برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

پست‌های محبوب

  • تریلر انیمیشن The Witcher: Sirens of the Deep منتشر شد!
    تریلر انیمیشن The Witcher: Sirens of the Deep منتشر شد!
    374 بازدید لایک

    «گرالت از ریویا» زودتر از چیزی که پیش‌بینی می‌کردیم برمی‌گرده منتهی این بار در غالب انیمیشن! «فرنچایز ویچر» قبل از پخش فصل 4 لایو اکشن با انیمیشن ماجراجویی کوتاهی به اسم Sirens of the Deep باز می گرده! نتفلیکس زمان انتشار این انیمیشن رو اواخر سال 2024 (پاییز سال آینده) اعلام کرده. با فانتزی‌مگ همراه باشین تا نگاهی به جزئیات این انیمیشن و تریلرش داشته باشیم.

    بیشتر بخونین
  • دلت برای سریال «ونزدی» تنگ شده؟!
    دلت برای سریال «ونزدی» تنگ شده؟!
    358 بازدید لایک

    «آدامزها» (The Addams Family) خانواده‌ایی اشرافی و ثروتمند هستن که بخاطر سبک زندگی خاصشون همیشه حسابی مورد توجه مخاطبین قرار میگیرن. این خانواده تا زمان پخش اولین سریالی تلویزیونیشون در سال ۱۹۶۴ تقریبا گمنام بودن. اگه دلتون برای حال و هوای سریال «ونزدی» تنگ شده با فانتزی‌مگ همراه باشین که قراره این خانواده و تمام فرانچایزهاشون رو بررسی کنیم.

    بیشتر بخونین
  • سکانس لو رفته از سینمایی جدید دیمن اسلیر را اینجا ببینید
    سکانس لو رفته از سینمایی جدید دیمن اسلیر را اینجا ببینید
    348 بازدید لایک

    به جرات می‌تونیم بگیم که انیمه‌ی «دیمن اسلیر» یا «شیطان‌کش» استانداردهای بالایی رو در این صنعت به وجود آورده و توقع اوتاکوها رو حسابی بالا برده. مدت کوتاهی پس از اتمام فصل سوم «یوفو تیبل» زمان پخش فصل چهارم رو اعلام کرد که به تازگی اکران قسمت ویژه‌ی این انیمه‌ی جذاب و پرطرفدار آغاز شده، با فانتزی‌مگ همراه باشین تا جزییات این فیلم سینمایی رو بررسی کنیم.

    بیشتر بخونین
  • لیست پیشنهادی فانتزی‌مگ از فیلم‌های فانتزی برای هالووین-بخش دوم
    لیست پیشنهادی فانتزی‌مگ از فیلم‌های فانتزی برای هالووین-بخش دوم
    348 بازدید لایک

    جشن «هالووین» بازمانده‌ای از مراسمی باستانی مربوط به ۲۰۰۰ سال پیش هست و هنوز جایگاه ویژه‌‌ای بین مردم داره. تاریخ برگزاری هالووین ۳۱ اکتبر هر سال هست؛ مردمی که در این جشن شرکت می‌کنن لباس‌های ترسناک و خاصی می‌پوشن و خودشون رو به شکل شخصیت‌های فانتزی درمیارن. بچه‌های کم سن و سال به سراغ همسایه‌ها میرن تا با ترساندن اون‌ها شکلات و آبنبات‌های خوشمزه‌ هدیه بگیرن. یکی از سنت‌های این شب تماشای فیلم‌های فانتزی و ترسناک هست. فانتزی‌مگ در ادامه براتون لیستی از فیلم‌های ترسناک-فانتزی هالووینی آماده...

    بیشتر بخونین
  • تریلر فصل دوم آرکین منتشر شد!
    تریلر فصل دوم آرکین منتشر شد!
    337 بازدید لایک

    «آرکِین: لیگ افسانه‌ها» یه سریالِ انیمیشنی، تولید مشترک فرانسه و آمریکا هست که فصل اولش در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. این سریال بر پایه بازی پرطرفدار «لیگ افسانه‌ها» محصول شرکت «رایت گیمز» ساخته شده و استودیوی فرانسوی «فورتیچه» کار ساخت سریال اون رو به عهده داشته. اولین معرفی رسمی این سریال به جشن دهمین سالگرد «لیگ افسانه‌ها» تو سال ۲۰۱۹ برمی گرده.فصل دوم این مجموعه پیش از این تایید شده بود و الآن اولین تریلر این مجموعه منتشر شده. با همراه باشین تا نگاهی به تریلر فصل دوم «آرکین» بی‌اندازیم.

    بیشتر بخونین
  • تیزر فصل دوم خاندان اژدها منتشر شد
    تیزر فصل دوم خاندان اژدها منتشر شد
    297 بازدید لایک

    سریال «خاندان اژدها»، یکی از اسپین آف‌های مجموعه‌ی «بازی تاج و تخت» که یکی از پرهزینه‌ترین و مورد انتظارترین سریال‌های سال‌های اخیر بود، در 30 مرداد (22 آگوست) تابستانِ گذشته از شبکه‌ی «اچ بی او» پخش شد. این سریال رکورددارِ تعدادِ بیننده در این شبکه بود و از بعد از پایان فصل اول در کشورهای مختلف طرفداران زیادی پیدا کرد. تیزر فصل دوم این مجموعه امروز در جریان کامیک کان برزیل منتشر شد، با فانتزی‌مگ همراه باشین.

    بیشتر بخونین
  • سفره‌ی هفت سین در تمام دنیاهای فانتزی
  • آخرین اخبار پیرامون سریال The Last of us
    آخرین اخبار پیرامون سریال The Last of us
    286 بازدید لایک

    «لست آو آس» یه بازی ویدئویی اکشن-ماجراجوییه؛ این بازی ۱۰ دسامبر ۲۰۱۱ در همایش جوایز بازی ویدئویی اسپایک معرفی و در سال 2013 به‌ وسیله‌ی «سونی کامپیوتر انترتینمنت» عرضه شد. در سال 2023 یه مجموعه تلویزیونی با همین اسم توسط شرکت «اچ‌ بی‌ او» با الهام از این بازی توسط «کریگ مازن» و «نیل دراکمن» ساخته و در قالب ۹ قسمت پخش شد. نقش‌های اصلی این مجموعه یعنی «جوئل» و «الی» رو در سریال «پدرو پاسکال» و «بلا رمزی» بازی کرده‌اند؛ با ما همراه باشین تا نگاهی به جزئیات فصل دوم این سریال داشته باشیم.

    بیشتر بخونین
  • معرفی اشیا جادویی ارباب حلقه‌ها
    معرفی اشیا جادویی ارباب حلقه‌ها
    230 بازدید لایک

    دنیایی که نویسنده‌ی بزرگ «تالکین» خلق کرده پر از سلاح، گوهر و جواهرات جادویی هست. در این مقاله با ما همراه باشین تا نگاهی به لیستی از اشیا خاص این دنیا داشته باشیم و ویژگی‌های هر کدوم رو بررسی کنیم.

    بیشتر بخونین
  • والپیپرهای خیال‌انگیز از دنیای انیمه-سری سوم
    والپیپرهای خیال‌انگیز از دنیای انیمه-سری سوم
    201 بازدید لایک

    فانتزی‌مگ در ادامه براتون کلی والپیپر باحال برای گوشی، از دنیای خیال‌انگیز انیمه‌ها قرار داده که میتونید دانلودشون کنید.

    بیشتر بخونین
  • اتفاقاتی که رولینگ پیش از وقوع هشدار داده بود!
    اتفاقاتی که رولینگ پیش از وقوع هشدار داده بود!
    194 بازدید لایک

    فرانچایز «هری پاتر» یکی از پیچیده‌ترین و جذاب‌ترین داستان‌ها رو روایت می‌کنه و خوانندگان/بینندگان رو همراه خودش پا به پای «پسری که زنده موند» وارد دنیای جادوگری می‌کنه. علاوه بر نوآوری در خلق دنیایی جدید، هر قسمت شامل پیچش‌های داستانی تکان دهنده‌ای بود که طرفداران رو شوکه می‌کرد اما نویسنده‌ی این اثر «جی. کی. رولینگ» وقوع خیلی از این اتفاقات رو از قبل به ما هشدار داده بود. فانتزی‌مگ چند تا از مهم‌ترین پیش‌گویی‌های مجموعه هری پاتر رو توی مقاله بررسی کرده، با ما همراه باشین!

    بیشتر بخونین
  • نقل قول‌های به یادماندنی از مجموعه «هانگر گیمز»
    نقل قول‌های به یادماندنی از مجموعه «هانگر گیمز»
    153 بازدید لایک

    به عنوان یه فرنچایز که بر اساس مجموعه‌ای از کتاب‌ها ساخته شده، جای تعجبی نیست که فیلم‌های «بازی گرسنگی» پر از نقل قول‌های زیبا هستن. «سوزان کالینز»، نویسنده‌ی این مجموعه، قبل از نوشتن این سری از رمان‌های پرفروش، به‌عنوان فیلمنامه‌نویس تلویزیونی هم کار می‌کرده و این مسئله قطعا در دل‌نشینی بیشتر فیلم‌ها/کتاب‌ها تاثیرگذار بوده. با ما همراه باشین تا نگاهی به دیالوگ‌های به یادماندنی این مجموعه داشته باشیم.

    بیشتر بخونین
Showing 133 to 144 of 147 (13 Pages)

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم