برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

تریلر و زمان پخش قسمت آخر اتک آن تایتان متشر شد!

6338 بازدید 56 لایک

زمان مطالعه: 4 دقیقه


طی اعلام رسمی «استودیوی ماپا» (MAPPA Co., Ltd) انیمه‌ی «اتک آن تایتان» (Attack on Titan) در اوایل سال ۲۰۲۳ و برای بار سوم تو فصل پایانی خودش برمیگرده؛ بعد از تقریبا یک دهه از انتشار اولین قسمت این انیمه، بالاخره پایان در راهه و این بار واقعیه. متأسفانه برای طرفدارهای دنیای انیمه، به طور شگفت انگیزی اطلاعات کمی در مورد فصل جدید منتشر شده. با فانتزی‌مگ همراه باشین تا جزئیات پارت سوم فصل چهارم این انیمه‌ی محبوب رو بررسی کنیم.


انیمه «حمله به تایتان‌ها» (Attack On Tintan) که در سال‌های اخیر حسابی طرفدار پیداکرده و فصل چهارمش یکی از پرحاشیه‌ترین پایان‌ها در دنیای انیمه رو داشته؛ اقتباسی از یه مانگای ژاپنی به همین نام، با نویسندگی و تصویرگری «هاجیمه ایسایاما» (Hajime Isayama) هست. (مانگا درحقیقت نوعی کمیکه که مربوط به صنعت انیمیشن سازی ژاپن میشه، در اکثر اوقات انیمه ها براساس مانگاهای معروف تولید میشن و در مواردی خط داستانیشون بعد از چند فصل از مانگا جدا میشه.) انتشار این مانگا از سال ۲۰۰۹ توسط انتشارات کودانشا شروع شد و به مدت ۱۱سال  تا سال ۲۰۲۱ ادامه داشت، تا بالاخره بعد از انتشار چپتر ۱۳۹ به پایان رسید. اتک آن تایتان، یکی از اولین تجربه‌های این مانگاکا (نویسنده و تصویر مانگا) بود که از همون روزهای اولیه انتشار با استقبال بی‌نظیری مواجه شد. ایسایاما جدا از توانایی بالا در خلق شخصیت‌های دوست داشتنی و باورپذیر، تبحر بسیار بالایی در استفاده از پیچش‌های داستانی داره. (طرفدارهای پروپاقرص خوب میدونن که چه خونی به جگر ما کرده تا بفهمیم اونور دیوارها چه خبره!) 

همه چیز در مورد یمیر «تایتان بنیان گذار»

فصل چهارم این انیمه هرچند که با انتقادهای زیادی مواجه شد اما به وفادارنه‌ترین شکل ممکن به روایت داستان پرداخت، پیچش‌های مسیر داستان در طول این فصل از تمام سه فصل قبلی بیشتر بوده و ما تا چشم به هم زدیم، دیدیم که الدیایی‌ها به مارلی حمله کردن، ارن و ژیک نقشه‌ی نابودی تبار الدیا رو دارن، به تایتان بنیان‌گذار چه گذشته و جهان در حال نابودیه. اما حالا داستان رو به اتمامه و آخرین قسمت این اثر جمعه 13 آبان در قالب یه قسمت یه ساعته پخش خواهد شد. تریلر این اثر رو می‌تونیندر ادامه ببنید:

اگه به آکرمن‌ها و ویژگی‌هاشون علاقه داری به پست: اسرار خاندان افسانه‌ایی آکرمن سر بزن!


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال شده در: انیمه, اتک آن تایتان

ارسال کامنت

کد امنتیتی

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم