برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

پست‌های محبوب

  • از لوبیاهای برتی باتز چی می‌دونید؟!
    از لوبیاهای برتی باتز چی می‌دونید؟!
    1053 بازدید لایک

    «برتی باتز» یکی از محبوبترین خوراکی‌های دنیای جادوگری هری پاتر هست و حسابی بین دانش آموزان مدرسه‌ی هاگوارتز طرفدار داره. امروز با ما همراه باشین که میخوایم بریم سراغ این خوراکی‌های خوشمزه یا شاید هم بدمزه!

    بیشتر بخونین
  • گشت و گذار تو کوچه‌ی دیاگون با فانتزی‌مگ - بخش دوم
    گشت و گذار تو کوچه‌ی دیاگون با فانتزی‌مگ - بخش دوم
    1014 بازدید لایک

    «کوچه‌ی دیاگون» (Diagon Alley) یکی از طولانی‌ترین خیابان‌های شهر لندنه که فقط جادوگران بهش دسترسی دارن و پر از مغازه‌های عجیب غریب و محصولات جادوییه! ما همراه با «هری پاتر» (Harry Potter) و «هاگرید» (Hagrid) برای اولین بار توی کتاب/فیلم «هری پاتر و سنگ جادو» (Harry Potter and the Philosopher's Stone) به این مکان جادویی سر زدیم. بیاین امروز همراه فانتزی‌مگ گشت و گذاری توی این کوچه‌ و مغازه‌های خاصش داشته باشیم.

    بیشتر بخونین
  • انیمه مانستر اثر جدید خالق وان پیس
    انیمه مانستر اثر جدید خالق وان پیس
    930 بازدید لایک

     مانگای «وان پیس» برای اولین بار توسط انتشارات «شوئیشا» در ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۷ در هفته‌نامه‌ی «شونن جامپ» به چاپ رسید. این اثر تا به امروز با فروش بیش از ۵۰۰ میلیون نسخه، پرفروش‌ترین مانگا‌ی تاریخ و بعد از «سوپرمن» دومین کتاب مصور پرفروش دنیا به حساب میاد. به تازگی خبری منتشر شده که اثر جدیدی از این هنرمند منتشر خواهد شد؛ با ما همراه باشین تا نگاهی به جزئیات این انیمه‌ی جدید داشته باشیم. 

    بیشتر بخونین
  • غارتگران که بوند و چه کردند!
    غارتگران که بوند و چه کردند!
    925 بازدید لایک

    متاسفانه موضوعات مربوط به «غارتگرها» توی فیلم‌های هری پاتر بسیار کمرنگ هستن و به اندازه‌ی کافی بهشون پرداخته نشده. این گروه شامل جیمز پاتر، سیریوس بلک، ریموس لوپین و پیتر پتی گرو میشه که در زمان تحصیلشون توی مدرسه‌ی هاگوارتز هم اتاقی بودن. بیاین امروز با هم چند تا از نکته‌هایی که کمتر بهشون پرداخته شده رو بررسی کنیم.

    بیشتر بخونین
  • فانتزی‌مگ مشتاقانه در انتظار مقالات شماست!
    فانتزی‌مگ مشتاقانه در انتظار مقالات شماست!
    924 بازدید لایک

    اگر همیشه به دنیاهای فانتزی علاقه‌مند بودین و دست به قلم خوبی دارین، فانتازیو امکانی رو فراهم کرده که به واسطه‌ی اون شما میتونین مقالاتتون رو با اسم خودتون در بخش مجله‌ی این سایت به اشتراک بگذارین.

    بیشتر بخونین
  • والپیپرهای خیال‌انگیز از دنیای انیمه-سری دوم
    والپیپرهای خیال‌انگیز از دنیای انیمه-سری دوم
    894 بازدید لایک

    فانتزی‌مگ در ادامه براتون کلی والپیپر باحال برای گوشی، از دنیای خیال‌انگیز انیمه‌ها قرار داده که میتونید دانلودشون کنید.

    بیشتر بخونین
  • همه چیز در مورد «تینگ» همراه همیشگی خانواده‌ی آدامز
    همه چیز در مورد «تینگ» همراه همیشگی خانواده‌ی آدامز
    887 بازدید لایک

    «تینگ» یکی از شخصیت های اصلی فرنچایز «خانواده آدامز» و همچنین یکی از شخصیت‌های اصلی سریال «ونزدی» نتفلیکس هست. «تینگ» موجودی مرموز، مفید و کاریزماتیکه که اغلب به صورت دستی بریده که شخصیتی کاملا مستقل از خودش داره، به تصویر کشیده میشه. این کاراکتر هم مثل سایر اعضای «خانواده‌ی آدامز» توسط کارتونیست مجله‌ی نیویورکر «چارلز آدامز» خلق شده، با فانتزی‌مگ همراه باشین که امروز میخوایم همه چیز رو در مورد این موجود دوست‌داشتنی بررسی کنیم.

    بیشتر بخونین
  • روایتی نو از قهرمانی قدیمی؛ نقد و بررسی فیلم بتمن 2022
    روایتی نو از قهرمانی قدیمی؛ نقد و بررسی فیلم بتمن 2022
    882 بازدید لایک

    «مت ریوز»  با ساخت «بتمن – من انتقام هستم» به همه ثابت کرد که میشه فیلمی ساخت که نه تنها به کمیک بوک‌ها وفادار باشه، بلکه سرگرمی رو هم با هنر ادغام کنه؛ میشه گفت که این اثر یه روایت احیاکننده از دنیای این ابرقهرمانه. بتمنِ ریوز در حالیکه بسیار اصیله در همون حین بسیار منحصر به فرده و تونسته اثری متفاوت از این قهرمان شنل‌دار ارائه بده؛ هرچند که این اثر هم خالی از ایراد نیست، در ادامه با نقد فیلم بتمن با فانتزی‌مگ همراه باشین.

    بیشتر بخونین
  • ابر شرور جدید دی سی «بلک آدام» کیست؟
    ابر شرور جدید دی سی «بلک آدام» کیست؟
    873 بازدید لایک

    فیلم «بلک آدام» (Black Adam) جدیدترین اثر فرنچایز «دی سی اکستندد یونیورس» (DC Extended Universe) و  کمپانی «برادران وارنر» (Warner Bros) در پیش‌نمایش پنج‌شنبه‌ی گذشته، موفق شد به فروش ۷.۶ میلیون دلاری (باکس آفیس داخلی) برسه. هرچندکه «بلک آدام» برای طرفداران دنیای کمیک بوک‌ یه چهره‌ی کاملا شناخته شده‌ است، اما در بین مخاطبان عام سینمای ابرقهرمانی چندان مشهور نیست؛‌ پس با فانتزی‌مگ همراه باشین که تصمیم گرفتیم در قالب یه مقاله به معرفی این شخصیت بپردازیم.

    بیشتر بخونین
  • تولید «جوکر2» به صورت رسمی آغاز شد.
    تولید «جوکر2» به صورت رسمی آغاز شد.
    855 بازدید لایک

    «تاد فیلیپس» (Todd Phillips) که پس از نویسندگی و کارگردانی فیلم «جوکر» (Joker) سه بار نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار شده بود، امروز در صفحه‌ی شخصی اینستاگرام خود تصویری از «خواکین فینیکس» (Joaquin Phoenix) در نقش «آرتور فلک» (Arthur Fleck) به اشتراک گذاشت و به صورت رسمی اعلام کرد که ساخت دنباله‌ی این اثر آغاز شده است. فیلم«جوکر 2» با عنوان Joker: Folie à Deux در حال حاضر برای اکران عمومی در تاریخ 4 اکتبر 2024 برنامه ریزی شده است.

    بیشتر بخونین
  • مدرسه‌های جادویی در دنیای هری پاتر
    مدرسه‌های جادویی در دنیای هری پاتر
    824 بازدید لایک

    تعداد کشورهایی که مدرسه‌ی جادویی خاص خودشون رو دارن در مقایسه با کشورهایی که ندارن بسیار ناچیز هست؛ چون اکثر جمعیت جادوگری ترجیح میدن که بچه‌هاشون رو خودشون در خانه آموزش بدن یا به خاطر هزینه‌های بالای آموزش در مدارس سایر کشورها از دوره‌های مکاتبه‌ای مقرون به صرفه استفاده کنن. با فانتزی‌مگ همراه باشین که امروز میخوایم مدارس جادویی دنیای هری پاتر رو بررسی کنیم.

    بیشتر بخونین
  • از عصای گندالف تا نارسیل، معرفی قوی‌ترین سلاح‌های هابیت و ارباب حلقه‌ها
    از عصای گندالف تا نارسیل، معرفی قوی‌ترین سلاح‌های هابیت و ارباب حلقه‌ها
    822 بازدید لایک

    خلق زمین‌هایی که تا پیش از این وجود نداشتن، توصیف با حوصله از جزئیات مکان‌ها، طراحی شخصیت‌های باورپذیر و خلق موجودات فانتزی متعدد، داستان‌های « جی . آر. آر تالکین» رو به یکی از محبوبترین نویسنده‌های فانتزی معاصر تبدیل کرده. معروف‌ترین بخش از این دنیا، «سه‌گانه‌ی ارباب حلقه‌ها» و «سه‌گانه‌ی هابیت» هستن. تم اصلی این داستان‌های حماسی تقابل خیر و شر هست که در این راه جنگ‌های بسیاری رخ میده. با ما همراه باشین تا نگاهی به لیستی از قوی‌ترین سلاح‌های دنیای تالکین بیاندازیم.

    بیشتر بخونین
Showing 97 to 108 of 147 (13 Pages)

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم