد اما به وفادارنه‌ترین شکل ممکن به روایت داستان پرداخت. این بار پایان واگعیه، کیک نیست و این انیمه برای همیشه به پایان میرسه. آخرین قسمت اتک جمعه 13 آبان در قالب یه قسمت یه ساعته پخش خواهد شد. تریلر این اثر رو می‌تونین در ادامه ببنید:

    بیشتر بخونین
  • از عصای گندالف تا نارسیل، معرفی قوی‌ترین سلاح‌های هابیت و ارباب حلقه‌ها
    از عصای گندالف تا نارسیل، معرفی قوی‌ترین سلاح‌های هابیت و ارباب حلقه‌ها
    786 بازدید لایک

    خلق زمین‌هایی که تا پیش از این وجود نداشتن، توصیف با حوصله از جزئیات مکان‌ها، طراحی شخصیت‌های باورپذیر و خلق موجودات فانتزی متعدد، داستان‌های « جی . آر. آر تالکین» رو به یکی از محبوبترین نویسنده‌های فانتزی معاصر تبدیل کرده. معروف‌ترین بخش از این دنیا، «سه‌گانه‌ی ارباب حلقه‌ها» و «سه‌گانه‌ی هابیت» هستن. تم اصلی این داستان‌های حماسی تقابل خیر و شر هست که در این راه جنگ‌های بسیاری رخ میده. با ما همراه باشین تا نگاهی به لیستی از قوی‌ترین سلاح‌های دنیای تالکین بیاندازیم.

    بیشتر بخونین
  • لیست پیشنهادی فانتزی‌مگ از فیلم‌های فانتزی برای هالووین-بخش دوم
    لیست پیشنهادی فانتزی‌مگ از فیلم‌های فانتزی برای هالووین-بخش دوم
    335 بازدید لایک

    جشن «هالووین» بازمانده‌ای از مراسمی باستانی مربوط به ۲۰۰۰ سال پیش هست و هنوز جایگاه ویژه‌‌ای بین مردم داره. تاریخ برگزاری هالووین ۳۱ اکتبر هر سال هست؛ مردمی که در این جشن شرکت می‌کنن لباس‌های ترسناک و خاصی می‌پوشن و خودشون رو به شکل شخصیت‌های فانتزی درمیارن. بچه‌های کم سن و سال به سراغ همسایه‌ها میرن تا با ترساندن اون‌ها شکلات و آبنبات‌های خوشمزه‌ هدیه بگیرن. یکی از سنت‌های این شب تماشای فیلم‌های فانتزی و ترسناک هست. فانتزی‌مگ در ادامه براتون لیستی از فیلم‌های ترسناک-فانتزی هالووینی آماده...

    بیشتر بخونین
  • لیست پیشنهادی فانتزی‌مگ از فیلم‌های فانتزی برای هالووین-بخش اول
    لیست پیشنهادی فانتزی‌مگ از فیلم‌های فانتزی برای هالووین-بخش اول
    481 بازدید لایک

    جشن «هالووین» بازمانده‌ای از مراسمی باستانی مربوط به ۲۰۰۰ سال پیش هست و هنوز جایگاه ویژه‌‌ای بین مردم داره. تاریخ برگزاری هالووین ۳۱ اکتبر هر سال هست؛ مردمی که در این جشن شرکت می‌کنن لباس‌های ترسناک و خاصی می‌پوشن و خودشون رو به شکل شخصیت‌های فانتزی درمیارن. بچه‌های کم سن و سال به سراغ همسایه‌ها میرن تا با ترساندن اون‌ها شکلات و آبنبات‌های خوشمزه‌ هدیه بگیرن. یکی از سنت‌های این شب تماشای فیلم‌های فانتزی و ترسناک هست. فانتزی‌مگ در ادامه براتون لیستی از فیلم‌های ترسناک-فانتزی هالووینی آماده...

    بیشتر بخونین
  • تریلر رئالیتی شو اسکوئید گیم منتشر شد
    تریلر رئالیتی شو اسکوئید گیم منتشر شد
    603 بازدید لایک

    سال گذشته نتفلیکس اعلام کرد که یه شوی واقعی بر اساس سریال «بازی مرکب» طراحی کرده. «رئالیتی شو بازی مرکب: چالش» عنوان این مسابقه هست؛ مثل سریال، ۴۵۶ شرکت‌کننده داره و آن‌ها برای بدست آوردن ۴/۶۵ میلیون دلار رقابت خواهند کرد. با فانتزی‌مگ همراه باشین تا تریلر این مجموعه رو ببینیم.

    بیشتر بخونین
  • همه چیز در مورد فصل دوم انیمیشن آرکین
    همه چیز در مورد فصل دوم انیمیشن آرکین
    694 بازدید لایک

    انیمیشن «آرکِین: لیگ افسانه‌ها» یه مجموعه تلویزیونی انیمیشنیه که حاصل همکاری مشترک استودیوی بازی سازی «رایت گیمز» و استودیوی فرانسوی «فورتیچه» هست. خبر ساخت فصل اول این انیمیشن برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ و به مناسبت جشن دهمین سالگرد «لیگ افسانه‌ها» منتشر شد. داستان این سریال بر پایه بازی پرطرفدار «لیگ افسانه‌ها» ساخته شده و فصل اولش در سال 2021 بر روی «سرویس استریم نتفلیکس» قرار گرفت. با فانتزی‌مگ همراه باشین تا تمام اخبار مربوط به فصل دوم این انیمیشن رو بررسی کنیم.

    بیشتر بخونین
Showing 25 to 36 of 144 (12 Pages)

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم