برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

پست‌های محبوب

  • آخرین اخبار دنیای انیمه؛ از ریمیک وان پیس تا فصل سوم جوجوتسو کایزن
    آخرین اخبار دنیای انیمه؛ از ریمیک وان پیس تا فصل سوم جوجوتسو کایزن
    492 بازدید لایک

    پاییز امسال یکی از پربارترین فصل‌ها برای اوتاکوها بود؛ دنباله‌ی تعدادی از انیمه‌های محبوب مثل «جوجوتسو کایزن» پخش و همچنین انیمه‌های جدیدی با موضوعاتی منحصربه فرد و جالب منتشر شد. مشخصا ژانر ایسکای و فانتزی یکی از پرتکرارترین ژانرها در انیمه‌های امسال بود و ژانرهای ورزشی و عاشقانه کمتر دیده شد. تو این مقاله فانتزی‌مگ جدیدترین اخبار دنیای انیمه، به خصوص انیمه‌های محبوب فصل گذشته رو براتون گردآوری کرده، امیدواریم براتون مفید باشه.

    بیشتر بخونین
  • چوبدستی کاراکترهای مجموعه‌ی هری پاتر رو می‌شناسین؟
    چوبدستی کاراکترهای مجموعه‌ی هری پاتر رو می‌شناسین؟
    475 بازدید لایک

    هر چوبدستی یه هسته‌ی قدرتمند از یه ماده‌ با خاصیت جادویی داره که اکثرا از یک موجود جادویی نشات گرفته و در میان چوبی خاص قرارگرفته. هر هسته ویژگی‌های خاصی به چوبدستی میده به همین خاطره که میگن چوبدستی باید جادوگر رو  انتخاب کنه. امروز با فانتزی‌مگ همراه باشین تا ببینیم کدوم چوبدستی، چه کاراکتری از دنیای هری پاتر رو انتخاب کرده.

    بیشتر بخونین
  • تریلر «پسر و قو» از هایائو میازاکی منتشر شد!
    تریلر «پسر و قو» از هایائو میازاکی منتشر شد!
    472 بازدید لایک

    به تازگی تیزر آخرین اثر کارگردان برجسته ژاپنی «هایوئو میازاکی» (Hayao Miyazaki)، «پسر و قو» (The Boy and the Heron) که پیش از این با اسم «چگونه زندگی میکنی؟» (How Do You Live) منتشر شده. این اثر حماسی در تاریخ ۱۴ تیرماه امسال در ژاپن بدون تریلر و فقط با یه پوستر ساده اکران شده و مورد استقبال بی‌نظیران طرفداران دنیای انیمه قرار گرفته. «پسر و قو» از تاریخ ۱۸ آذرماه سال جاری میلادی به صورت محدود و در سالن‌های منتخب سینمایی آمریکا و کانادا روی پرده خواهد رفت.

    بیشتر بخونین
  • توضیح اصطلاحات مربوط به دنیای انیمه
    توضیح اصطلاحات مربوط به دنیای انیمه
    458 بازدید لایک

    برای همه‌ی ما پیش اومده که اصطلاحاتی رو توی مکالمات روزمره‌مون بشنویم که معنیشون رو نمی‌دونیم؛ به خصوص با اضافه شدن کلمات انگلیسی به زبان فارسی. فانتزی‌مگ توی این مقاله تعدادی از کلمات پرکاربرد دنیای انیمه رو به زبان ساده براتون شرح داده، امیدواریم که براتون مفید باشه.

    بیشتر بخونین
  • زمان انتشار تصنیف مرغان آوازخوان و مارها مشخص شد!
    زمان انتشار تصنیف مرغان آوازخوان و مارها مشخص شد!
    444 بازدید لایک

    مجموعه فیلم‌های «هانگر گیمز» یا «بازی‌های گرسنگی» (The Hunger Games Movie Series) سری فیلم‌های علمی تخیلی و ماجراجویی هستن که بر اساس رمان‌های سه گانه‌ایی به همین اسم نوشته‌ی سوزان کالینز (Suzanne Collins) نویسنده‌ی آمریکایی ساخته و منتشر شده‌ان. اردیبهشت سال ۹۹ بود که کمپانی لاینزگیت از در دست ساخت بودن فیلم پیش درآمد این مجموعه خبر داد، تاریخ دقیق انتشار این فیلم به اسم «تصنیف مرغان آوازخوان و مارها» (The Ballad of Songbirds and Snakes) در تاریخ ۲۶ آبان ۱۴۰۲ (۱۷ نوامبر ۲۰۲۳) اعلام شده؛...

    بیشتر بخونین
  • توضیح اصطلاحات مربوط به دنیای سریال‌ها
    توضیح اصطلاحات مربوط به دنیای سریال‌ها
    426 بازدید
    1 کامنت
    (5.0)
    لایک

    برای همه‌ی ما پیش اومده که اصطلاحاتی رو توی مکالمات روزمره‌مون بشنویم که معنیشون رو نمی‌دونیم؛ به خصوص با اضافه شدن کلمات انگلیسی به زبان فارسی. فانتزی‌مگ توی این مقاله تعدادی از کلمات پرکاربرد دنیای سریال رو به زبان ساده براتون شرح داده، امیدواریم که براتون مفید باشه.

    بیشتر بخونین
  • مدارس جادویی دنیای هری پاتر-ایلورمورنی
    مدارس جادویی دنیای هری پاتر-ایلورمورنی
    424 بازدید
    1 کامنت
    (5.0)
    لایک

    تعداد کشورهایی که مدرسه‌ی جادویی خاص خودشون رو دارن در مقایسه با کشورهایی که ندارن بسیار ناچیز هست؛ یازده مدرسه جادوگری با سابقه و معتبر در سراسر جهان وجود داره که همه‌ی اونها در کنفدراسیون بین‌المللی جادوگران ثبت شده‌ان. با فانتزی‌مگ همراه باشین که امروز میخوایم مدرسه‌ی جادویی «ایلورمورنی» در آمریکا رو معرفی کنیم.

    بیشتر بخونین
  • از سریال هری پاتر چه خبر؟
    از سریال هری پاتر چه خبر؟
    418 بازدید لایک

    «دنیای جادوگری هری پاتر» یکی از محبوب‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین فرنچایزهاییه که تا به حال ساخته شده؛ این مجموعه از زمان انتشار اولین جلدش در سال 1997 به شهرت جهانی رسید. طولی نکشید که داستان‌ ماجراجویی‌های «پسری که زنده موند» و دوستانش به پرده‌ی نقره‌ای سینما هم راه پیدا کرد. پس از سال‌ها بالاخره خبری از ساخت دوباره‌ی این مجموعه در قالب یک سریال منتشر شده؛ با فانتزی‌مگ همراه باشین تا نگاهی به جزئیات و اخبار منتشر شده از این سریال بیاندازیم.

    بیشتر بخونین
  • معرفی نژادهای دنیای تالکین - بخش اول
    معرفی نژادهای دنیای تالکین - بخش اول
    391 بازدید لایک

    خلق نژادهایی که تا پیش از این وجود نداشتن، طراحی شخصیت‌های باورپذیر و توصیف موجودات فانتزی متعدد « جی . آر. آر تالکین» رو به یکی از محبوبترین نویسنده‌های فانتزی معاصر تبدیل کرده. با فانتزی‌مگ همراه باشین توی این پست به دنیای این نویسنده پا گذاشتیم و نژادهای مختلف در این دنیای فانتزی رو بررسی کردیم.

    بیشتر بخونین
  • اولین ویدئو از فصل دوم آرکین منتشر شد!
    اولین ویدئو از فصل دوم آرکین منتشر شد!
    389 بازدید لایک

    انیمیشن «آرکِین: لیگ افسانه‌ها» یه مجموعه تلویزیونی انیمیشنیه که حاصل همکاری مشترک استودیوی بازی سازی «رایت گیمز» و استودیوی فرانسوی «فورتیچه» هست. داستان این سریال بر پایه بازی پرطرفدار «لیگ افسانه‌ها» ساخته شده و فصل اولش در سال 2021 بر روی «سرویس استریم نتفلیکس» قرار گرفت. فصل دوم این مجموعه به تازگی برای پاییز آینده تایید شده، با فانتزی‌مگ همراه باشین تا اولین ویدئو از فصل دوم رو با هم ببینیم!

    بیشتر بخونین
  • آخرین تریلر اتک آن تایتان منتشر شد
    آخرین تریلر اتک آن تایتان منتشر شد
    384 بازدید لایک

    فصل چهارم این انیمه هرچند که با انتقادهای زیادی مواجه شد اما به وفادارنه‌ترین شکل ممکن به روایت داستان پرداخت. این بار پایان واگعیه، کیک نیست و این انیمه برای همیشه به پایان میرسه. آخرین قسمت اتک جمعه 13 آبان در قالب یه قسمت یه ساعته پخش خواهد شد. تریلر این اثر رو می‌تونین در ادامه ببنید:

    بیشتر بخونین
  • اوپنهایمر پر فروش‌ترین فیلم با موضوع جنگ جهانی دوم شد!
    اوپنهایمر پر فروش‌ترین فیلم با موضوع جنگ جهانی دوم شد!
    375 بازدید لایک

    فیلم «اوپنهایمر» اثری در ژانر حماسی، تاریخی، بیوگرافی در رابطه با جنگ جهانی دوم و پروژه‌ی منهتن هست که به داستان زندگی دانشمند بزرگ و پدر بمب اتم « جی. رابرت اوپنهایمر» میپردازه، در ادامه با بررسی بیشتر این فیلم همراهمون باشید.

    بیشتر بخونین
Showing 121 to 132 of 147 (13 Pages)

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم