برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

فصل دوم حلقه‌های قدرت ما را با ترول‌های تپه‌ای آشنا می‌کند!

201 بازدید 50 لایک

زمان مطالعه: 4 دقیقه


«سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» (The Lord of the Rings: The Rings of Power) به زودی با فصل دوم خود بر‌می‌گرده؛ به لطف تصویر جدیدی که مجله «امپایر» منتشر کرده، حضور شخصیت‌های مهمی تایید شده و ما برای اولین بار تونستیم تصاویری از ترول تپه رو هم مشاهده کنیم، با ما همراه باشین تا نگاهی به محل زندگی ترول‌ها و ویژگی‌هاشون تو دنیای افسانه‌ای تالکین داشته باشیم.


  • ترول تپه‌ای «دامرود» از شخصیت «مایک ارمنتراوت» الهام گرفته شده!

پخش دومین فصل از سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» از تاریخ ۸ شهریور ۱۴۰۳ (۲۹ اوت ۲۰۲۴) شروع خواهد شد؛ سه اپیزود اول این اثر به صورت همزمان منتشر میشن و از اپیزود چهارم روند پخش به صورت هفتگی دنبال میشه تا در نهایت تو تاریخ ۱۲ مهر ۱۴۰۳ (۳ اکتبر ۲۰۲۴) فصل دوم این اثر هم به پایان میرسه.

تا الآن اخبار زیادی از این مجموعه منتشر شده‌ان که نویدِ داستانی جذاب و نبردهای بزرگ‌تری رو میدن؛ «شارلوت برندستروم» کارگردان ۴ قسمت از ۸ اپیزود فصل دوم این سریال در رابطه با این اثر گفته: «با اطمینان می‌توانم بگویم که فصل جدید تاریک‌تر، هیجان‌انگیز و شخصیت‌محور‌تر از قبل خواهد بود. به نظر من اپیزود‌های بسیار جالبی در راه است. به باور من فصل بسیار خوبی خواهد بود.»

یکی از جذابترین تصاویر منتشر شده از  این سری، تصویری از حضور یک ترول تپه‌نشین هست که توسط «مجله امپایر» منتشر شده؛ پیش از این تو فیلم «ارباب حلقه ها: یاران حلقه»، «ترول غار» و تو فصل اول سریال «حلقه‌های قدرت»، ترول برفی به نمایش در اومده بودن. این «ترول تپه» که اسمش «دامرود» (Damrod the Hill-troll) هست به خوردن استخوان اژدها معروفه. «پاتریک مک‌کی»، یکی از شورانر‌های سریال در توصیف این «ترول» گفته: «او تا حد زیادی از شخصیت «مایک ارمنتراوت» از سریال‌های Breaking Bad و Better Call Saul الهام گرفته شده است. با دقت به نحوه حرکت و قدرتی که دامرود از خود نشان می‌دهد، متوجه این شباهت خواهید شد». جالبه بدونید که صداپیشگی شخصیت «دامرود» رو «بنجامین واکر»، بازیگر «گیل-گالاد» در همین مجموعه، به عهده داره.

جدیدترین تصاویر فصل دوم «حلقه‌های قدرت» رو از اینجا ببینید!

  • معرفی ترول‌های تپه‌ای

به دسته‌ای از ترول‌ها که به زندگی تو تپه‌ها و سرزمین‌های مرتفع خو گرفته بودن، «ترول‌های کوهی» یا «ترول‌های تپه» می‌گفتن. «آرادور»، پدربزرگ «آراگورن»، توسط گروهی از همین ترول‌ها تو ارتفاعات شمالی «ریوندل» کشته شد. تعدادی از این نوع ترول‌ها به سپاه سائورون در جریان جنگ‌های حلقه ملحق شده بودن.
«ترول‌های تپه» از نظر ظاهری، شبیه به انسان‌ها هستن ولی جثه‌ی بزرگتری دارن و بدنشون از فلس‌های سخت پوشیده شده؛ سلاح اکثر ترول‌های تپه‌ای پوتک و گرز هست و تو هنگام نبرد نعره‌های بلند میکشن.


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال کامنت

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم