برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

  • معرفی گیاهان جادویی دنیای هری پاتر
    معرفی گیاهان جادویی دنیای هری پاتر
    1377 بازدید لایک

    برای من به شخصه گیاه شناسی یکی از شیرین‌ترین درس‌های مدرسه‌ی جادوگری هاگوارتز بود و گذروندن یه عصر بارونی توی گلخونه‌ی «پروفسور اسپراوت» همیشه برام رویا بوده! توی این پست فانتزی‌مگ می‌خوایم پا به دنیای هافلپاف‌ها بگذاریم و یه سری به دنیای گیاهان جادویی بیندازیم، با ما همراه باشین!

    بیشتر بخونین
  • انیمه مانستر اثر جدید خالق وان پیس
    انیمه مانستر اثر جدید خالق وان پیس
    827 بازدید لایک

     مانگای «وان پیس» برای اولین بار توسط انتشارات «شوئیشا» در ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۷ در هفته‌نامه‌ی «شونن جامپ» به چاپ رسید. این اثر تا به امروز با فروش بیش از ۵۰۰ میلیون نسخه، پرفروش‌ترین مانگا‌ی تاریخ و بعد از «سوپرمن» دومین کتاب مصور پرفروش دنیا به حساب میاد. به تازگی خبری منتشر شده که اثر جدیدی از این هنرمند منتشر خواهد شد؛ با ما همراه باشین تا نگاهی به جزئیات این انیمه‌ی جدید داشته باشیم. 

    بیشتر بخونین
  • اولین ویدئو از فصل دوم آرکین منتشر شد!
    اولین ویدئو از فصل دوم آرکین منتشر شد!
    372 بازدید لایک

    انیمیشن «آرکِین: لیگ افسانه‌ها» یه مجموعه تلویزیونی انیمیشنیه که حاصل همکاری مشترک استودیوی بازی سازی «رایت گیمز» و استودیوی فرانسوی «فورتیچه» هست. داستان این سریال بر پایه بازی پرطرفدار «لیگ افسانه‌ها» ساخته شده و فصل اولش در سال 2021 بر روی «سرویس استریم نتفلیکس» قرار گرفت. فصل دوم این مجموعه به تازگی برای پاییز آینده تایید شده، با فانتزی‌مگ همراه باشین تا اولین ویدئو از فصل دوم رو با هم ببینیم!

    بیشتر بخونین
  • مدارس جادویی دنیای هری پاتر-ایلورمورنی
    مدارس جادویی دنیای هری پاتر-ایلورمورنی
    385 بازدید
    1 کامنت
    (5.0)
    لایک

    تعداد کشورهایی که مدرسه‌ی جادویی خاص خودشون رو دارن در مقایسه با کشورهایی که ندارن بسیار ناچیز هست؛ یازده مدرسه جادوگری با سابقه و معتبر در سراسر جهان وجود داره که همه‌ی اونها در کنفدراسیون بین‌المللی جادوگران ثبت شده‌ان. با فانتزی‌مگ همراه باشین که امروز میخوایم مدرسه‌ی جادویی «ایلورمورنی» در آمریکا رو معرفی کنیم.

    بیشتر بخونین
  • آخرین اخبار دنیای انیمه؛ از ریمیک وان پیس تا فصل سوم جوجوتسو کایزن
    آخرین اخبار دنیای انیمه؛ از ریمیک وان پیس تا فصل سوم جوجوتسو کایزن
    455 بازدید لایک

    پاییز امسال یکی از پربارترین فصل‌ها برای اوتاکوها بود؛ دنباله‌ی تعدادی از انیمه‌های محبوب مثل «جوجوتسو کایزن» پخش و همچنین انیمه‌های جدیدی با موضوعاتی منحصربه فرد و جالب منتشر شد. مشخصا ژانر ایسکای و فانتزی یکی از پرتکرارترین ژانرها در انیمه‌های امسال بود و ژانرهای ورزشی و عاشقانه کمتر دیده شد. تو این مقاله فانتزی‌مگ جدیدترین اخبار دنیای انیمه، به خصوص انیمه‌های محبوب فصل گذشته رو براتون گردآوری کرده، امیدواریم براتون مفید باشه.

    بیشتر بخونین
  • اپیزودهای کریسمسی فرندز
    اپیزودهای کریسمسی فرندز
    569 بازدید لایک

    سریال «فرندز» به‌قدری دلنشینه که دلمون میخواد بارها و بارها تماشاش کنیم. شاید بعضی از شوخی­‌ها قدیمی شده­‌ باشن؛ اما وقت گذروندن با اعضای این گروه همیشه جذابه و این حس رو میده که به ملاقات دوستای قدیمیمون رفتیم. فانتزی‌مگ براتون یه لیست از اپیزودهای کریسمسی این سریال جذاب آماده کرده که توی تعطیلات ببینید!

    بیشتر بخونین
  • مدرسه‌های جادویی در دنیای هری پاتر
    مدرسه‌های جادویی در دنیای هری پاتر
    747 بازدید لایک

    تعداد کشورهایی که مدرسه‌ی جادویی خاص خودشون رو دارن در مقایسه با کشورهایی که ندارن بسیار ناچیز هست؛ چون اکثر جمعیت جادوگری ترجیح میدن که بچه‌هاشون رو خودشون در خانه آموزش بدن یا به خاطر هزینه‌های بالای آموزش در مدارس سایر کشورها از دوره‌های مکاتبه‌ای مقرون به صرفه استفاده کنن. با فانتزی‌مگ همراه باشین که امروز میخوایم مدارس جادویی دنیای هری پاتر رو بررسی کنیم.

    بیشتر بخونین
  • آخرین اخبار پیرامون سریال The Last of us
    آخرین اخبار پیرامون سریال The Last of us
    272 بازدید لایک

    «لست آو آس» یه بازی ویدئویی اکشن-ماجراجوییه؛ این بازی ۱۰ دسامبر ۲۰۱۱ در همایش جوایز بازی ویدئویی اسپایک معرفی و در سال 2013 به‌ وسیله‌ی «سونی کامپیوتر انترتینمنت» عرضه شد. در سال 2023 یه مجموعه تلویزیونی با همین اسم توسط شرکت «اچ‌ بی‌ او» با الهام از این بازی توسط «کریگ مازن» و «نیل دراکمن» ساخته و در قالب ۹ قسمت پخش شد. نقش‌های اصلی این مجموعه یعنی «جوئل» و «الی» رو در سریال «پدرو پاسکال» و «بلا رمزی» بازی کرده‌اند؛ با ما همراه باشین تا نگاهی به جزئیات فصل دوم این سریال داشته باشیم.

    بیشتر بخونین
  • توضیح اصطلاحات مربوط به دنیای انیمه
    توضیح اصطلاحات مربوط به دنیای انیمه
    407 بازدید لایک

    برای همه‌ی ما پیش اومده که اصطلاحاتی رو توی مکالمات روزمره‌مون بشنویم که معنیشون رو نمی‌دونیم؛ به خصوص با اضافه شدن کلمات انگلیسی به زبان فارسی. فانتزی‌مگ توی این مقاله تعدادی از کلمات پرکاربرد دنیای انیمه رو به زبان ساده براتون شرح داده، امیدواریم که براتون مفید باشه.

    بیشتر بخونین
  • MBTI تایپ کاراکترهای دنیای مارول رو میدونی؟
    MBTI تایپ کاراکترهای دنیای مارول رو میدونی؟
    2278 بازدید لایک

    امروز میخوایم بررسی کنیم که کدوم شخصیت از دنیای «مارول» با ۱۶ تیپِ شخصیتیِ تست «مایرز-بریگز» هماهنگه. اگه از طرفدارهای سوپرهیروهای مارول هستین و به این موضوع هم علاقه دارین، با فانتزی‌مگ همراه باشین تا ببینیم به کدوم شخصیت نزدیک‌تریم.

    بیشتر بخونین
  • تیزر فصل دوم خاندان اژدها منتشر شد
    تیزر فصل دوم خاندان اژدها منتشر شد
    272 بازدید لایک

    سریال «خاندان اژدها»، یکی از اسپین آف‌های مجموعه‌ی «بازی تاج و تخت» که یکی از پرهزینه‌ترین و مورد انتظارترین سریال‌های سال‌های اخیر بود، در 30 مرداد (22 آگوست) تابستانِ گذشته از شبکه‌ی «اچ بی او» پخش شد. این سریال رکورددارِ تعدادِ بیننده در این شبکه بود و از بعد از پایان فصل اول در کشورهای مختلف طرفداران زیادی پیدا کرد. تیزر فصل دوم این مجموعه امروز در جریان کامیک کان برزیل منتشر شد، با فانتزی‌مگ همراه باشین.

    بیشتر بخونین
  • انواع میوه‌های شیطانی در انیمه وان پیس
    انواع میوه‌های شیطانی در انیمه وان پیس
    1457 بازدید لایک

    «میوه‌های شیطانی» میوه‌های مرموز و متمایزی هستن که در سراسر جهان انیمه‌ی «وان پیس» پراکنده شده‌ان و به دلیل داشتن قدرت‌های مافوق بشری بسیار معروف هستن. هر «میوه‌ی شیطانی» قدرت خاصی رو به هر کسی که اون رو می‌خوره، اعطا میکنه؛ از ساده‌ترین قدرت های ممکن، مثل کشش لاستیکی یا تکه تکه شدن بدن تا قدرت تخریب در مقیاس بزرگ. با فانتزی‌مگ همراه باشین تا امروز انواع این میوه‌های شیطانی رو بررسی کنیم.

    بیشتر بخونین
Showing 13 to 24 of 144 (12 Pages)

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم