برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

پست‌های محبوب

  • آیا سریال «ونزدی» با فصل دوم برمیگرده؟!
    آیا سریال «ونزدی» با فصل دوم برمیگرده؟!
    3906 بازدید
    5 کامنت‌ها
    (5.0)
    لایک

    سریال فانتزی-کمدی-دارکِ «ونزدی» (Wednesday)، با 341.23 میلیون ساعت بازدید اون هم فقط در هفته‌ی اول، از سریال «چیزهای عجیب» (Stranger Things) پیشی گرفت و به پربیننده‌ترین سریال انگلیسی زبان در ماه‌های گذشته تبدیل شد و «خانواده آدامز» (Adams Family) رو به سطوح بالایی از محبوبیت رسوند. با توجه به پایان فصل اول و معماهای نصفه نیمه، به نظر میرسه که نتفلیکس قصد داره این فرنچایز رو با داستان‌هایی از آینده ادامه بده؛ اما این لزوماً تضمین کننده‌ی ساخت فصل دوم نیست. با این حال، سرنخ‌هایی وجود داره که...

    بیشتر بخونین
  • تمام قلمروهایی که در «حلقه‌های قدرت» خواهیم دید!
    تمام قلمروهایی که در «حلقه‌های قدرت» خواهیم دید!
    3751 بازدید
    1 کامنت
    (5.0)
    لایک

    سریال «حلقه‌های قدرت» (The Rings of Power) که جمعه‌ی گذشته دو قسمت اولش منتشر شد، کل دوران دوم «سرزمین میانه»، از به قدرت رسیدن «سائورون» تا آخرین اتحاد الف‌ها و انسان‌ها ر روایت میکنه. این اثر با طرح داستانی گسترده قرار هست که تعدادی از خیره‌کننده‌ترین پادشاهی‌های «سرزمین میانه» از کتاب‌های «سیلماریلیون» و «ارباب حلقه‌ها» به قلمِ «تالکین» رو به تصویر بکشه. با فانتزی‌مگ همراه باشین تا نگاهی به این سرزمین‌های رویایی و ورایِ تصور داشته باشیم.

    بیشتر بخونین
  • بهترین انیمه‌های سینمایی؛ سفری در دنیای خیال و افسانه
    بهترین انیمه‌های سینمایی؛ سفری در دنیای خیال و افسانه
    3620 بازدید لایک

    ما ایرانی‌ها از کودکی حتی بدون اینکه خودمون آگاه باشیم، سال‌های زیادی رو به تماشای انیمه گذروندیم؛ فوتبالیست‌ها، هاچ زنبورعسل، بچه‌های کوه آلپ، جودی ابوت، حنا دختری در مزرعه و ...همه انیمه‌هایی هستن که بخشی از خاطرات کودکی مارو شکل دادن. فانتزی مگ توی این پست لیستی از بهترین انیمه‌های سینمایی با موضوعات متنوع آماده کرده، امیدواریم از تماشاشون لذت ببرین!

    بیشتر بخونین
  • پیکی بلایندرز چقدر به واقعیت نزدیکه؟!
    پیکی بلایندرز چقدر به واقعیت نزدیکه؟!
    3364 بازدید لایک

    این سریال حول محور یه خانواده‌ی گنگستر انگلیسی به رهبری «تامسون شلبی» میچرخه که در سال 1920 کنترل شهر بیرمنگام رو در دست داشتن. پیکی بلایندرز در واقعیت اسم یه گروه گنگستری در بیرمنگام بوده که برخلاف اتفاقات سریال در سال 1890 تشکیل میشه و در واقع یه گروه خیابونی به تمام معنابودن و خبری از بلندپروازی، برنامه‌ریزی و رهبری هوشمندانه نبوده.

    بیشتر بخونین
  • تمام حلقه‌های قدرت در دنیای «ارباب حلقه‌ها»
    تمام حلقه‌های قدرت در دنیای «ارباب حلقه‌ها»
    3351 بازدید لایک

    حلقه‌های قدرت و تاثیرشون بر سرنوشت مردمِ «سرزمین میانه»، بدنه‌ی اصلی سه‌گانه‌ی «ارباب حلقه‌ها» و سریال «حلقه‌های قدرت» رو تشکیل میده. با اینکه حلقه‌ی یگانه همیشه محور اصلی داستان بوده؛ ولی این انگشتر جادویی و اسرارآمیز تنها حلقه در جهان «آردا» نیست. در مجموعه ۲۰ حلقه به دستِ شخصیت‌های مختلف و با کاربردهای متفاوت ساخته میشه؛ با فانتزی‌مگ همراه باشین که قراره داستان هر کدوم رو بررسی کنیم.

    بیشتر بخونین
  • تفاوت کتاب‌ها و فیلم‌های «هری پاتر» - بخش اول
    تفاوت کتاب‌ها و فیلم‌های «هری پاتر» - بخش اول
    3193 بازدید
    3 کامنت‌ها
    (5.0)
    لایک

    در مسیر انتقال محتوای کتاب‌ها به دنیای سینما، جزئیات زیادی مثل، شخصیت‌ها، اتفاقات و دیالوگ‌هایی که در کتاب‌ها خوندیم که اتفاقا بسیار هم، مهم و سرنوشت ساز بودن، به‌طور کامل در فیلم‌های این مجموعه حذف شده‌ان که انتقاد شدید طرفدارهای این دنیای جادویی رو در پی داشت. با فانتزی‌مگ همراه باشین که تصمیم گرفتیم تو این پست از وبلاگ به بررسی مهم‌ترین تفاوت‌های کتاب و فیلم‌های دنیای هری پاتر بپردازیم.

    بیشتر بخونین
  • تکنولوژي آیرون من در دنیای واقعی
    تکنولوژي آیرون من در دنیای واقعی
    3140 بازدید لایک

    از همون روزهایی که قسمت‌های اولیه‌ی آیرون من منتشر شد، خیلی دور از ذهن نبود که در آینده به نقطه‌ای می‌رسیم که تکنولوژی‌های تونی استارک بالأخره سر از دنیای واقعی در میارن. تو سال‌های اخیر نمونه‌هایی از این تجهیزات های تک رونمایی شده که توی این مقاله می‌خوایم نیم نگاهی بهشون داشته باشیم.

    بیشتر بخونین
  • حفره‌های داستانی «هری پاتر»
    حفره‌های داستانی «هری پاتر»
    3052 بازدید
    1 کامنت
    (5.0)
    لایک

    «هری پاتر» یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین فرنچایزهای دنیایِ فانتزیه و گستردگی داستانش به حدی هست که چند حفره‌ی داستانی در متنش رخنه کرده باشن؛ با ما همراه باشین تا بزرگترین حفره‌هایی که هوادارها بهش پی بردن رو بررسی کنیم.

    بیشتر بخونین
  • مجموعه والپیپیرهای سریال محبوب «فرندز»
    مجموعه والپیپیرهای سریال محبوب «فرندز»
    3042 بازدید
    1 کامنت
    (5.0)
    لایک

    فانتزی‌مگ در ادامه براتون کلی والپیپر باحال برای گوشی، از سریال محبوب «فرندز» قرار داده که میتونید دانلودشون کنید.

    بیشتر بخونین
  • قوی‌ترین شخصیت‌های دختر در دنیای انیمه
    قوی‌ترین شخصیت‌های دختر در دنیای انیمه
    3006 بازدید لایک

    متاسفانه خیلی از مشهورترین و پربیننده‌ترین انیمه‌های تمام دوران توی ژانر «شونن» تولید شدن، این نکته باعث شده تا در نهایت کاراکترهای دختر توی دنیای انیمه هر چقدر هم که دارای پتانسیل باشن، همیشه زیر سایه‌ی شخصیت‌های اصلیِ مرد قرار بگیرن. صنعت انیمه در دهه‌ی گذشته رشد چشم‌گیری داشته و بر خلاف دوره‌های گذشته، امروزه انیمه‌های جدیدتر به شخصیت‌های زن توجه بیشتری می‌کنن و دخترهای ژانر «شونن» هم توانایی‌های لازم برای رقابت با کاراکترهای نقش اصلی مرد رو دارن. با فانتزی‌مگ همراه باشین تا لیستی از...

    بیشتر بخونین
  • زمان پخش لایو اکشن وان پیس مشخص شد!
    زمان پخش لایو اکشن وان پیس مشخص شد!
    2946 بازدید لایک

    انیمه‌ی سریالی «وان پیس» (One Peice) بر اساس مانگایی از مانگاکای ژاپنی «ائیچیرو اودا» (Eiichiro Oda) ساخته شده و از سال 1998 تا به الآن در حال پخش هست. این انیمه یکی از معروفترین و محبوبترین انیمه‌های جهانه و تا کنون به زبان‌های مختلفی دوبله شده. داستان «وان پیس» در مورد «مانکی دی لوفی» (Monkey D. Luffy) و گروه دزدان دریاییش هست که به دنبال بزرگترین گنج جهان یعنی «وان پیس» یا «یک تکه» میگردن. سال گذشته «سرویس استریم نتفلیکس» به صورت رسمی ساخت لایو اکشنی از این فرنچایز محبوب رو اعلام کرد؛ به...

    بیشتر بخونین
  • سرگذشتِ «لوکی» خداوند آتش و شرارت در اساطیر اسکاندیناوی
    سرگذشتِ «لوکی» خداوند آتش و شرارت در اساطیر اسکاندیناوی
    2914 بازدید لایک

    اسم و رسم این شخصیت که به «خدای شرارت» هم معروفه، از مرزهای کشورهای حوزه‌ی اسکاندیناوی هم عبور و به عنوان یه ضد قهرمان به دنیای کمیک و بعدها سینما راه پیدا کرد. اگه از طرفداران این شخصیت هستین، با فانتزی‌مگ همراه باشین که قراره سری به دنیای افسانه‌های اسکاندیناوی بزنیم و بیشتر با این شخصیت آشنا بشیم.

    بیشتر بخونین
Showing 37 to 48 of 147 (13 Pages)

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم