برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

کتاب «خیزش اژدها: تاریخ تصویری خاندان تارگرین، جلد اول» منتشر شد!

1955 بازدید 43 لایک

زمان مطالعه: 4 دقیقه


اگر داستان سریال «خاندان اژدها» (House ofthe Dragon) حسابی شما رو به خودش جذاب کرده، پس کتاب «خیزش اژدها» قطعا کتاب مورد علاقه‌ی شما از این دنیای فانتزی خواهد بود. این کتاب توسط «الیو ام. گارسیا جونیور» و «لیندا آنتونسون» که قبل از این هم کتاب «دنیای یخ و آتش» رو کار کرده بودن، اجرا شده. این کتاب نگاه عمیق‌تری به «خاندان تارگرین» و افسانه‌های پیرامون اون‌ها داره و مملو از تصاویرسازی‌هایی هست که همه رو به‌ وجد آورده.


کتاب جدید «جورج. آر. آر. مارتین» (George R. R. Martin)، «خیزش اژدها: تاریخ تصویری خاندان تارگرین، جلد اول» ( The Rise of the Dragon an Illustrated History of the Targayen History) که به تازگی منتشر شده، ۳۵۲ صفحه هست که بیشتر از ۱۸۰ صفحه‌ی اون رو محتوای گرافیکی‌ و تصویرسازی تشکیل داده. محتوایِ متنی کتاب مثلِ کتاب «آتش و خون» هست که فقط به شکل کتابِ «دنیای یخ و آتش» دوباره نویسی شده و جزئیات جدیدی در قالب تصویرسازی به اون اضافه شده.

به طور کلی داستان و تصویرسازی‌های کتاب از فتح وستروس توسط «اگان» (Aegon Targaryen)، تا «رقص اژدهایان» رو شامل میشه و برای عزیزانی که در حال تماشای این سریال هستن، هم بسیار جذاب خواهد بود و هم پر از اسپویل.


نمونه‌ی تصویرسازی‌های کتاب:

به شباهت‌ کاراکترهای سریال گیم آوترونز و خاندان اژدها توجه کرده بودین؟


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال کامنت

کد امنتیتی

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم