برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

جدیدترین تریلر فصل دوم سریال «آرکین» منتشر شد!

161 بازدید 54 لایک

زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه


اگه شما هم جزو افرادی هستین که از سال 2021 منتظرن که بدونن بعد از شلیک موشک «جینکس» (Jinx) چه اتفاقی افتاد، براتون یه خبر خوب داریم! با فانتزی‌مگ همراه باشید برای دیدن اولین تیزر رسمی فصل دوم «آرکین» (Arcane).


فصل اول سریال «آرکین» (Arcane: League of Legends) که یک انیمیشن مخصوص بزرگسالانه، سال ۲۰۲۱ توسط «کریستین لینکه» (Christian Linke) و «الکس یی»‌ (Alex Yee) و در استدیوی فرانسوی «فورتیش» (Fortiche) تحت نظارت «رایوت گیمز» (Riot Games) ساخته و توسط «نتفلیکس» (Netflix) پخش شد. این سریال که بر اساس بازی محبوب «لیگ او لجندز» (League of Legends) و با محوریت دو کاراکتر محبوب این بازی یعنی «وای»‌ (vi) یا به صورت کامل «وایولت» (Violet) و خواهر کوچکش یعنی «جینکس» (Jinx) ساخته شده بود تونست در زمان پخشش تبدیل به یکی از محبوب‌ترین آثار«نتفلیکس» (Netflix) بشه و جوایز زیادی رو به خودش اختصاص بده.

داستان این سریال رویارویی «وای»‌ با صداگذاری «هیلی استاینفلد» (Hailee Steinfeld) و «جینکس» با صدا گذاری «الا پورنل» (Ella Purnell) در جنگ بین ساکنین «زائون»‌ (Zaun) و «پیلتوور» (Piltover) رو نشون می‌ده؛ از کاراکترهای مهم دیگه‌‌ای که در ۹ قسمت فصل اول این سریال دیدیم می‌تونیم به «جیس تالیس»‌ (Jayce Talis) با صداگذاری «کوین الخاندرو» (Kevin Alejandro)، «کیتلین کیرامان» (Caitlyn Kiramman) با صداگذاری «کیتی لیانگ» (Katie Leung) و «سیلکو» (Silco) با صداگذاری «جیسون اسپیساک» (Jason Spisak) اشاره کنیم؛ که به جز «سیلکو» گفته شده بقیه‌ی کاراکترها رو دوباره قراره ببینیم. یکی از کاراکترهای جدیدی که در تیزر فصل دوم می‌بینیم کاراکتر محبوب بازی «لیگ اف لجندز» یعنی «وارویک» (Warwick) هست.

زمان پخش فصل دوم و آخر این سریال نوامبر 2024 (آبان-آذر 1403) اعلام شده اما متاسفانه تمام اپیزودهای این فصل به همراه چندین سریال دیگه توسط یک استدیوی دوبله به صورت غیر قانونی پخش شد که «نتفلیکس» اعلام کرده که به صورت جدی این مسئله رو از نظر قانونی پیگیری می‌کنه. 


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال شده در: آرکین

ارسال کامنت

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم