برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

آخرین اخبار دنیای انیمه؛ از ریمیک وان پیس تا فصل سوم جوجوتسو کایزن

473 بازدید 47 لایک

زمان مطالعه: 4 دقیقه


پاییز امسال یکی از پربارترین فصل‌ها برای اوتاکوها بود؛ دنباله‌ی تعدادی از انیمه‌های محبوب مثل «جوجوتسو کایزن» (Jujutsu Kaisen) پخش و همچنین انیمه‌های جدیدی با موضوعاتی منحصربه فرد و جالب منتشر شد. مشخصا ژانر ایسکای (Isekai) و فانتزی یکی از پرتکرارترین ژانرها در انیمه‌های امسال بود و ژانرهای ورزشی و عاشقانه کمتر دیده شد. تو این مقاله فانتزی‌مگ جدیدترین اخبار دنیای انیمه، به خصوص انیمه‌های محبوب فصل گذشته رو براتون گردآوری کرده، امیدواریم براتون مفید باشه.


  • فصل سوم جوجوتسو کایزن و سینمایی چینساومن

آخرین قسمت انیمه‌ی «جوجوتسو» هم دیروز پخش و بلافاصله خبر رسمی ساخت فصل سوم منتشر شد. احتمالا خیلی‌هاتون در مورد شرایط کاری و برنامه‌ریزیِ فشرده‌ی «استودیوی ماپا» (MAPPA Co) خبر دارین، با توجه به شرایط باید بگیم که احتمالا تا دو سال آینده خبری از فصل سوم «جوجوتسو کایزن» نخواهد بود! تیم انیمیشن و کارگردانیِ انیمه‌‌های «چینساومن» (Chainsaw Man) و «جوجوتسو» تا حدی مشترک هست و از اونجایی که ساخت سینمایی جدید «چینسامن» که آرک بعدی مانگا رو پوشش میده به تازگی اعلام شده، پس متاسفانه حالا حالا باید در انتظار فصل سوم «جوجوتسو» بمونیم! «ماپا» در حال حاضر چند پروژه‌ی دیگه‌ هم در دست ساخت داره که هنوز تعدادی از اون‌ها به صورت رسمی معرفی نشده‌ان، یکی دیگه از پروژه‌های بزرگ این استودیو در حال حاضر انیمه‌ی سینمایی «یوری بر روی یخ» (Yuri on Ice) هست.

  • بازگشت رسمی پدربزرگ

«هایائو میازاکی» به‌صورت رسمی اعلام کرده که به کار انیمه سازی برگشته و «پسر و قو» (The Boy and the Heron) کار آخر او نخواهد بود! جالبه بدونین «میازاکی» در طول سال‌های گذشته هم باید از اکران «شهر اشباح» (Spirited Away) و «شاخدهت مونونوکه» (Princess Mononoke) هم اعلام بازنشستگی کرده بود، اما هر بار پس از مدت کوتاهی به صنعت انیمه بازگشته بود. طبق شایعات میازاکی در این مدتی که به استراحت رفته بود، مشغول کار در یه شرکت نصب سیستم‌های گرمایشی و تهویه بوده.

  • انتشار سینمایی هایکیو

سینمایی اول از دوگانه‌ی پایانی انیمه‌ی «هایکیو» (HAIKYU!! Gomi Suteba no Kessen) از روز پنج‌شنبه 26 بهمن اکران خواهد شد!

  • فصل چهارم انیمه‌ی دیمن اسلیر

 فصل چهارم انیمه‌ی «شیطان‌کش» (Demon Slayer) بهار سال آینده با یک قسمت ویژه‌ی آغاز به پخش خواهد کرد. این قسمت ویژه به احتمال زیاد مثل فصل گذشته، یک ساعت هست و فصل قبل رو به صورت خلاصه مرور خواهد کرد. داستان این انیمه بر اساس آرک «تمرینات هاشیراها» خواهد بود. «تانجیرو» (Tanjiro)، «زنیتسو» (Zenitsu) و «اینوسکه» (Inosuke) به محل زندگی هاشیراها میرن و تمرینات خاص خودشون برای شکست «کیبوتسوجی موزان» (Muzan Kibutsuji) رو آغاز میکنن.

شما بیشتر از همه برای تماشای کدوم انیمه‌ی فصل جدید ذوق دارین؟!


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال شده در: انیمه, دیمن اسلیر, وان پیس

ارسال کامنت

کد امنتیتی

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم