برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

آیا انیمه‌ی «اتک آن تایتان» پایانی مستقل از مانگا خواهد داشت؟!

5077 بازدید 47 لایک
1 کامنت
(5)

زمان مطالعه: 5 دقیقه


بالاخره استودیو ماپا تریلرِ رسمی نیمه‌ی اول بخشِ سومِ فصل چهارمِ (!) «اتک آن تایتان» (Attack On Titan) رو منتشر کرد.

پخش نیمه‌ی اول بخش نهایی یا Final Arc از ۱۱ اسفند (۳ مارچ) آغاز میشه و استودیو ماپا در راستایِ خون به جگر کردنِ بیشترِ هوادارها هنوز از زمان پخش نیمه‌ی دوم هیچ خبری منتشر نکرده؛ با فانتزی‌مگ همراه باشین تا نگاهی به تریلر و جزئیات بخش پایانی این انیمه‌ی محبوب بندازیم.


قسمت اول بخشِ اولِ فاینال آرکِ «اتک آن تایتان»؛ 11 اسفند ماه در قالب یک اپیزودِ تقریبا سینمایی، منتشر خواهد شد. بااین‌حال، در حال حاضر تعداد دقیق‌ قسمت‌های بخش سوم و پایانی این انیمه‌ی محبوب مشخص نیست و متاسفانه باید منتظر اطلاعات بیشتری در آینده باشیم.

طراحی واقع‌گرایانه کاراکترهای اتک آن تایتان - سری اول

با اینکه چپتر پایانیِ مانگایِ «حمله به تایتان» در سال 2021 منتشر شد و این داستان محبوب و پر فراز و نشیب رو به پایان رسوند، اما نحوه‌ی به اتمام رسیدن ماجرا مورد پسند خیلی از طرفدارها نبود و نظرات ضد و نقیض بسیاری رو به همراه داشت. از زمان انتشار چپتر 139 به اسم «به سمت درختی بر روی آن تپه» (Toward the Tree on That Hill) شایعاتی مبنی بر تغییر پایان داستان در انیمه به گوش می‌رسید؛ این شایعات هیچ‌وقت، به صورت رسمی تکذیب یا تائید نشدن. در واقع، در زمان انتشارِ بخشِ پایانیِ مانگایِ حمله به تایتان، تولید بخش دومِ فصل چهارم انیمه آغاز شده بود؛ در تریلری هم که به تازگی توسط «استودیو ماپا» منتشر شده تفاوت چشمگیری نسبت به داستان مانگا وجود نداره؛ اما طرفدارها هنوز امیدوار به پایانی متفاوت بخصوص در چپترهای پایانی هستن. (بیشتر از این توضیح بدم، اسپویل میشه براتون!)

تا به حال انیمه‌های متعددی داستانی متفاوت از مانگا رو تجربه کردن، یا به طور کل از مسیر مانگا جدا شدن و از داستان پیشی گرفتن. نکته‌ی جالبِ توجه این هست که در مواردی بسیار هم موفق بوده‌ان و این پایان‌های متفاوت، برای طرفداران، رضایت‌بخش‌تر بوده. به عنوان مثال، مانگاکایِ (به نویسنده و طراح مانگا، مانگاکا گفته میشه) «هانتر x هانتر» (Hunter x Hunter) برای سال‌هایی طولانی، چپتر جدیدی منتشر نکرد و واقعا طرفداران رو خسته و ناامید رها کرد؛ اما از طرف دیگه، انیمه موفق شد تا پایانی قابل قبول رو برای طرفداران به ارمغان بیاره. انیمه و مانگای «دفترچه‌ی مرگ» (Death Note) هم در پایان، تفاوتی جزئی دارن و هر کدوم در نهایت تعدادی از طرفدارها رو راضی نگه‌داشتن.

«استودیو ماپا» در ادامه برای به دست آوردن دل طرفدارها یه آفیشال آرتِ جدید هم منتشر کرده که بسیار منطقی (!) به نظر می‌رسه.

کاراکترهایی با ویس‌ اکترهای یکسان که باور نمی‌کنین!

اونایی که مانگا رو خوندین، برامون کامنت بذارین که از پایان داستان راضی بودین؟

تا حالا از پایان متفاوت کدوم انیمه، ناامید شدین؟!


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال شده در: انیمه, اتک آن تایتان

ارسال کامنت

کد امنتیتی

کامنت

  • پایان مانگا اتک ان تایتان
    توسط:ممد بر 2023-07-10
    رتبه‌دهی:
    5.0

    راستش چون من به نظرم ارن کار درست رو میکرد اون پایان حقش نبود و ناامید شدم

    پاسخ داده شده توسط: پرستو بر 2023-07-17 واقعا پایان ناراحت کننده‌ایی داشت، من دلم یه پایان خیلی هندی میخواست :)))))))

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم