برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

زمان انتشار فصل دوم خاندان اژدها مشخص شد!

386 بازدید 52 لایک

زمان مطالعه: 4 دقیقه


فصل اول سریال «خاندان اژدها» (House of the Dragon)، اولین اسپین‌آف از مجموعه‌ی «بازی تاج و تخت» (The Game of Thrones) با استقبال بی‌سابقه‌ی مخاطبین مواجه شد و پس از انتشار اولین قسمت برای فصل دوم تمدید شد. به تازگی هم اولین تریلر فصل دوم این مجموعه منتشر و با مجموع ۶۳ میلیون بازدید در طول ۴۸ ساعتِ نخستِ انتشارش، به پربازدیدترین تریلرِ کل تاریخ شبکه‌ی آنلاین اچ‌بی‌اُ مکس تبدیل شد. با ما همراه باشین تا جزئیات و زمان انتشار این سریال رو بررسی کنیم.


  • در فصل اول چه گذشت؟

بعد از پادشاه «جاهاریس اول»، پسرش «ویسریس اول» (Viserys I Targaryen) بر تخت پادشاهی نشست و پسرش دیگه‌اش «دیمون» (Daemon Targaryen) به عنوان فرمانده‌ی «سیتی واچ» (City Watch of King's Landing) انتخاب شد. «ویسریس» که یک دختر به اسم «رینیرا» (Rhaenyra Targaryen) داشت و همسرش رو در هنگام به دنیا آوردن فرزند پسرش از دست داده بود (تمام پسرهای ویسریس بعد از تولد می‌مردن)، با دوستِ دخترش لیدی «آلیسنت» از «های تاور» (Alicent Hightower) ازدواج کرد؛ اما برای نشون دادن حسن نیتش به «رینیرا»، دخترش رو به عنوان جانشین خودش انتخاب کرد. ملکه «آلیسنت» برای پادشاه دو پسر (در کتاب سه پسر)‌ به اسم‌های «ایگانِ دوم» (Aegon II) و «ایموند» (Aemond) و یه دختر به اسم «هلینا» (Helaena) به دنیا آورد.

با اینکه تارگرین‌ها توانسته بودن تحت هر شرایطی برای چندین قرن، قدرت خودشون بر «وستروس» (Westeros) رو حفظ کنن اما انتخاب‌های اشتباه «ویسریس اول»، دخالت‌های «لرد اوتتو» (Otto Hightower) دستِ راست پادشاه و «دیمون» این خاندان بزرگ رو درگیر یکی از مهلک‌ترین جنگ‌های داخلی تاریخ کرد.  «ایگان دوم» و خواهر ناتنی‌اش «رینیرا» هر دو بر این باور بودن که وارثِ به حقِ «تخت آهنین» (Iron Throne) هستن و برای رسیدن به هدفشون حاضر به انجام هرکاری بودن؛ در نهایت فصل اول با کُشته شدن «لوسریس ولاریون»، پسر رینیرا، به‌دستِ «ایموند تارگرین» و اژدهای او یعنی «وِیگار» به پایان رسید. این اتفاق در نهایت منجر به یکی از خونین‌ترین جنگ‌های تاریخ «وستروس» میشه که بخشی از این داستان در فصل دوم روایت میشه.

تاریخ خاندان تارگرین؛ از «خاندان اژدها» تا «بازی تاج و تخت»

  • جزئیات و زمان انتشار فصل دوم

طبق شایعه‌ها این فصل هشت قسمت خواهد داشت (به صورت رسمی از سمت HBO تایید نشده) و این تصمیم بیشتر به دلایل خلاقانه به جای دلایل مالی اتخاذ شده. در این فصل به احتمال خیلی زیاد شاهد پرش زمانی یا تعویض بازیگران نخواهیم بود؛ سرپرست اجرایی این سریال، اطمینان داده که تمام داستان‌ها و توضیحات پیش‌زمینه‌ای بیان شده و فصل آینده بر «رقص اژدهایان» متمرکز خواهد بود و داستان این سریال بر اساس رویداد‌های کتاب «آتش و خون» (Fire & Blood) اثر «جرج آر. آر. مارتین» (George Raymond Richard Martin) ساخته شده. طبق شایعات «نبرد روکس رست» در فصل دوم نمایش داده خواهد شد. زمان انتشار فصل دوم سریال «خاندان اژدها» یکشنبه 27 خرداد ماه امسال (16 June) اعلام شده.

  • تریلرها

برای این سریال به تازگی دو تریلر در قالب تیم سبزها (اشاره به لیدی آلیسنت و پسرانش) و تیم سیاه‌ها (اشاره به رینیرا و پسرانش) منتشر شده که حضور اژدهایان و خاندان‌های جدید رو نوید میده: 

به شباهت‌ کاراکترهای سریال گیم آوترونز و خاندان اژدها توجه کرده بودین؟


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال کامنت

کد امنتیتی

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم