برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

ثروتمندترین کاراکترهای دنیای فانتزی

111 بازدید 43 لایک

زمان مطالعه: 6 دقیقه


پول همه جا حرف اول رو میزنه حتی توی دنیاهای فانتزی! پس بیاین امروز پولدارترین کاراکترهای دنیاهای فانتزی و میزان ثروتشون رو با هم بررسی کنیم. قبل از اینکه بریم سراغ مقاله پیش خودتون حدس بزنید که نفر اول چه کسیه!


  • جی گتسبی با دارایی 1 میلیارد دلاری

«جی گتسبی بزرگ» (Jay Gatsby) بعد از یه زندگی نه چندان مرفه در دوران کودکی، در دهه‌‌ی 20 قرن نوزدهم ثروت عظیمی به دست آورد. «گتسبی» بسیاری از ثروت خودش رو برای خرید یه عمارت در «لانگ آیلند» و برگزاری مهمانی‌های مجلل خرج کرد تا شاید عشق زندگی خودش، «دیزی»، رو تحت تاثیر قرار بده! احتمالا خیلی‌هاتون بدونید که اصطلاح «Gatsbying» از همین داستان گرفته شده! 

  • لارا کرافت با دارایی 1.3 میلیارد دلاری

«لارا کرافت» (Lara Croft) شخصیت اصلی مجموعه بازی‌های ویدیویی «مهاجم مقبره» (Tomb Raider) است. این کاراکتر به عنوان یک باستان‌شناس انگلیسی بسیار باهوش و ورزشکار توصیف شده که داراییش صرف سفر به جهان و جستجوی ماجراجویی می کند.


  • مونتگومری برنز با دارایی 1.5 میلیارد دلاری

کاراکتر «مونتگومری برنز» (Montgomery Burns) که اکثر طرفداران مجموعه‌ی «سیمپسون‌ها» (The Simpsons) با اسم «آقای برنز» (Mr. Burns) می شناسندش، یکی از شناخته شده‌ترین شخصیت‌های ثروتمند دنیاهای فانتزیه! «آقای برنز» توی خانواده‌ای فقیر به دنیا اومد اما از اونجایی که شانس و اقبال باهاش یار بودن، توسط یه میلیاردر ثروتمند به فرزند خواندگی پذیرفته شد. این شخصیت به خساست و عدم توجهی به ایمنی و آسایش کارکنانش شناخته میشه!

  • بروس وین با دارایی 9.2 میلیارد دلاری

همه می‌دونیم که «بتمن» توانایی فراانسانی نداره؛ «بروس وین» (Bruce Wayne) یه کارخانه‌دار مولتی میلیاردر، تاجر و نیکوکاره که «شرکت وین» و «بنیاد خیریه وین» رو اداره می‌کنه. «بتمن» با استفاده از این ثروت و تکنولوژی پیشرفته‌ی آزمایشگاهی به توانایی زوددرمانی و درازعمری دست پیدا میکنه و تجهیزات خاص خودش رو میسازه. معروفترین دارایی این سوپر قهرمان «دی سی» ماشین خاصش هست که به اسم «بت موبیل» (Batmobile) شناخته میشه. هر فیلمی که از بتمن ساخته شده، از بتمن «تیم برتون» گرفته تا بتمن «مت ریوز»، انبار گران قیمت تجهیزات، ابزار و وسایل این کاراکتر رو به رخ مخاطب کشونده.

  • تونی استارک با دارایی 12.4 میلیارد دلاری

در سری فیلم‌های «مرد آهنی» (Iron Man)، «تونی استارک» (Anthony Edward Stark) قبل از اینکه به ابرقهرمانی جسور تبدیل بشه، به عنوان یه تاجر بسیار باهوش و ثروتمند به مخاطبان معرفی میشه. در واقع «تونی» تمام ثروت و شرکتش رو از پدرش «هوارد استارک» به ارث میبره و قصد داره راه پدرش رو با توسعه‌ی پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و سلاح‌های نظامی ادامه بده. در نهایت این ثروت خانوادگی هزینه‌ی ساخت لباس معروف مرد آهنی و گروه ابرقهرمانان، یعنی «انتقام جویان» (Avengers) رو تامین کرد. «تونی» همچنین به سازمان‌های بشردوستانه‌ی زیادی کمک مالی می‌کنه.

  • اسماگ با دارایی 54.1 میلیارد دلاری

طرفداران دنیای «تالکین» به خصوص کتاب/فیلم «هابیت» (The Hobbit)، «اسماگ» (Smaug) رو به خوبی می‌شناسن؛ اژدهای سخنگوی سیاه رنگی که درون کوه و بر روی حجم بزرگی از طلاها و سرمایه‌های کوتوله‌های شهر «دیل» (Dale) زندگی می‌کرد. تخمین ثروت واقعی این اژدها کار سختیه، برخی منابع دارایی خالص «اسماگ» رو تا 62 میلیارد دلار هم اعلام کرده‌ان. 

  • آرتور کاری با دارایی 70.1 میلیارد دلاری

شاید «آرتور کاری» (Arthur Curry) که همه به اسم «آکوامن» (Aquaman) می‌شناسندش مثل «بتمن» و «آیرون من» صاحب شرکت‌های بزرگ و تکنولوژی‌های پیشرفته نباشه اما نفر اول لیست ماست. «آکوامن» به عنوان فرمانروای اقیانوس‌ها بر ۷۰ درصد زمین حکومت می‌کنه و به منابع بی‌شماری مثل ثروت میلیون‌ها کشتی غرق شده در آب‌ها دسترسی داره. 

خب حدس شما چی بود؟ برامون کامنت بذارین ببینیم چند نفر درست جواب دادن!


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال کامنت

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم