برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

انیمه مانستر اثر جدید خالق وان پیس

895 بازدید 52 لایک

زمان مطالعه: 4 دقیقه


 مانگای «وان پیس» یا «یک تکه» ( ワンピース) برای اولین بار توسط انتشارات «شوئیشا» در ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۷ در هفته‌نامه‌ی «شونن جامپ» (SHONEN JUMP) به چاپ رسید. این اثر تا به امروز با فروش بیش از ۵۰۰ میلیون نسخه، پرفروش‌ترین مانگا‌ی تاریخ و بعد از «سوپرمن» دومین کتاب مصور پرفروش دنیا به حساب میاد. انیمه‌ی «وان پیس» هم طولانی‌ترین انیمه‌ی در حال پخش هست و از سال ۱۹۹۸ تا به امروز منتشر شده. این دنیای عجیب و رنگی ساخته‌ی مانگاکای معروف آقای «ائیچیرو اودا» (Eiichiro Oda) هست. به تازگی خبری منتشر شده که اثر جدیدی از این هنرمند منتشر خواهد شد؛ با ما همراه باشین تا نگاهی به جزئیات این انیمه‌ی جدید داشته باشیم. 


انیمه‌ی «Monsters: 103 Mercies Dragon Damnation» از روی مانگای وان شاتی (مانگای تک جلدی) با همین اسم از خالق دنیای «وان پیس» به انیمه تبدیل شده و روز یکشنبه اول بهمن پخش خواهد شود. این اثر در واقع اسپین آفی برای انیمه‌ی وان پیس هست و در قالب یه قسمت 25 دقیقه‌ای منتشر میشه. هرچند هنوز جزئیات خاصی درمورد این انیمه فاش نشده اما کارگردان این اثر آقای «سونگهو پارک»، کارگردان‌ فصل اول انیمه‌ی «جوجوتسو کایزن» (Jujutsu Kaisen) هست و انیمیشن این انیمه توسط استودیو E&H Productions اجرا شده.

بازیگران لایواکشن وان پیس رو بیشتر بشناسید!

اسپویل از داستان!

داستان این انیمه در مورد سامورایی به نام «ریوما» هست که به دروغ به دزدی متهم و به دلیل احضار یه اژدها برای تخریب شهر بازداشت شده. با این حال، «ریوما» در نهایت اژدها رو شکست میده به بزرگ‌ترین شمشیرزن جهان تبدیل میشه.


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال شده در: انیمه, وان پیس

ارسال کامنت

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم