برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

پست‌های محبوب

  • آخرین اخبار پیرامون سریال The Last of us
    آخرین اخبار پیرامون سریال The Last of us
    440 بازدید لایک

    «لست آو آس» یه بازی ویدئویی اکشن-ماجراجوییه؛ این بازی ۱۰ دسامبر ۲۰۱۱ در همایش جوایز بازی ویدئویی اسپایک معرفی و در سال 2013 به‌ وسیله‌ی «سونی کامپیوتر انترتینمنت» عرضه شد. در سال 2023 یه مجموعه تلویزیونی با همین اسم توسط شرکت «اچ‌ بی‌ او» با الهام از این بازی توسط «کریگ مازن» و «نیل دراکمن» ساخته و در قالب ۹ قسمت پخش شد. نقش‌های اصلی این مجموعه یعنی «جوئل» و «الی» رو در سریال «پدرو پاسکال» و «بلا رمزی» بازی کرده‌اند؛ با ما همراه باشین تا نگاهی به جزئیات فصل دوم این سریال داشته باشیم.

    بیشتر بخونین
  • دیالوگ‌های به یادماندنی پروفسور مک گونگال
    دیالوگ‌های به یادماندنی پروفسور مک گونگال
    437 بازدید لایک

    «مگی اسمیت»، یکی از اسطوره‌های دنیای سینما بود که با حضورش در مجموعه فیلم‌های «هری پاتر»، شخصیت «پروفسور مک‌گونگال» رو به یکی از به‌یادماندنی‌ترین شخصیت‌های این مجموعه تبدیل کرد. این شخصیت، با اون لحن رسمی و جدی خودش، همیشه دیالوگ‌های بامزه و تیزبینانه‌ای داشت که لبخند رو به لب طرفدارای هری پاتر می‌آورد، با ما همراه باشین تا با خوندن این دیالوگ‌ها، خاطرات خوبمون با این شخصیت رو مرورو کنیم.

    بیشتر بخونین
  • تریلر فصل دوم سریال The Last Of Us
    تریلر فصل دوم سریال The Last Of Us
    436 بازدید لایک

    بعد از مدت‌ها بالاخره شبکه‌ی «اچ‌بی‌او» از فصل جدید «آخرین بازمانده» رونمایی کرد؛ برای دیدن تیزر فصل دوم این سریال با فانتزی‌مگ همراه باشید!

    بیشتر بخونین
  • تریلر جدید سریال پنگوئن منتشر شد!
    تریلر جدید سریال پنگوئن منتشر شد!
    433 بازدید لایک

    خبر خوب برای طرفداران «دی‌سی» و «بتمن»، زمان اکران سریال «پنگوئن» مشخص شد! تریلر مینی سریال «پنگوئن»، ساخته‌ی «لورن لفرانک» که قراره از شبکه‌ی «مکس» اکران بشه به تازگی پخش شده؛ برای دیدن تریلر جذاب این سریال، با فانتزی‌مگ همراه شین. 

    بیشتر بخونین
  • تریلر و زمان پخش انیمه‌ی ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم منتشر شد
    تریلر و زمان پخش انیمه‌ی ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم منتشر شد
    426 بازدید لایک

    «ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم» یه فیلم به سبک انیمه‌ست که بر اساس دنیای «جی. آر. آر. تالکین» ساخته شده و در واقع پیش درآمدی برای «سه‌گانه فیلم ارباب حلقه‌ها» هست؛  این اثر محصول مشترک کشور آمریکا و ژاپن هست که توسط دو استودیوی «نیو لاین سینما» و «برادران وارنر» تولید شده. به تازگی اطلاعات جدیدی از این انیمه‌ی جذاب منتشر شده، برای تماشای تریلر و اطلاع از زمان پخش «جنگ روهیریم» با فانتزی‌مگ همراه باشین.

    بیشتر بخونین
  • ثروتمندترین کاراکترهای دنیای فانتزی
    ثروتمندترین کاراکترهای دنیای فانتزی
    406 بازدید لایک

    پول همه جا حرف اول رو میزنه حتی توی دنیاهای فانتزی! پس بیاین امروز پولدارترین کاراکترهای دنیاهای فانتزی و میزان ثروتشون رو با هم بررسی کنیم.

    بیشتر بخونین
  • بازگشت رابرت داونی به مارول در نقش دکتر دووم
    بازگشت رابرت داونی به مارول در نقش دکتر دووم
    370 بازدید لایک

    استودیوی مارول  دیروز در جریان کامیک-کان سن دیگو ۲۰۲۴، در اقدامی شوکه کننده تمام توجهات رو به خودش جلب کرد! «رابرت داونی جونیور»، ستاره‌ی به یادماندنی مارول و بازیگر نقش «آیرون من» با لباس «دکتر دووم» روی صحنه حاضر شد و با برداشتن ماسک خود، طرفداران رو غافل‌گیر کرد. «مارول» همچنین خبر ساخت دو فیلم جدید با حضور این بازیگر در نقش جدیدش رو تایید کرد.

    بیشتر بخونین
  • آدار حلقه‌های قدرت کیست؟
    آدار حلقه‌های قدرت کیست؟
    363 بازدید لایک

    سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» داستان‌هایی از دوران دوم «سرزمین میانه» رو بازگو می‌کنه و به جنبه‌های جدیدی از این دنیای فانتزی می‌پردازه؛ یکی از شخصیت‌های مهم و مرموز این سریال، که توی فصل دوم بیشتر بهش پرداخته میشه، «آدار» هست که به عنوان رهبر «اورک‌ها» معرفی شده و توجه بسیاری از مخاطبان رو به خود جلب کرده، توی این مقاله‌ی فانتزی‌مگ به بررسی هویت شخصیت «آدار»، نقشش در داستان، و تأثیر او در روایت کلی سریال می‌پردازیم، پس با ما همراه باشین.

    بیشتر بخونین
  • دموگرافی (رده‌بندی سنی-جنسیتی) انیمه‌ها
    دموگرافی (رده‌بندی سنی-جنسیتی) انیمه‌ها
    359 بازدید لایک

    آثار انیمه‌ای هم مثل باقی تولیدات سینمایی، انیمیشنی و ... ژانرها و دسته‌بندی‌های مخصوص به خودشون رو دارن؛ با فانتزی‌مگ همراه باشین که امروز می‌خوایم دموگرافی (رده‌بندی سنی-جنسیتی) انیمه‌ها مثل شونن، شوجو، جوسی، سینن رو بررسی کنیم.

    بیشتر بخونین
  • تریلر فصل دوم آرکین رو از دست ندین!
    تریلر فصل دوم آرکین رو از دست ندین!
    358 بازدید لایک

    هواداران سریال «آرکین» و بازی «لیگ آو لجندز» بشتابید، نتفلیکس تیزر فصل دوم این مجموعه رو به همراه خبرهای هیجان‌انگیزی منتشر کرده! فصل اول «آرکین» در سال 2021 منتشر شد و به سرعت به لیست مگاهیت‌های «نتفلکیس» پیوست و در نهایت با کنار گذاشتن «اسکوئید گیم» یا همون «بازی مرکب» صدرنشین جدول پربازدیدترین‌ها شد. امروز با ما همراه باشین نگاهی به جزئیات فصل دوم و تریلر جذابش داشته باشیم.

    بیشتر بخونین
  • نقل قول‌های به یادماندنی از مجموعه «هانگر گیمز»
    نقل قول‌های به یادماندنی از مجموعه «هانگر گیمز»
    358 بازدید لایک

    به عنوان یه فرنچایز که بر اساس مجموعه‌ای از کتاب‌ها ساخته شده، جای تعجبی نیست که فیلم‌های «بازی گرسنگی» پر از نقل قول‌های زیبا هستن. «سوزان کالینز»، نویسنده‌ی این مجموعه، قبل از نوشتن این سری از رمان‌های پرفروش، به‌عنوان فیلمنامه‌نویس تلویزیونی هم کار می‌کرده و این مسئله قطعا در دل‌نشینی بیشتر فیلم‌ها/کتاب‌ها تاثیرگذار بوده. با ما همراه باشین تا نگاهی به دیالوگ‌های به یادماندنی این مجموعه داشته باشیم.

    بیشتر بخونین
  • مدارس جادویی دنیای هری پاتر-بوباتون
    مدارس جادویی دنیای هری پاتر-بوباتون
    332 بازدید لایک

    تعداد کشورهایی که مدرسه‌ی جادویی خاص خودشون رو دارن در مقایسه با کشورهایی که ندارن بسیار ناچیز هست؛ یازده مدرسه جادوگری با سابقه و معتبر در سراسر جهان وجود داره که همه‌ی اونها در کنفدراسیون بین‌المللی جادوگران ثبت شده‌ان. با فانتزی‌مگ همراه باشین که امروز میخوایم مدرسه‌ی جادویی «بوباتون» در فرانسه رو معرفی کنیم.

    بیشتر بخونین
Showing 169 to 180 of 212 (18 Pages)

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم