برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

شروع طوفانی عشق و تندر

726 بازدید 17 لایک

زمان مطالعه: 7 دقیقه


 هر چی بیشتر به روزهای اکران این فیلم مورد انتظار نزدیک‌تر می‌شدیم، شور و اشتیاق طرفدارها بیشتر و بیشتر میشد. این فیلم جمعه‌ی گذشته 17 تیرماه (۸ جولای ۲۰۲۲) تو سینماهای سراسر جهان اکران شد و با فروشی چشم‌گیر رتبه‌ی اول باکس آفیس‌ هفته رو به دست آورد.


فیلم ثور: عشق و تندر (Thor: Love and Thunder) جدیدترین اثر از دنیای سینمایی مارول، درواقع چهارمین داستان مستقل از این شخصیت محبوب دنیای ابرقهرمان‌هاست. کارگردان این فیبم رو «تایکا وایتیتی» در دست داشته و علاوه بر سوپراستارهای دنیای سینما «کریس همسورث» و «ناتالی پورتمن»، بازیگران مطرح دیگه‌ایی مثل «کریستین بیل»، «تسا تامپسون»، «جیمی الکساندر»، «راسل کرو»، «کریس پرت»، «بردلی کوپر»، دیو باتیستا»، «کارن گیلان» و «وین دیزل» هم در این اثر ایفای نقش کرده‌ان. با نزدیک شدن به زمان اکران این فیلم پوسترهای جدیدی منتشر شد که «جین فاستر» رو در ظاهر جدید خودش در حالی که سلاح قبلی ثور «میولنیر» (Mjölnir) که تعمیر شده رو به دست داره، به تصویر کشیده بود؛ این سلاح آخرین بار در فیلم «ثور: دنیای تاریک» (Thor: The Dark World) دیده شد. ثور هم «تندرشکن» (Storm breaker) که برای اولین بار در فیلم «انتقام جویان: جنگ بینهایت» (Avengers: Infinity War) رونمایی شده بود رو در دست داره.

از زمان انتشار تریلر این فیلم انتظار می‌رفت که «عشق و تندر» یکی از بزرگ‌ترین افتتاحیه‌ها رو تجربه کنه و بالاتر از فیلم‌هایی مثل «بتمن» (با فروش اولیه ۱۳۴ میلیون دلاری) و «فیلم دکتر استرنج ۲» (۱۸۵ میلیون دلار در افتتاحیه) قرار بگیره. این فیلم شروع طوفانی‌ایی در گیشه داشت و در اولین هفته‌ی اکرانش روی پرده‌ی نقره‌ایی سینماها در آمریکا تونست به فروش ۱۴۳ میلیون دلاری دست پیدا کنه و صدرنشین جدول باکس آفیس بشه. این فیلم که دنباله‌ایی بر «ثور: رگناروک» (Thor: Ragnarok) محسوب میشه، در فروش از نسخه‌ی قبلی خودش هم پیشی گرفته؛ رگناروک در آمریکای شمالی در هفته اول افتتاحیه ۱۲۳ میلیون دلار فروخته بود. این اثر پس از «دکتر استرنج در مولتی‌ورس جنون» (Doctor Strange In The Multiverse Of Madness) دومین فیلم در سال ۲۰۲۲ میلادی محسوب میشه که به چنین فروشی دست پیدا کرده؛ساخته‌ی جدید مارول در سینماهای خارج از آمریکا هم فروش قابل‌توجه ۱۵۹ میلیون دلاری رو کسب کرد تا فروش جهانی خودش در اولین هفته رو به رقم ۳۰۲ میلیون دلار برسونه.

از دنیای سینمایی مارول فیلم‌های «بلک پنتر: واکاندا برای همیشه» (Black Panther: Wakanda Forever) در ۲۰ آبان ۱۴۰۱ و فیلم «مرد مورچه‌ایی و زنبورک» (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) در ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ اکران میشن.

برای تماشای تریلر این فیلم به پست ثور دیگه تنها قهرمان آزگارد نیست! سر بزنید.


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

 

ارسال شده در: ابر قهرمان‌های مارول

ارسال کامنت

کد امنتیتی

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم