برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

پست‌های محبوب

  • فتح وستروس به دست خاندان تارگرین
    فتح وستروس به دست خاندان تارگرین
    327 بازدید لایک

    «خاندان تارگرین» یکی از خاندان‌های نجیب‌زاده از نژاد «والریا» هستن که تونستن به طرز معجزه آسایی از «نابودی والریا» نجات پیدا کنن و در «جزیره دراگون استون» مستقر بشن؛ سال‌ها بعد «ایگان تارگرین» و خواهرهایش سوار بر اژدهایانشون هفت پادشاهی مستقل و آزاد رو به زیر سلطه‌ی خودشون درآوردن و در نهایت این خاندان به مدت سیصد سال بر وستروس حکومت کرد. با فانتزی‌مگ همراه باشین تا جزییات فتح وستروس به دست خاندان «تارگرین» رو با هم بررسی کنیم.

    بیشتر بخونین
  • مجموعه والپیپرهای دنیای جادویی هری پاتر-سری پنجم
    مجموعه والپیپرهای دنیای جادویی هری پاتر-سری پنجم
    320 بازدید لایک

    فانتزی‌مگ در ادامه براتون کلی والپیپر باحال برای گوشی، از دنیای جادویی هری پاتر قرار داده که میتونید دانلودشون کنید.

    بیشتر بخونین
  • فیلم جدیدی از فرنچایز هانگرگیمز ساخته خواهد شد!
    فیلم جدیدی از فرنچایز هانگرگیمز ساخته خواهد شد!
    301 بازدید لایک

    به تازگی خبر انتشار کتاب و فیلم جدیدی از فرنچایز محبوب «هانگرگیمز» منتشر شده و طرفدارن قدیمی این مجموعه رو حسابی به وجد آورده! مجموعه فیلم‌های «هانگر گیمز» یا «بازی‌های گرسنگی» سری فیلم‌های علمی تخیلی و ماجراجویی هستن که بر اساس رمان‌های سه‌گانه‌ایی به همین اسم نوشته‌ی سوزان کالینز نویسنده‌ی آمریکایی ساخته و منتشر شده‌ان. با فانتزی‌مگ همراه باشین تا نگاهی به داستان و زمان انتشار فیلم و کتاب جدید داشته باشیم.

    بیشتر بخونین
  • بنیان‌گذاران هاگوارتز رو بیشتر بشناسید
    بنیان‌گذاران هاگوارتز رو بیشتر بشناسید
    299 بازدید لایک

    به گفته‌ی «پروفسور بینز»، استاد تاریخ جادوگری مدرسه‌ی «هاگوارتز»، بیش از هزار سال پیش چهار جادوگر و ساحره‌ی بزرگ زمان «سالازار اسلیترین»، «هلگا هافلپاف»، «گودریک گریفیندور» و «روونا ریونکلا»، رویای مشترکی برای ساخت یه مدرسه‌ی جادویی داشتن که در اون جادوگران جوان آموزش ببینن و مهارتهای جادویی که نیاز دارن رو پرورش بدن. این چهار جادوگر، قلعه‌ای متروکه رو با جادو بازسازی و از دید ماگل‌ها پنهان کردن و  هرکدوم گروهی رو در مدرسه تشکیل دادن که در کنار هم «مدرسه‌ی علوم و فنون جادوگری هاگوارتز» رو...

    بیشتر بخونین
  • فصل دوم حلقه‌های قدرت ما را با ترول‌های تپه‌ای آشنا می‌کند!
    فصل دوم حلقه‌های قدرت ما را با ترول‌های تپه‌ای آشنا می‌کند!
    294 بازدید لایک

    «سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» به زودی با فصل دوم خود بر‌می‌گرده؛ به لطف تصویر جدیدی که مجله «امپایر» منتشر کرده، حضور شخصیت‌های مهمی تایید شده و ما برای اولین بار تونستیم تصاویری از ترول تپه رو هم مشاهده کنیم، با ما همراه باشین تا نگاهی به محل زندگی ترول‌ها و ویژگی‌هاشون تو دنیای افسانه‌ای تالکین داشته باشیم.

    بیشتر بخونین
  • پشت صحنه‌ی فصل پنجم «استرنجر تینگز»
    پشت صحنه‌ی فصل پنجم «استرنجر تینگز»
    274 بازدید لایک

    توی شهر «هاوکینز» چه اتفاقاتی در حال رخ دادنه؟ با فانتزی‌مگ همراه باشین تا سفری به پشت صحنه‌های فصل جدید «چیزهای عجیب» داشته باشیم!

    بیشتر بخونین
  • کتاب‌های مشابه دنیای جادویی هری پاتر-بخش دوم
    کتاب‌های مشابه دنیای جادویی هری پاتر-بخش دوم
    272 بازدید لایک

    اگه شما هم مثل ما از بچگی با کتاب‌ها/فیلم‌های «هری پاتر» بزرگ شده باشین، می‌دونین که هیچ چیزی لذت‌بخش‌تر از پا گذاشتن به یه دنیای فانتزی نیست. چه به خاطر کلاس‌های جادویی و پرواز با جاروهای پرنده باشه یا دوستی‌ های عمیق و تاثیرگذارش، همیشه تموم‌ شدن کتاب فانتزی مورد علاقه‌امون یکی از دل‌گیرترین اتفاقاته؛ فانتزی‌مگ توی این پست لیستی از کتاب‌های مشابه سری «هری پاتر» آماده کرده؛ امیدواریم از غرق شدن تو این دنیاهای شگفت‌انگیز و جادویی لذت ببرین.

    بیشتر بخونین
  • دومین تریلر «حلقه‌های قدرت» منتشر شد!
    دومین تریلر «حلقه‌های قدرت» منتشر شد!
    264 بازدید لایک

    فصل دوم سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت»، قراره از تاریخ ۸ شهریور ۱۴۰۳ (۲۹ آگوست ) پخش بشه؛ به تازگی، سرویس آنلاینِ آمازون تریلرِ رسمی و جدیدی برای فصل دوم این مجموعه منتشر کرده با فانتزی‌مگ همراه باشین تا جدیدترین تریلر این مجموعه رو با هم ببینیم!

    بیشتر بخونین
  • تازه‌ترین تریلر فصل دوم حلقه‌های قدرت رو اینجا ببینید!
    تازه‌ترین تریلر فصل دوم حلقه‌های قدرت رو اینجا ببینید!
    255 بازدید لایک

    فصل دوم سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت»، از تاریخ ۸ شهریور ۱۴۰۳ (۲۹ آگوست) شروع به پخش خواهد کرد؛ امروز سرویس آنلاینِ آمازون تریلرِ رسمی و جدیدی برای فصل دوم این مجموعه منتشر کرد، با فانتزی‌مگ همراه باشین تا جدیدترین تریلر این مجموعه رو با هم ببینیم!

    بیشتر بخونین
  • جادوی آشپزی: رسپی‌های خوشمزه پاییزی از دنیای هری پاتر
    جادوی آشپزی: رسپی‌های خوشمزه پاییزی از دنیای هری پاتر
    252 بازدید لایک

    دنیای جادویی «هری پاتر» برای ما پاترهدها همیشه سرشار از لحظات جادویی، موجودات افسانه‌ای و البته خوراکی‌های وسوسه‌انگیز بوده؛ هر بار که به مدرسه‌ی هاگوارتز یا کوچه‌ی دیاگون قدم می‌گذاریم، دلمون میخواد همه چیز رو تجربه کنیم، از یه لیوان «باتر بیر» گرم توی «سه دسته جارو» گرفته، تا خوراکی‌های عجیب و غریب مغازه‌ی «هانی دوکز»؛ امروز با فانتزی‌مگ همراه باشین که میخوایم یه عالمه رسپی جذاب از این دنیا رو بهتون آزمایش بدیم!

    بیشتر بخونین
  • جدیدترین تصاویر فصل دوم حلقه‌های قدرت
    جدیدترین تصاویر فصل دوم حلقه‌های قدرت
    251 بازدید لایک

    «فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» که پرهزینه‌ترین مجموعه‌ی تلویزیونی‌ ساخته شده تا به امروزه، قراره از تاریخ ۸ شهریور ۱۴۰۳ (۲۹ آگوست ) شروع به پخش بشه؛ با فانتزی‌مگ همراه باشین تا با فصل جدید بهتر آشنا شیم!

    بیشتر بخونین
  • زمان انتشار فصل دوم آرکین بالاخره مشخص شد!
    زمان انتشار فصل دوم آرکین بالاخره مشخص شد!
    243 بازدید لایک

    اگه تو هم مثل من یکی از طرفدارای دوآتیشه‌ی «آرکِین: لیگ افسانه‌ها» هستی، حتماً منتظری بدونی فصل دوم این شاهکار انیمیشنی کی قراره پخش بشه؛ خب بالاخره انتظارها داره به پایان می‌رسه و فصل دوم این سریال مورد انتظار قراره از 19 آبان امسال (ماه نوامبر سال جاری میلادی) از «نتفلیکس» پخش بشه. با فانتزی‌مگ همراه باش تا جزییات این فصل و زمان دقیق انتشار اپیزودهاش رو با هم بررسی کنیم!

    بیشتر بخونین
Showing 181 to 192 of 212 (18 Pages)

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم