برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

نمرات سه قسمت ابتدایی فصل دوم سریال حلقه‌های قدرت

124 بازدید 47 لایک

زمان مطالعه: 3 دقیقه


فصل اول سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» (The Lord of the Rings: The Rings of Power) یکی از مورد انتظارترین و پرهزینه‌ترین سریال‌های تاریخ بود و با بیش از 32 میلیارد دقیقه پخش، به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های تاریخ تبدیل شد. این مجموعه از همون روزهای اول با نقدهای ضد و نقیضی مواجه بود، با فانتزی‌مگ همراه باشین تا نگاهی به امتیازات سریال «حلقه‌های قدرت» داشته باشیم و تعدادی از نقدهای این مجموعه رو بررسی کنیم.


همینطور که طرفدارهای پروپاقرص دنیای «تالکین» در جریان هستن، سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» پیش‌درآمدی برای فیلم‌های اصلی «ارباب حلقه‌ها» به شمار میره؛ داستان این مجموعه به وقایع مربوط به عصر دوم «میدل ارث» (middle-earth) یا «سرزمین میانه» می‌پردازه و اتفاقات هزاران سال پیش از سه‌گانه‌ی ارباب حلقه‌های «پیتر جکسون» (Peter Jackson) رو روایت می‌کنه؛ توی فصل قبل بیشتر با کاراکترهایی مثل «گالادریل» (Galadriel) با بازی «مورفید کلارک» (Morfydd Clark)، «الروند» (Elrond) با بازی «رابرت آرمایو» (Robert Aramayo)، «گیل گالد» (Gil-galad) با بازی «بنجامین واکر» (Benjamin Walker) و «کلبریمبور» (Celebrimbor) با بازی «چارلز ادواردز» (Charles Edwards) آشنا شدیم؛ توی فصل دوم این سریال قراره به جنبه‌های حماسی‌تر از این داستان بپردازیم مثل رویارویی «گالادریل» و «الروند» با «سائورون» (Sauron) که توی فصل دوم با چهره‌ی جدید ظاهر می‌شه!

در وب سایت «راتن تومیتوز» ۱۲۳ نقد برای فصل اول سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» منتشر شده که امتیاز ۸۱ درصد رو برای اون به همراه داشته؛ در وب سایت «متاکریتیک» هم منتقدان با 34 نقد، امتیاز ۷۲ از صد رو به این سریال داده‌ان. هر چند که تمام نقدها در مورد جلوه‌های ویژه، طراحی صحنه و لباس، بازی بازیگران مجموعه، موسیقی و تیتراژ این اثر مثبت بوده، امتیازهای منفی بیشتر مربوط به روند و سرعت روایت داستان بوده؛ حتی طرفداران دنیای تالکین هم با منتقدان هم نظر بودن و معتقد بودن که زمان زیادی طول می‌کشه تا سریال ما رو با این جهان و همچنین کاراکترهای آشنا کنه. 

با آغاز فصل دوم و انتشار سه قسمت ابتدایی، اما ورق تا حدی برگشته و تا الآن در وب سایت «راتن تومیتوز» با ۶۳ نقدی که برای «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» منتشر شده، این اثر امتیاز ۹۲ از صد رو به دست آورده؛ در وب سایت «متاکریتیک» هم امتیاز ۶۷ از صد دیده میشه که بر اساس ۲۲ نقد منتشر شده به دست اومده؛ هنوز هم یکی از بزرگترین نقدهایی که به این سریال وارد هست، سرعت نامناسب داستان، روایت بهم ریخته و گسترش بیش از حد شخصیت‌هاست.

شما از این سریال راضی بودین؟! حتما برامون کامنت بگذارین و نظرتون رو در مورد کیفیت ساخت و روند داستان «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» با ما به اشتراک بگذارین.


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال کامنت

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم