برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

پست‌های محبوب

  • تیزر فصل دوم خاندان اژدها منتشر شد
    تیزر فصل دوم خاندان اژدها منتشر شد
    540 بازدید لایک

    سریال «خاندان اژدها»، یکی از اسپین آف‌های مجموعه‌ی «بازی تاج و تخت» که یکی از پرهزینه‌ترین و مورد انتظارترین سریال‌های سال‌های اخیر بود، در 30 مرداد (22 آگوست) تابستانِ گذشته از شبکه‌ی «اچ بی او» پخش شد. این سریال رکورددارِ تعدادِ بیننده در این شبکه بود و از بعد از پایان فصل اول در کشورهای مختلف طرفداران زیادی پیدا کرد. تیزر فصل دوم این مجموعه امروز در جریان کامیک کان برزیل منتشر شد، با فانتزی‌مگ همراه باشین.

    بیشتر بخونین
  • اتفاقاتی که رولینگ پیش از وقوع هشدار داده بود!
    اتفاقاتی که رولینگ پیش از وقوع هشدار داده بود!
    529 بازدید لایک

    فرانچایز «هری پاتر» یکی از پیچیده‌ترین و جذاب‌ترین داستان‌ها رو روایت می‌کنه و خوانندگان/بینندگان رو همراه خودش پا به پای «پسری که زنده موند» وارد دنیای جادوگری می‌کنه. علاوه بر نوآوری در خلق دنیایی جدید، هر قسمت شامل پیچش‌های داستانی تکان دهنده‌ای بود که طرفداران رو شوکه می‌کرد اما نویسنده‌ی این اثر «جی. کی. رولینگ» وقوع خیلی از این اتفاقات رو از قبل به ما هشدار داده بود. فانتزی‌مگ چند تا از مهم‌ترین پیش‌گویی‌های مجموعه هری پاتر رو توی مقاله بررسی کرده، با ما همراه باشین!

    بیشتر بخونین
  • تو فیلم ددپول و ولورین چه خبره؟!
    تو فیلم ددپول و ولورین چه خبره؟!
    522 بازدید لایک

    «دنیای سینمایی مارول» در سال 2024 بسیار کم کاره و  متاسفانه تنها با فیلم «ددپول 3» یا «ددپول و ولورین» همراه طرفداران خواهد بود؛ این فیلم در تاریخ ۵ مرداد ۱۴۰۳ راهی پرده‌های نقره‌ای سینما میشه؛ حالا که زمان زیادی تا اکرانش نمونده بیاین جزئیات و حواشی این فیلم رو با هم بررسی کنیم.

    بیشتر بخونین
  • راهنمای تماشای فیلم‌ها و سریال‌های دنیای مارول
    راهنمای تماشای فیلم‌ها و سریال‌های دنیای مارول
    511 بازدید لایک

     «دنیای سینمایی مارول» از سال ۲۰۰۸ کار خودش رو آغاز کرد و دنیای کمیک بوک‌های «مارول» رو بر روی سرویس‌های استریم و پرده‌های نقره‌ای سینماها آورد و پس از مدتی واقعا پیگیری تمام فیلم‎‌ها و سریال‌های منتشر شده برای طرفدارهای مارول واقعا سخت شد. چه از طرفدارهای قدیمی باشین، چه بخواین برای بار اول به تماشای دنیای مارول بنشینید این پست مخصوص شماست!

    بیشتر بخونین
  • بررسی وضعیت اسپین‌آف‌های گیم آو ترونز
    بررسی وضعیت اسپین‌آف‌های گیم آو ترونز
    510 بازدید لایک

    درسته که سریال «بازی تاج و تخت» یا «گیم آو ترونز» در سال ۲۰۱۹ با پایانی نه چندان جذاب و دل‌پسند به پایان رسید؛ اما این پایانی برای جهان بی‌انتهای «جرج آر آر مارتین» نبود و بلافاصله خبرهایی مبنی بر ساخت اسپین‌آف‌های متعدد از گوشه و کنار به گوش رسید. با گذشت تقریبا پنج سال هنوز هم راجع به این اسپین‌آف‌ها و وضعیت ساختشون صحبت میشه، با فانتزی‌مگ همراه باشین تا داستان و وضعیت ساخت اسپین‌آف‌های «گیم آو ترونز» رو با هم بررسی کنیم.

    بیشتر بخونین
  • والپیپر از انیمه‌ی دیمن اسلیر
    والپیپر از انیمه‌ی دیمن اسلیر
    510 بازدید لایک

    فانتزی‌مگ در ادامه براتون کلی والپیپر باحال برای گوشی، از انیمه دیمن اسلیر قرار داده که میتونید دانلودشون کنید.

    بیشتر بخونین
  • تفاوت بازیگران هری پاتر با کاراکترهای داستان
    تفاوت بازیگران هری پاتر با کاراکترهای داستان
    496 بازدید لایک

    یکی از تفاوت‌های اصلی فیلم‌های مجموعه‌ی «هری پاتر» با کتاب‌هاش، اختلاف ظاهریِ کاراکترهای کتاب و بازیگران فیلم‌ها بود؛ با ما همراه باشین تا جزییات این تفاوت‌ها رو بررسی کنیم.

    بیشتر بخونین
  • فکت‌های دیمن اسلیر که شاید ندونی!
    فکت‌های دیمن اسلیر که شاید ندونی!
    494 بازدید لایک

    به جرات می‌تونیم بگیم که انیمه‌ی «دیمن اسلیر» یا «شیطان‌کش» (Demon Slayer) استانداردهای بالایی رو در این صنعت به وجود آورده و توقع اوتاکوها رو حسابی بالا برده. انیمیشن، گرافیک، موسیقی و خط داستانی پر فراز و نشیبش، همه و همه به فراگیرتر شدن این اثر کمک کرده؛ امروز با همراه باشین تا نکاتی از این انیمه رو با هم بررسی کنیم!

    بیشتر بخونین
  • اوپنهایمر پر فروش‌ترین فیلم با موضوع جنگ جهانی دوم شد!
    اوپنهایمر پر فروش‌ترین فیلم با موضوع جنگ جهانی دوم شد!
    486 بازدید لایک

    فیلم «اوپنهایمر» اثری در ژانر حماسی، تاریخی، بیوگرافی در رابطه با جنگ جهانی دوم و پروژه‌ی منهتن هست که به داستان زندگی دانشمند بزرگ و پدر بمب اتم « جی. رابرت اوپنهایمر» میپردازه، در ادامه با بررسی بیشتر این فیلم همراهمون باشید.

    بیشتر بخونین
  • والپیپرهای جدید از سریال خاندان اژدها
    والپیپرهای جدید از سریال خاندان اژدها
    485 بازدید لایک

    پس از مدت‌ها انتظار بالاخره فصل دوم سریال «خاندان اژدها»، اولین اسپین آف سریال «گیم آوترونز» یا «بازی تاج و تخت» منتشر شد؛ به همین مناسبت پست ویژه‌ای از والپیپرهای این سریال دوست داشتنی داریم! 

    بیشتر بخونین
  • کتاب‌های مشابه دنیای جادویی هری پاتر-بخش اول
    کتاب‌های مشابه دنیای جادویی هری پاتر-بخش اول
    481 بازدید لایک

    اگه شما هم مثل ما از بچگی با کتاب‌ها/فیلم‌های «هری پاتر» بزرگ شده باشین، می‌دونین که هیچ چیزی لذت‌بخش‌تر از پا گذاشتن به یه دنیای فانتزی نیست. چه به خاطر کلاس‌های جادویی و پرواز با جاروهای پرنده باشه یا دوستی‌ های عمیق و تاثیرگذارش، همیشه تموم‌ شدن کتاب فانتزی مورد علاقه‌امون یکی از دل‌گیرترین اتفاقاته؛ فانتزی‌مگ توی این پست لیستی از کتاب‌های مشابه سری «هری پاتر» آماده کرده؛ امیدواریم از غرق شدن تو این دنیاهای شگفت‌انگیز و جادویی لذت ببرین.

    بیشتر بخونین
  • معرفی تمام خاندان‌های گیم آو ترونز-بخش دوم
    معرفی تمام خاندان‌های گیم آو ترونز-بخش دوم
    477 بازدید لایک

    مجموعه داستان‌های دنیای «نغمه‌ی آتش و یخ»، اثر «جرج.آر.آر مارتین» شامل سرزمین‌هایی خیالی و خاندان‌هایی میشه که برای رسیدن به قدرت و نشستن بر روی «تخت آهنین» با هم رقابت میکنن؛ توی این مقاله با ما همراه باشین که می‌خوایم تاریخچه‌ی خاندان‌های سرزمین «وستروس» رو با هم بررسی کنیم.

    بیشتر بخونین
Showing 157 to 168 of 212 (18 Pages)

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم