برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

پست‌های محبوب

  • برای سفری دوباره به دنیای کوآنتوم آماده‌این؟
    برای سفری دوباره به دنیای کوآنتوم آماده‌این؟
    816 بازدید لایک

    طبق آخرین اعلام‌ها قراره که فیلم مرد مورچه‌ایی و زنبورک: شیداییِ کوآنتوم Ant-Man and the Wasp: Quantumania تو تاریخ ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ (۱۷ فوریه ۲۰۲۳) روی پرده‌ی نقره‌ایی سینماها به نمایش در بیاد. با فانتزی‌مگ همراه باشین تا جزئیات این فیلم رو بررسی کنیم.

    بیشتر بخونین
  • لوکیشن‌هایی در دنیای واقعی که منبع الهام رولینگ برای خلق دنیای هری پاتر بودن-بخش اول
    لوکیشن‌هایی در دنیای واقعی که منبع الهام رولینگ برای خلق دنیای هری پاتر بودن-بخش اول
    793 بازدید لایک

    درسته که کتاب‌های فانتزی نتیجه‌ی تخیل  و خیال پردازی نویسنده‌ها هستن، اما همیشه تعدادی از اتفاقات و مکان‌های داستان ریشه توی واقعیت دارن. کتاب/فیلم‌های «هری پاتر» هم از این داستان مستثنی نیستن؛ توی این مقاله‌ی فانتزی‌مگ لیستی آماده کردیم از لوکیشن‌های واقعی‌ای که الهام بخش «جی.کی.رولینگ» بودن.

    بیشتر بخونین
  • لیستی از عجیب‌ترین خوراکی‌های هانی دوکز
    لیستی از عجیب‌ترین خوراکی‌های هانی دوکز
    769 بازدید لایک

    خوراکی‌های دنیای جادویی «هری پاتر» هم مثل سایر اجزای این دنیا، مرموز و متمایز هستن؛ بهترین جا برای پیدا کردن این خوراکی‌های عجیب غریب مغازه‌ی «هانی دوکز»، در شهر «هاگزمید» هست. فانتزی‌مگ در ادامه براتون لیستی از عجیب‌ترین خوارکی‌های این فروشگاه آماده کرده.

    بیشتر بخونین
  • همه چیز در مورد فصل دوم انیمیشن آرکین
    همه چیز در مورد فصل دوم انیمیشن آرکین
    752 بازدید لایک

    انیمیشن «آرکِین: لیگ افسانه‌ها» یه مجموعه تلویزیونی انیمیشنیه که حاصل همکاری مشترک استودیوی بازی سازی «رایت گیمز» و استودیوی فرانسوی «فورتیچه» هست. خبر ساخت فصل اول این انیمیشن برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ و به مناسبت جشن دهمین سالگرد «لیگ افسانه‌ها» منتشر شد. داستان این سریال بر پایه بازی پرطرفدار «لیگ افسانه‌ها» ساخته شده و فصل اولش در سال 2021 بر روی «سرویس استریم نتفلیکس» قرار گرفت. با فانتزی‌مگ همراه باشین تا تمام اخبار مربوط به فصل دوم این انیمیشن رو بررسی کنیم.

    بیشتر بخونین
  • شروع طوفانی عشق و تندر
    شروع طوفانی عشق و تندر
    735 بازدید لایک

    این فیلم شروع طوفانی‌ایی در گیشه داشت و در اولین هفته‌ی اکرانش روی پرده‌ی نقره‌ایی سینماها در آمریکا تونست به فروش ۱۴۳ میلیون دلاری دست پیدا کنه و صدرنشین جدول باکس آفیس بشه. این فیلم که دنباله‌ایی بر «ثور: رگناروک» (Thor: Ragnarok) محسوب میشه، در فروش از نسخه‌ی قبلی خودش هم پیشی گرفته؛ رگناروک در آمریکای شمالی در هفته اول افتتاحیه ۱۲۳ میلیون دلار فروخته بود.

    بیشتر بخونین
  • 10 تا از قوی‌ترین کاراکترهای دنیای مارول
    10 تا از قوی‌ترین کاراکترهای دنیای مارول
    635 بازدید لایک

    «دنیای سینمایی مارول» از سال ۲۰۰۸ کار خودش رو آغاز کرد و تاکنون شخصیت‌هایی محبوب و مهمی مثل «آیرون من»، «کاپیتان آمریکا»، «مرد عنکبوتی»، «ثور»، «هالک»، «لوکی» و... به مخاطبین دنیاهای ابرقهرمانی معرفی کرده؛ اما این ابرقهرمان‌ها تنها بخش کوچکی از این جهان گسترده رو برای ما نقل کرده‌ان. در این مقاله با ما همراه باشین تا 10 تا از قوی‌ترین ابرقهرمان‌های دنیای مارول رو با هم بررسی کنیم.

    بیشتر بخونین
  • اپیزودهای کریسمسی فرندز
    اپیزودهای کریسمسی فرندز
    619 بازدید لایک

    سریال «فرندز» به‌قدری دلنشینه که دلمون میخواد بارها و بارها تماشاش کنیم. شاید بعضی از شوخی­‌ها قدیمی شده­‌ باشن؛ اما وقت گذروندن با اعضای این گروه همیشه جذابه و این حس رو میده که به ملاقات دوستای قدیمیمون رفتیم. فانتزی‌مگ براتون یه لیست از اپیزودهای کریسمسی این سریال جذاب آماده کرده که توی تعطیلات ببینید!

    بیشتر بخونین
  • تریلر رئالیتی شو اسکوئید گیم منتشر شد
    تریلر رئالیتی شو اسکوئید گیم منتشر شد
    615 بازدید لایک

    سال گذشته نتفلیکس اعلام کرد که یه شوی واقعی بر اساس سریال «بازی مرکب» طراحی کرده. «رئالیتی شو بازی مرکب: چالش» عنوان این مسابقه هست؛ مثل سریال، ۴۵۶ شرکت‌کننده داره و آن‌ها برای بدست آوردن ۴/۶۵ میلیون دلار رقابت خواهند کرد. با فانتزی‌مگ همراه باشین تا تریلر این مجموعه رو ببینیم.

    بیشتر بخونین
  • قوی‌ترین جادوگران ماگل‌زاده در دنیای هری پاتر
    قوی‌ترین جادوگران ماگل‌زاده در دنیای هری پاتر
    612 بازدید لایک

    «مَشَنگ‌زاده» نژاد گروهی از جادوگرها در دنیای داستان‌های «هری پاتر» هست. این دسته از جادوگران از پدر و مادری معمولی و مشنگ (بدون جادو) به دنیا اومدن ولی این نکته به معنی ضعیف بودن این جادوگرها نیست. با فانتزی‌مگ همراه باشین که امروز یه لیست از قوی‌ترین جادوگران مشنگ‌زاده آماده کردیم.

    بیشتر بخونین
  • لوکیشن‌هایی در دنیای واقعی که منبع الهام رولینگ برای خلق دنیای هری پاتر بودن-بخش دوم
    لوکیشن‌هایی در دنیای واقعی که منبع الهام رولینگ برای خلق دنیای هری پاتر بودن-بخش دوم
    573 بازدید لایک

    درسته که کتاب‌های فانتزی نتیجه‌ی تخیل  و خیال پردازی نویسنده‌ها هستن، اما همیشه تعدادی از اتفاقات و مکان‌های داستان ریشه توی واقعیت دارن. کتاب/فیلم‌های «هری پاتر» هم از این داستان مستثنی نیستن؛ توی این مقاله‌ی فانتزی‌مگ لیستی آماده کردیم از لوکیشن‌های واقعی‌ای که الهام بخش «جی.کی.رولینگ» بودن.

    بیشتر بخونین
  • لیست پیشنهادی فانتزی‌مگ از فیلم‌های فانتزی برای هالووین-بخش اول
    لیست پیشنهادی فانتزی‌مگ از فیلم‌های فانتزی برای هالووین-بخش اول
    505 بازدید لایک

    جشن «هالووین» بازمانده‌ای از مراسمی باستانی مربوط به ۲۰۰۰ سال پیش هست و هنوز جایگاه ویژه‌‌ای بین مردم داره. تاریخ برگزاری هالووین ۳۱ اکتبر هر سال هست؛ مردمی که در این جشن شرکت می‌کنن لباس‌های ترسناک و خاصی می‌پوشن و خودشون رو به شکل شخصیت‌های فانتزی درمیارن. بچه‌های کم سن و سال به سراغ همسایه‌ها میرن تا با ترساندن اون‌ها شکلات و آبنبات‌های خوشمزه‌ هدیه بگیرن. یکی از سنت‌های این شب تماشای فیلم‌های فانتزی و ترسناک هست. فانتزی‌مگ در ادامه براتون لیستی از فیلم‌های ترسناک-فانتزی هالووینی آماده...

    بیشتر بخونین
  • زمان انتشار فصل دوم خاندان اژدها مشخص شد!
    زمان انتشار فصل دوم خاندان اژدها مشخص شد!
    494 بازدید لایک

    فصل اول سریال «خاندان اژدها»، اولین اسپین‌آف از مجموعه‌ی «بازی تاج و تخت» با استقبال بی‌سابقه‌ی مخاطبین مواجه شد و پس از انتشار اولین قسمت برای فصل دوم تمدید شد. به تازگی هم اولین تریلر فصل دوم این مجموعه منتشر و با مجموع ۶۳ میلیون بازدید در طول ۴۸ ساعتِ نخستِ انتشارش، به پربازدیدترین تریلرِ کل تاریخ شبکه‌ی آنلاین اچ‌بی‌اُ مکس تبدیل شد. با ما همراه باشین تا جزئیات و زمان انتشار این سریال رو بررسی کنیم.

    بیشتر بخونین
Showing 109 to 120 of 147 (13 Pages)

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم