برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

پست‌های محبوب

  • طراحی اولیه‌ی «وکنا» ویلِنِ «چیزهای عجیب»
    طراحی اولیه‌ی «وکنا» ویلِنِ «چیزهای عجیب»
    2049 بازدید لایک

    «چیزهای عجیب» (Stranger Things) یکی از محبوب‌ترین سریال‌های حالِ حاضره که بر خلافِ انتظارها حد و مرزها رو جا به جا کرد و به یکی از موفقیت‌های تاریخیِ «نتفلیکس» تبدیل شد؛ این سریال لقب اولین سریالِ انگلیسی زبانِ این سرویس استریم با بیش از یک میلیارد ساعت تماشا رو به‌دست آورد. داستانی دل‌نشین از بچه‌هایی که دور هم جمع می‌شن تا «سیاه چاله‌ها و اژدهایان» (Dungeons & Dragons) بازی کنن، جلوه‌های ویژه‌ی خوب، خلقِ دنیایی مرموز،‌ تقابل خیر و شر در قالبی جدید، تداعی حس نوستالژی و از همه مهم‌تر...

    بیشتر بخونین
  • ویژه برنامه ۲۰ سالگی فیلم‌های هری پاتر در زومجی
    ویژه برنامه ۲۰ سالگی فیلم‌های هری پاتر در زومجی
    2048 بازدید لایک

    در بخش اول این ویديو شاهد گفت و گوی «میثم خلیل‌زاده» (معاون سردبیر مجله) و «محمد امیرجلالی » (دبیر بخش سینما) درمورد جایگاه هری پاتر و محبوبیتش در دنیاهای فانتزی هستیم در ادامه هم که یه رقابت جذاب و صدالبته فان داریم! قضیه از این قراره که بچه‌های خوش ذوق «زومجی» ردا به تن کرده، شال و کلاه سرکرده و چوبدستی به‌دست دارن با «فانتزی بازی» خودشون رو محک میزنن تا مشخص بشه کی پاترهدتره!

    بیشتر بخونین
  • توی تست کلاه گروه بندی فانتازیو شرکت کردی؟
    توی تست کلاه گروه بندی فانتازیو شرکت کردی؟
    2008 بازدید لایک

    هر پاترهدی دوست داره بدونه که به کدوم گروه هاگوارتز تعلق داره، اما چطوری؟ خب، سایت پاترمور یه تست کلاه گروه بندی داره که با پرسیدن تعدادی سوال و از روی انتخاب‌های شما میتونه بهتون بگه که گروه شما چیه و از نظر ویژگی‌های شخصیتی به دانش‌آموزان کدوم گروه نزدیکترین. تیم فانتازیو از آبان سال 1400 تست کلاه گروه بندی پاترمور رو دقیقا با همون الگوریتم و دیزاین اما، به زبان فارسی راه اندازی کرده و از اون موقع به طور میانگین هر روز میزبان 82 تست بوده. با فانتزی‌مگ همراه باشین که امروز میخوایم به تعدادی...

    بیشتر بخونین
  • «لیام همسورث» گرگ سفیدِ جدیدِ سریال «ویچر» شد!
    «لیام همسورث» گرگ سفیدِ جدیدِ سریال «ویچر» شد!
    1981 بازدید
    2 کامنت‌ها
    (5.0)
    لایک

    سریال «ویچر» (The Witcher) در طول دو فصل اول خودش موفق شد که بیننده‌های بسیاری رو به خودش جذب کنه؛ هرچند که خیلی از طرفدارهای پروپاقرصِ بازی‌های این مجموعه رو ناامید کرده بود. «ویچر» از زمان انتشارش در اواخر سال 2019 در نتفلیکس به موفقیتی بزرگ تبدیل شد و رکوردهای مختلفی رو جا به جا کرد؛ اینطور که پیداست این سرویس استریم از روند این مجموعه راضی بوده و به فکر گسترده کردن این فرنچایز و ساخت چندین اسپین‌آف جدید هست. در هفته‌های گذشته شایعات زیادی پیرامون جدایی بازیگر اصلی این مجموعه یعنی «هنری...

    بیشتر بخونین
  • کتاب «خیزش اژدها: تاریخ تصویری خاندان تارگرین، جلد اول» منتشر شد!
    کتاب «خیزش اژدها: تاریخ تصویری خاندان تارگرین، جلد اول» منتشر شد!
    1977 بازدید لایک

    اگر داستان سریال «خاندان اژدها» (House ofthe Dragon) حسابی شما رو به خودش جذاب کرده، پس کتاب «خیزش اژدها» قطعا کتاب مورد علاقه‌ی شما از این دنیای فانتزی خواهد بود. این کتاب توسط «الیو ام. گارسیا جونیور» و «لیندا آنتونسون» که قبل از این هم کتاب «دنیای یخ و آتش» رو کار کرده بودن، اجرا شده. این کتاب نگاه عمیق‌تری به «خاندان تارگرین» و افسانه‌های پیرامون اون‌ها داره و مملو از تصاویرسازی‌هایی هست که همه رو به‌ وجد آورده.

    بیشتر بخونین
  • والپیپرهای خیال‌انگیز از دنیای انیمه-سری اول
    والپیپرهای خیال‌انگیز از دنیای انیمه-سری اول
    1976 بازدید لایک

    فانتزی‌مگ در ادامه براتون کلی والپیپر باحال برای گوشی، از دنیای خیال‌انگیز انیمه‌ها قرار داده که میتونید دانلودشون کنید.

    بیشتر بخونین
  • بدترین تا بهترین پدرهای دنیای فانتزی به مناسبت روز جهانی پدر
    بدترین تا بهترین پدرهای دنیای فانتزی به مناسبت روز جهانی پدر
    1935 بازدید
    1 کامنت
    (5.0)
    لایک

    سومین یکشنبه‌ی ماه ژوئن، روز جهانی پدر هست که یکی از بزرگترین مناسبت‌های جهانیه و تو بسیاری از کشورها جشن گرفته میشه. به مناسبت این روز قراری سری بزنیم به دنیای پدرهای فانتزی! از بدترین پدرها تا بهترین پدرها!

    بیشتر بخونین
  • نقش‌های به یادماندنی جانی دپ در دنیای فانتزی
    نقش‌های به یادماندنی جانی دپ در دنیای فانتزی
    1911 بازدید لایک

    جانی دپ هنرپیشه، تهیه‌کننده، موسیقی‌دان، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان مشهور آمریکاییه که این روزها کمتر کسی پیدا میشه که اسمش رو نشنیده باشه. جانی تا به حال برای سه جایزه اسکار نامزد و یه گلدون گلوب برنده شده. با فانتزی‌مگ همراه باشین، میخوایم چندتا از بهترین نقش آفرینی‌های جانی دپ در دنیاهای فانتزی رو بررسی کنیم.

    بیشتر بخونین
  • شباهت‌های شلدون و شرلوک؛ نابغه‌های غرغرو
    شباهت‌های شلدون و شرلوک؛ نابغه‌های غرغرو
    1887 بازدید
    3 کامنت‌ها
    (5.0)
    لایک

    اگه از طرفدارانِ دنیاهای فانتزی باشین، امکان نداره که اسم شلدون و شرلوک به گوشتون نخورده باشه و متوجه شباهت‌های این دوتا کاراکتر نشده باشین!فانتزی‌مگ تو این مقاله سَری به دنیای این دو تا شخصیت زده و شباهت‌هاشون رو بررسی کرده.

    بیشتر بخونین
  • با آنتاگونیست مرموز «حلقه‌های قدرت»، «سائورن» بیشتر آشنا بشین!
    با آنتاگونیست مرموز «حلقه‌های قدرت»، «سائورن» بیشتر آشنا بشین!
    1848 بازدید لایک

    «حلقه‌های قدرت» (The Rings Of Power) جدیدترین اثر از دنیای افسانه‌ایی «تالکین» هست که داستان عصرِ دوم رو بر اساس کتاب «سیلماریلیون» روایت میکنه؛ از همون روزهای ابتدایی پخش این سریال، گمانه‌زنی‌ها در مورد شخصیت «سائورون» بالاگرفت و تبدیل به یکی از محبوب‌ترین تاپیک‌ها بین طرفدارهای دنیای فانتزی شد. حالا که فصل اول این سریال جذاب به پایان رسیده، وقتشه که با خیال راحت نگاهی به شخصیت این آنتاگونیستِ مرموز داشته باشیم.

    بیشتر بخونین
  • تورِ «فرندز» استودیوی برادران وارنر
    تورِ «فرندز» استودیوی برادران وارنر
    1800 بازدید
    2 کامنت‌ها
    (4.5)
    لایک

    هفته‌ی طرفدارهای این سریال که هنوز هم بر سر زبان‌هاست از 25 جولای (2 مرداد) تا 30 جولای (8 مرداد) که روز جهانی دوستی هست، ادامه داره. با فانتزی‌مگ همراه باشین تا یه سر به لوکیشن‌های فرندز بزنیم و یه تور مجازی داشته باشیم.

    بیشتر بخونین
  • کتاب «سقوط نومه نور» منتشر شد
    کتاب «سقوط نومه نور» منتشر شد
    1744 بازدید لایک

    کتاب «سقوط نومه‌نور» که به تازگی توسط «بنیاد تالکین» منتشر شده، تمام وقایع دوران دوم رو که به صورت پراکنده در مابقی کتاب‌ها روایت شده بود، شامل میشه. این کتاب مجموعه‌ایی از دست‌نوشته‌های «تالکین»، یادداشت‌هایی از «کریستوفر تالکین» (پسر بزرگ تالکین) و آرت وورک‌هایی زیبا از «آلن لی» (طراح مناظر در فیلم‌های هابیت و ارباب حلقه‌ها) هست؛ ویراستاری این کتاب بر عهده‌ی «برایان سیبلی» از (تالکین شناس معروف) بوده. با فانتزی‌مگ همراه باشین تا نگاهی به این اثر جدید داشته باشیم.

    بیشتر بخونین
Showing 61 to 72 of 147 (13 Pages)

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم