برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

قوی‌ترین شخصیت‌های دختر در دنیای انیمه

2786 بازدید 56 لایک

زمان مطالعه: 10 دقیقه


متاسفانه خیلی از مشهورترین و پربیننده‌ترین انیمه‌های تمام دوران توی ژانر «شونن» (Shonen) تولید شدن، سبکی از مانگا و انیمه‌ که مخاطب اون معمولاً پسرهایی در گروه سنی 8 تا 18 سال هستن و کاراکترهای اصلی چه آنتاگونیست و چه پروتاگونیست عموما پسرهای نوجوانن. برای مثال انیمه‌هایی مثل «دفترچه‌ی مرگ»، «جوجوتسو کایزن»، «اتک آن تایتان»، «وان پیس»، «ناروتو» و.... همه در ژانر «شونن» قرار میگیرن. هرچند که بهترین‌های این ژانر در نهایت همه نوع مخاطبی رو به خودشون جذب میکنن ولی این نکته باعث شده تا در نهایت کاراکترهای دختر توی دنیای انیمه هر چقدر هم که دارای پتانسیل باشن، همیشه زیر سایه‌ی شخصیت‌های اصلیِ مرد قرار بگیرن. صنعت انیمه در دهه‌ی گذشته رشد چشم‌گیری داشته و بر خلاف دوره‌های گذشته، امروزه انیمه‌های جدیدتر به شخصیت‌های زن توجه بیشتری می‌کنن و دخترهای ژانر «شونن» هم توانایی‌های لازم برای رقابت با کاراکترهای نقش اصلی مرد رو دارن. با فانتزی‌مگ همراه باشین تا لیستی از قوی‌ترین دختران ژانر شونن به انتخاب کاربران «ردیت» رو با هم بررسی کنیم.


1. کاگویا اوتسوتسوکی

«شاهزاده کاگویا اوتسوتسوکی» (Kaguya Ōtsutsuki) فردی فرازمینی و رئیس سابق قبیله‌ی «اوتسوتسوکی» و مادر «هاگورومو» و «هامورا»، و همسر «اوتسوتسوکی» هست. «کاگویا» مدت‌ها قبل از تاسیس دهکده‌های پنهان و در زمان دوران جنگ بی‌پایان طی یه  تابوشکنی خودش اقدام به خوردن میوه‌ی درخت خدا کرد و «رین شارینگان» رو در خودش بیدار کرد، به این ترتیب «شاهزاده کاگویا» تبدیل به تنها فرد روی زمین شد که دارای چاکرا بود. بعد از این اتفاق به راحتی به تمام نبردها پایان داد و کنترل تمام کشورها را به دست گرفت و به همین خاطر مورد موهبت مردم قرار گرفت و با عنوان «الهه‌ی خرگوش» ستایش شد. «کاگویا» خواستار داشتن تمام چاکراها بود که این موضوع او را در مقابل پسرانش قرار داد و با هدف جذب چاکرای اون‌ها با درخت خدا ادغام شد و تبدیل به «ده-دم» شد (Ten Tails)؛ پس از به دست آوردن قدرت درخت خدا و تبدیل شدن به «ده-دم»، او تقریباً هیچ نقطه ضعفی نداره؛ این کاراکتر همچنین قادر هست با طبیعت ادغام بشه و به طور کامل اون رو کنترل کنه، همچنین توانایی پرواز کردن داره و میتوانه افکار مردم رو بخوانه. وقتی صحبت از زنان قدرتمند توی ژانر انیمه‌های شونن میشه، «شاهزاده کاگویا اوتسوتسوکی» از انیمه‌ی ناروتو توی صدر لیست ما قرار میگیره.

2. تاتسوماکی

انیمه‌ی «وان پانچ من» (One Punch Man) درباره‌ی ابر قهرمانی به اسم «سایتاما» هست که می تونه هر کدوم از حریفانش رو فقط با یه مشت شکست بده! طبیعتا کاراکترهای مکمل این انیمه هم باید بتونن در حد شخصیت اصلی ظاهر بشن؛ «تاتسوماکی» که با  لقب «طوفان وحشت» شناخته میشه یکی از همین شخصیت‌های مکمله که قدرت باورنکردنی داره و یکی از قهرمانان سطح S (یعنی بالا ترین رتبه قهرمانی) به حساب میاد. این کاراکتر می تونه با ساتفاده از انرژی چی (Chi) اشیا رو جا به جا کنه و به اطراف حرکت بده یا باعث ایجاد دردهای وحشتناکی توی یه فرد بشه بدون این که اصلا اون شی یا فرد رو لمس کرده باشه. احتمالا لقب «طوفان وحشت» هم از توانایی اون توی به وجود آوردن گردبادهای بزرگ روانی برای مقابله‌ی همزمان با چندین هدف، نشات می گیره.

3. ارزا اسکارلت

به معنای واقعی کلمه، «ارزا اسکارلت» یکی از جذابترین دخترهای دنیای انیمه است؛ دختری جوان که درکنار جذابیت‌های ظاهریش، بسیار قدرتمند و البته کمی بدجنسه. «ارزا» بهترینای کلاس اس مگ به حساب میاد و متخصص اسلحه ست. این کاراکتر 200 شمشیر و تبر و… داره که همه این ها به لطف نیروی جادویی اون “Requip: The Knight” هستش، این دختر قوی حتی میتوانه سلاح‌هاش رو از راه دور هم کنترل کنه. این کاراکتر توی مهارت‌های رزمی مثل شمشیرزنی، تیراندازی با کمان و مبارزات تن به تن از بهتریناست و همچنین هوش نبرد فوق‌العاده‌ایی داره.

4. میکاسا آکرمن

«اتک آن تایتان» (Attack on Titan) از معدود انیمه‌های محبوبِ ژانر «شونن» هست که سایر کاراکترهاش هم به اندازه‌ی کاراکتر اصلی قوی، پیچیده و قدرتمند هستن. «میکاسا آکرمن» (Mikasa Ackerman) دختری قوی با مهارت‌های جنگی فوق‌العاده هست که به جرات میتوانیم بگیم که در کنار همتای مردش «لیوای آکرمن» (Levi Ackerman) قوی‌ترین سرباز بشریت به حساب میاد. قدرت‌های «خاندان آکرمن» مثل هوش نبرد فوق‌العاده، توان فراانسانی و قدرت تصمیم‌گیری درلحظه باعث شدن تا این کاراکتر جزو لیست ده نفر برتر قرار بگیره. احساساتِ «میکاسا» برای ارن هم با بسیاری از دخترای نقش مکمل این سبک متفاوته و تا پای جونش برای محافظت از «ارن ییگر» (Eren Yeager) ایستاده!

5. ایزومی

«ایزومی» (Izumi Curtis) کیمیاگر و استاد رزمی کار هست که از نظر قدرت فیزیکی، مبارزه‌ی تن به تن و توانایی استفاده از سلاح قطعا یکی از قوی‌ترین شخصیت‌های انیمه‌ی «فول متال آلکمیست» (Fullmetal Alchemist) محسوب میشه. 

 

خطر اسپویل از فصل سوم انیمه‌ی شیطان‌کش

6. نزوکو کامادو و تامایو

خب بیاین اول بهتون بگم که چرا برای رتبه‌ی ششم، «نزوکو کامادو» (Nezuko Kamado) و «تامایو» (Tamayo) رو در کنار هم انتخاب کردیم؛ از نظر تعداد زیادی از کاربرها این دو شخصیت از نظر قدرت در یه سطح قرار دارن فقط توانایی‌های متفاوتی دارن! تا پایان فصل دوم انیمه‌ی «شیطان‌کش» (Demon Slayer)، «نزوکو» به هنر خون شیطانی خودش مسلط شده و توانسته به عنوان یه شیطان به غریزه‌ی آدمکشی خودش غلبه کنه، در کنار تمام این ویژگی‌های خاص که توی «تامایو» هم دیدیم، «نزوکو» میتونه توی نور روز زندگی کنه و دیگه نور خورشید نمیتونه بهش آسیبی برسونه! قدرتی که حتی «موزان کیبوتسوجی» (Kibutsuji Muzan) رو هم به وحشت انداخت. «تامایو» از قدیمی ترین شیاطین محسوب می شه و حتی توانایی تبدیل انسان به شیطان رو داره و تا به حال چندین بار برای نجات دادن جون انسان‌های درحال مرگ از قدرتش استفاده کرده. این کاراکتر اولین شیطانی بود که از دستورات «موزان» سرپیچی کرد و به خاطر همین تحت تعقیبه. یکی از ویژگی‌های «تامایو» که اون رو در رتبه‌ی ششم لیست ما قرار داده بررسی‌های علمیش در زمینه‌ی علمِ خونِ شیاطینه.

7. میسا امانه

با اینکه «میسا امانه» (Misa Amane) هیچ مهارت جنگی نداره چه از نظر جادویی، چه از نظر فیزیکی با این حال در رتبه‌ی هفتم قرار گرفته. قدرت «میسا» از اشتیاق، فداکاری، «دفترچه‌ی مرگ» (Death Note)، «شینیگامی»‌ (Shinigami) و دیوانگی اون ناشی میشه. میسا برای به دست آوردن قدرت‌های بیشتر حتی حاضر به معامله با «رِم» (Rem) شد و نصف طول عمرش رو در این راه از دست داد. توی دنیای «دفترچه‌ی مرگ»، بعد از «کیرا» (Kira) یا همون «یاگامی لایت» (Yagami Light)، «میسا» مرگبارترین انسان هست.

8. میتسوری، هاشیرای عشق

«میتسوری کانروجی» (Mitsuri Kanroji) یا «هاشیرای عشق» (Love Hashira)، یکی از هاشیراهای قدرتمند سپاه شیطان‌کش‌ها توی انیمه‌ی «شیطان‌کش» هست. «میتسوری» از یه سالگی قدرت فیزیکی شگفت انگیزی داشت که او رو از سایر بچه‌های همسنش جدا میکرد. این کاراکتر بسیار زیرک و سریع و در عین حال سخت و عضلانیه و دارای توده‌ی عضلانی‌ایی تقریباً هشت برابر تراکم یه فرد معمولیه. مهارت‌های شمشیرزنی این دختر و تواناییش در کنترل شمشیر خاصش واقعا مثال زدنیه. شاید دلیل حضور سه تا از کاراکترهای انیمه/مانگای «دیمن اسلیر»، مانگاکای خانم این اثر، «کویوهارو گوتوگه» (Koyoharu Gotouge) باشه. 

9. نوبارا کوگیساکی

«نوبارا کوگیساکی» (Nobara Kugisaki) یکی از قدرتمندترین جادوگران توی انیمه‌ی «جوجوتسو کایزن» هست؛ از همون ابتدای انیمه، زمانی که به تازگی 16 ساله شده، مهارت‌های باورنکردنی‌ایی بسیار فراتر از قهرمان اصلی «یوجی ایتادوری» (Yuji Itadori) داره. او استحکام ذهنی باورنکردنی دارد و می‌تواند روحیه‌های نفرین شده‌ی پایین‌تر را شکست دهد، مثل اینکه چیز مهمی نیست. نوبارا حتی به عنوان یک سال اول در توکیو جوجوتسو، پتانسیل مبارزه با نفرین های درجه ویژه را دارد و حتی می تواند از کلاس های برتر با تجربه بسیار بیشتر از او پیشی بگیرد. او واقعاً یک نیروی قابل محاسبه است

10. شارلوت لینلین

«شارلوت لینلین» (Charlotte Linlin) که بیشتر با اسم «مامان بزرگ» یا «بیگ مام» (Big Mom) توی دنیای «وان پیس» (One Piece) شناخته میشه، کاپیتان «دزدان دریایی بیگ مام» (Big Mom Pirates) و تنها عضو زن «یونکو» (Yonko) هست. او زمانی عضو «دزدان دریایی راکس» همراه با «ریش سفید»، «کایدو» و «شیکی» بود؛ زمانی این گروه مرگبارترین، گروهِ دزدان دریایی بود. «بیگ مام» میوه‌یِ شیطانیِ «سورو سورو نو می» (Soru Soru no Mi) از نوع «پارامسیا» (Paramecia) رو خورده که بهش اجازه میده تا روح افراد رو بدزده؛ پس از دزدیدن روح یک شخص، «بیگ مام» می‌توانه ازشون برای تقویت قدرت خودش یا ساختن خانواده‌هایی استفاده کنه تا براش مبارزه کنن. علاوه بر قدرت‌هایی که بخاطر میوه‌ی شیطانیش به دست آورده، «شارلوت لینلین» می‌توانه از سه نوع «هاکی» (Haki) هم استفاده کنه که این کاراکتر رو به شخصیتی بسیار خطرناک تبدیل میکنه. «بیگ مام» به عنوان ملکه «توتو لند» حکمرانی می‌کنه و به دنبال ایجاد یه کشور آرمانیه تا تمام نژادهای دنیا بتوانن با صلح و بدون تبعیض توی اون زندگی کنن.

نظر شما در مورد این لیست چیه؟! فکر میکنین کدوم کاراکترها باید توی این لیست میبودن ولی جا افتادن؟!


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال کامنت

کد امنتیتی

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم