برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

پست‌های محبوب

  • میکاسا و اسرار خاندان افسانه‌ایی آکرمن
    میکاسا و اسرار خاندان افسانه‌ایی آکرمن
    9258 بازدید
    8 کامنت‌ها
    (5.0)
    لایک

    وفاداری و قدرت از ویژگی‌های اصلی میکاساست و این ویژگی‌ها اون رو به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای انیمه تبدیل کرده به حدی که در نظرسنجی امسال «مای انیمه لیست»‌‌‌‍‍ با بیش از 36 هزار رای به عنوان دومین شخصیت محبوب «اتک آن تایتان» انتخاب شد و همینطور که خودتون هم حدس میزنین،محبوب ترین شخصیت اتک با حدود 87 هزار رای «لیوای» بود.

    بیشتر بخونین
  • MBTI تایپ کاراکترهای سریال «چیزهای عجیب»
    MBTI تایپ کاراکترهای سریال «چیزهای عجیب»
    9184 بازدید لایک

    شمام با دلتنگی برای رسیدن فصل پنجم سریال «چیزهای عجیب» (Stranger Things) روز شماری می‌کنین؟ در حالی که منتظریم، بیایین نگاهی به تیپ‌های شخصیتی Myers-Briggs یا MBTI کاراکترهای این سریال بیندازیم.

    بیشتر بخونین
  • همه چیز در مورد یمیر «تایتان بنیان گذار»
    همه چیز در مورد یمیر «تایتان بنیان گذار»
    8910 بازدید
    1 کامنت
    (5.0)
    لایک

    انیمه «حمله به تایتان‌ها» (Attack On Tintan) یکی از محبوبترین والبته پرحاشیه‌ترین انیمه‌های سال‌های اخیر هست؛ این انیمه اقتباسی از یه مانگای ژاپنی به همین نام، با نویسندگی و تصویرگری «هاجیمه ایسایاما» (Hajime Isayama) هست. اتک آن تایتان، یکی از اولین تجربه‌های این مانگاکا بود که از همون روزهای اولیه انتشار با استقبال بی‌نظیری مواجه شد. انتشار این مانگا از سال ۲۰۰۹ توسط انتشارات کودانشا شروع شد و به مدت ۱۱سال  تا سال ۲۰۲۱ ادامه داشت، تا بالاخره بعد از انتشار چپتر ۱۳۹ به پایان رسید. پخش انیمه‌ی...

    بیشتر بخونین
  • خاندان‌های اصیل زاده‌ در دنیای هری پاتر
    خاندان‌های اصیل زاده‌ در دنیای هری پاتر
    8875 بازدید
    9 کامنت‌ها
    (4.5)
    لایک

    متاسفانه یکی از تفکرات رایج در دنیای جادویی «هری پاتر» اهمیت نژاد و خونِ اصیل‌زادگیه، بسیاری از خانواده‌های جادویی اصالتشون رو دلیلی بر برتری خودشون میدونن. دیدگاه جامعه‌ی جادوگری، به خصوص بعد از به تصویب رسیدن اساسنامه‌‌ي رازداری، جامعه‌ی جادوگری بعد از سال‌ها تحمل آزار و اذیت مشنگ‌ها، به طور داوطلبانه در خفا به زندگی ادامه میداد و در نتیجه ازدواج بین جادوگران و ماگل‌ها به حداقل میزان خودش می‌رسید.  بیاین لیست خاندان‌های اصیل‌زاده رو بررسی کنیم و در مورد چندتا از تاثرگذارترین‌هاشون بیشتر...

    بیشتر بخونین
  • معجون‌های دنیای «هری پاتر» که دوست داشتیم واقعی باشن!
    معجون‌های دنیای «هری پاتر» که دوست داشتیم واقعی باشن!
    8369 بازدید لایک

    خیلی از طرفدارهای دنیای «هری پاتر» دلشون میخواد که  ساخت معجون‌ها رو تجربه کنن، حتی اگه دلشون نخواد که توی کلاس‌های پروفسور اسنیپ (Severus Snape) شرکت کنن. شاید کلاس معجون‌سازی به اندازه‌ی کلاس‌هایی مثلِ دفاع در برابر جادوی سیاه پر زرق و برق نباشه، اما توجه تو کلاس معجون‌ها میتونه شما رو به یه جادوگر واقعی تبدیل کنه. دنیای جادوگری در مورد معجون‌های جادویی چیزهای زیادی برای ارائه داره؛ از معجون‌ی برای عاشق کردن کسایی که بهمون بی‌توجهی میکنن تا اکسیرهایی که اضطراب رو از بین می‌برن.فانتزی‌مگ توی...

    بیشتر بخونین
  • بازیگران لایواکشن وان پیس رو بیشتر بشناسید
    بازیگران لایواکشن وان پیس رو بیشتر بشناسید
    8254 بازدید لایک

    فصل اول سریال لایو اکشن «وان پیس» (One Piece) که به تازگی از طریق سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) منتشر شده، حسابی سر و صدا به پا کرده و البته که دل تمام هواداران این اثر قدیمی رو هم به دست آورده! یکی از نقاط قوت اصلی این سریال بازیگران توانمندش هستن، با فانتزی‌مگ همراه باشین که امروز میخوایم بیوگرافی بازیگران اصلی این سریال رو بررسی کنیم.

    بیشتر بخونین
  • سلبریتی‌هایی که به عنوان بازیگر مهمان در فرندز حضور داشتن!
    سلبریتی‌هایی که به عنوان بازیگر مهمان در فرندز حضور داشتن!
    7507 بازدید لایک

    سریال «دوستان» یا «فِرِندز» (Friends) یه مجموعه‌ی «سیتکام» (کمدی موقعیت) آمریکایی هست که توسط «دیوید کرین» و «مارتا کافمن» خلق و از ۲۲ سپتامبر سال ۱۹۹۴ تا ۶ میِ سال ۲۰۰۴ از شبکه‌ی ان‌بی‌سی پخش شده.  در طول ده فصلِ این مجموعه در کنار بازیگران اصلی، هنرمندان مطرح زیادی حضور داشتن، با فانتزی‌مگ همراه باشین تا لیست سلبریتی‌هایی که در این مجموعه حضور داشتن رو بررسی کنیم.

    بیشتر بخونین
  • نقد و بررسی انیمه دث نوت
    نقد و بررسی انیمه دث نوت
    7224 بازدید لایک

    دث نوت مخاطب رو با چنان لحظات نفسگیری رو به رو میکنه که تحمل یه هفته برای تماشای قسمت بعد واقعا طاقت فرساست. اما در آخر، انگار سازندگان عجله داشتن تا زودتر پروژه رو تموم کنن! برای همین، قسمت های پایانی اصلا به پای قسمت های اول نمیرسن؛ به مرور زمان توجه به شخصیت‌ها و جزئیات کمتر میشه تا جایی که داستان تبدیل به بازی شطرنجی میشه که هر مهره‌ایی باید بعد از به پایان رسوندن ماموریتش بازی رو ترک کنه! تو این مطلب میخوایم یه نگاهی به نقاط قوت و ضعف این انیمه‌ی محبوب بندازیم.

    بیشتر بخونین
  • طراحی واقع‌گرایانه کاراکترهای اتک آن تایتان - سری اول
    طراحی واقع‌گرایانه کاراکترهای اتک آن تایتان - سری اول
    6689 بازدید لایک

    حالا که چیزی به پایان این انیمه‌ی شاهکار باقی نمونده،‌ شده با خودتون فکر کنین که کاراکترهای اتک آن تایتان اگر می‌تونستن از دنیای انیمه و مانگا فراتر برن و به دنیای واقعی پا بذارن چه شکلی میشدن؟ یه هنرمند آمریکایی با استفاده از نرم افزارهای art breeder و pro creat تمام کاراکترهای اتک رو به صورت واقع‌گرایانه دوباره طراحی کرده. همراه فانتزی‌مگ باشین تا ببینیم کاراکتر مورد علاقه‌تون تو دنیای انیمه جذاب‌تره یا واقعیت؟!

    بیشتر بخونین
  • معنی نماد قبیله‌های ناروتو رو میدونین؟! -بخش اول
    معنی نماد قبیله‌های ناروتو رو میدونین؟! -بخش اول
    6608 بازدید لایک

    قبول دارین ناروتو یکی از مجموعه‌هایه که نمادهای خاص و زیبایی داره؟ از قبیله‌های شینوبی که همه رو مجذوب خودشون کردن، چیزهای زیادی میشه یاد گرفت؛ اما چیزی که خیلی از طرفدارهای ناروتو ممکنه متوجه نشده باشن، اینه که اسرار این قبیله‌های نینجا تو نمادهاشون پنهان شده. در ظاهر، این خانواده‌ها از جنبه‌های مختلفی قدرتمند هستن و بسیاریشون به شکل‌گیری دنیای نینجایِ ناروتو کمک بزرگی کرده‌ان، اما بعضی وقت‌ها جزئیاتی وجود داره که نیاز به کمی کند و کاو، توجه ویژه و همچنین تجزیه و تحلیل داره. با فانتزی‌مگ...

    بیشتر بخونین
  • تریلر و زمان پخش قسمت آخر اتک آن تایتان متشر شد!
    تریلر و زمان پخش قسمت آخر اتک آن تایتان متشر شد!
    6368 بازدید لایک

    طی اعلام رسمی «استودیوی ماپا» (MAPPA Co., Ltd) انیمه‌ی «اتک آن تایتان» (Attack on Titan) برای بار سوم تو فصل پایانی خودش برمیگرده؛ بعد از گذشت یک دهه از انتشار اولین قسمت این انیمه، بالاخره قسمت آخر این اثر جمعه 13 آبان در قالب یه فیلم سینمایی یک ساعته پخش خواهد شد.

    بیشتر بخونین
  • موجودات شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها
    موجودات شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها
    6362 بازدید لایک

    به مناسبت انتشار قسمت سوم از مجموعه فیلم‌های «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن‌ها»  میخوایم یه گشت و گذاری در چمدان جادویی نیوت اسکمندر داشته باشیم وبا ویژگی‌های حیوانات واقعا شگفت انگیزش بیشتر آشنا بشیم.

    بیشتر بخونین
Showing 13 to 24 of 147 (13 Pages)

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم